quote:idd liever een blower dan een achterlijke zuiplap die niet meer weet wat hij/zij doet. Daarnaast zie je steeds meer jongetjes van 12 een blowtje pakken (niet juist laat dat duidelijk zijn). Echter zullen zij dit via het echte illigale circuit moeten verkrijgen wat de drempel naar andere drugs ook weer vermindert. Denk maar aan die geldbewuste thisdealertjes die je iets meegeeft om te proberen omdat het zo lekker zal zijn.....
Op vrijdag 16 januari 2004 13:41 schreef PuinzOOi het volgende:[..]
Is het gebruiken van alcohol wel normaal dan? Ik ken alcoholisme van dicht bij... wat mij betreft mogen ze wat strenger zijn met de verkoop van drank. Ik wil niet zeggen dat ik per defenitie in elke buurtsuper zakjes hasj en weed in de verkoop wil, maar ik zie in wezen weinig verschil met het verkopen van alcohol. Daarbij komt ook nog eens kijken dat de criminaliteit omtrent het aanschaffen van softdrugs (op illegale wijze) zou afnemen.
quote:Kwaliteit in nederland is al gewaarborgd hoor
Op vrijdag 16 januari 2004 13:43 schreef sweek het volgende:
Ik ben er heel erg voor dat het volledig gelegaliseerd wordt, zodat er belastingen op komen en de kwaliteit gewaarborgd wordt... of je het dan in de supermarkt moet verkopen, tja... ik zou het oke vinden, maar ik heb wel medelijden met de coffeeshopeigenaren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |