Net als alcohol moet je hasj en wiet ook bij de supermarkt kunnen kopen.
Ik ben het oneens omdat je het zo makkelijker meeneemt en het gaat beschouwen als iets normaals, en je elke keer bij de supermarkt denk van laat ik maar even een zakje meenemen, wat is jullie mening?
Helemaal mee eens.
Dan wel natuurlijk bij een aparte bali ofzo, niet in de schappen.
Ik zie nog niet zosnel "losse" wiet verkoop, maar wel voorgedraaide
jointjes in een nette verpakking die ze zullen gaan verkopen.
maar ik zou et wel fijn vinden, hebben namelijk geen shop in et dorp en dit zou wel handig zijn..
quote:Ik neem dus aan dat je geen bier drinkt ?
alle drugs moet sowieso verboden worden
*** ALCOHOL = HARD DRUG NR1 ****
Dat suf gelul altijd.
Mensen die niks van drugs moeten hebben, kunnen toch beslissen of ze het al dan niet willen kopen.
Natuurlijk moet er goed worden gecontroleerd dat het niet aan kinderen e.d. mee wordt gegeven, maar omdat drugs toch al algemeen geaccepteerd is, waarom zou dan nog sneaky naar n shop moeten gaan?
Wel zielig voor de coffeeshopeigenaren
quote:kom nou ...die gasten draaien ons al jaren een poot uit
Op donderdag 15 januari 2004 22:35 schreef Skv het volgende:
knip
Wel zielig voor de coffeeshopeigenaren
Boodschappenlijstje:
- Wit broodje
- Hagelvlokken
- Zakje Wiet
------
Verder oneens.. mag niet in de supermarkt verkocht worden, hierdoor kopen mensen die de leeftijd ervoor hebben een aantal zakjes die het weer doorverkopen aan jeugd die er niet de leeftijd voor hebben. Serieus, dit gebeurde / gebeurd ook met sigaretten en penthouses etc.. Verder wil ik niet dat vakkenvullers af en toe iets meenmen.
Wat ik wel een o.k. idee vind is dat het legaal verkocht mag worden bij de apotheker. Redenen hiervoor kan ik zo ff niet bedenken, wel dat het een stukje veiliger is dan bij andere producten in de supermarkt.
quote:niks suf gelul, het is maar weer eens bewezen
Op donderdag 15 januari 2004 22:32 schreef Tise het volgende:[..]
Ik neem dus aan dat je geen bier drinkt ?
*** ALCOHOL = HARD DRUG NR1 ****
Dat suf gelul altijd.
quote:Bekrompen lul.
Op donderdag 15 januari 2004 22:30 schreef SnookieMJ het volgende:
alle drugs moet sowieso verboden worden. bewijs is weer eens geleverd door onze man, murad
quote:Mag ik even lachen?
alle drugs moet sowieso verboden worden. bewijs is weer eens geleverd door onze man, murad
quote:zielige, zielige stumper
ook vind ik het een fout signaal afgeven aan de jongeren.... het is te koop bij de supermarkt dus zal het wel goed zijn
vergeet niet dat er nog altijd een hoop mensen tegen drugs zijn..... ook al word wiet gedoogd.
ik zou het zelf geen prettig idee vinden als mijn kinderen later gewoon wiet in de supermarkt kunnen kopen....................
de drempel van een koffieshop is voor velen best hoog...laat hem lekker hoog zou ik zeggen
quote:Dat zeg ik nog, mits goede controle van legitimatie. Als kiddo's nu wiet willen kunnen ze het ook zo krijgen, dan maakt het echt niet uit of iemand anders het voor ze koopt in een shop of in de supermarkt.
Op donderdag 15 januari 2004 22:59 schreef nikky het volgende:
?ik zou het zelf geen prettig idee vinden als mijn kinderen later gewoon wiet in de supermarkt kunnen kopen....................
Hasj & wiet moeten gewoon meer worden geaccepteerd.. nu flipt iedereen weg dat je een junk bent als je af en toe een blowtje neemt..
Maa rwat is nou de big deal dr van? Je gaat er heus niet kapot aan hoor
Het lijkt me dat je minder snel in het "verkeerde" milieu komt als je het zelf "gewoon" in de supermarkt kan halen dan in een of andree duistere shop waar weet ik veel wat voor figuren komen.
quote:ik heb liever dat de drempel wat hoger ligt.... als het nl in de supermarkt zou liggen dan is het "gewoon" en wiet is niet gewoon.... het word gedoogd. en als iets "gewoon" is is er geen drempel meer....
Op donderdag 15 januari 2004 23:13 schreef Skv het volgende:[..]
Dat zeg ik nog, mits goede controle van legitimatie. Als kiddo's nu wiet willen kunnen ze het ook zo krijgen, dan maakt het echt niet uit of iemand anders het voor ze koopt in een shop of in de supermarkt.
Hasj & wiet moeten gewoon meer worden geaccepteerd.. nu flipt iedereen weg dat je een junk bent als je af en toe een blowtje neemt..
Maa rwat is nou de big deal dr van? Je gaat er heus niet kapot aan hoor
Het lijkt me dat je minder snel in het "verkeerde" milieu komt als je het zelf "gewoon" in de supermarkt kan halen dan in een of andre duistere shop waar weet ik veel wat voor figuren komen.
Straks loopt iedereen stoned over straat zeker? En: 2 gram halen, 1 betalen?
Ga toch weg, je lost hier wel een hoop problemen mee op, maar er zullen mensen blijven die het kweken als lucratieve handel blijven zien. +dat je veel en veel meer gebruikers krijgt, en dat is niet echt het doel
quote:Als of je iemand doodschiet doordat je geblowd hebt. Droom maar lekker verder
Op donderdag 15 januari 2004 22:40 schreef SnookieMJ het volgende:[..]
niks suf gelul, het is maar weer eens bewezen
quote:Alcohol is harddrugs en lichamelijk verslavend en wiet is softdrugs en is geestelijk verslavend. Alcohol beschouwen we als normaal dus waarom dan niet wiet?
Op donderdag 15 januari 2004 22:26 schreef MTH het volgende:
Op school ben ik bezig met een stelling wat is jullie mening daar over.Net als alcohol moet je hasj en wiet ook bij de supermarkt kunnen kopen.
Ik ben het oneens omdat je het zo makkelijker meeneemt en het gaat beschouwen als iets normaals, en je elke keer bij de supermarkt denk van laat ik maar even een zakje meenemen, wat is jullie mening?
quote:je trekt meteen een causaal verband wat je niet kunt bewijzen.
Op donderdag 15 januari 2004 22:40 schreef SnookieMJ het volgende:[..]
niks suf gelul, het is maar weer eens bewezen
Knap, ik wil les van jou!!
quote:Is het gebruiken van alcohol wel normaal dan? Ik ken alcoholisme van dicht bij... wat mij betreft mogen ze wat strenger zijn met de verkoop van drank. Ik wil niet zeggen dat ik per defenitie in elke buurtsuper zakjes hasj en weed in de verkoop wil, maar ik zie in wezen weinig verschil met het verkopen van alcohol. Daarbij komt ook nog eens kijken dat de criminaliteit omtrent het aanschaffen van softdrugs (op illegale wijze) zou afnemen.
Ik ben het oneens omdat je het zo makkelijker meeneemt en het gaat beschouwen als iets normaals , en je elke keer bij de supermarkt denk van laat ik maar even een zakje meenemen, wat is jullie mening?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |