quote:En dat zie je waar gebeuren?
Op donderdag 15 januari 2004 21:48 schreef Viper-X het volgende:Nuttiger dan in de doofpot stoppen en doen alsof er niks aan de hand is.
quote:Daar zijn de reacties nog triester dan op de site die je loopt te "spammen".
En dat FP-volk dat lees ik al niet eens meer.
quote:Er werd een karakter geschetst van Murat om de kijker te informeren wat voor een jongen het is. Als ik dan de omschrijving van het Journaal hoor, begin ik te twijfelen aan de authentisiteit daarvan.
Op donderdag 15 januari 2004 21:48 schreef calvobbes het volgende:[..]
De vraag was telkens hoe die jongen voor zijn daad was. Niet hoe ze hem nu beschouwen. En de aardigste mensen kunnen ook veranderen in monsters hoor.
Je gelooft zelf toch ook niet dat het een aardige jongen was? Ja, misschien tegen de lokale groenteboer maar hij laat een spoor van negatieve gedragingen achter zich.
quote:Ja ,hehe, maar niet op de manier zoals jij het zonet even deed, door te gaan stigmatiseren en selectief misdaden beoordeelt. Als we het gaan het over ' witte boorden criminaliteit' dan kan ik zo weer over autochtonen beginnen die miljoenen van de staat wegkapen en zo de maatschappij verzieken.
Op donderdag 15 januari 2004 21:46 schreef hoelangnog het volgende:
je bent met wel met me eens dat er iets moet gaan gebeuren hier in nederland!!
[..]
[Dit bericht is gewijzigd door robh op 15-01-2004 22:37]
quote:Nu niet meer. maar als ik voor deze daad altijd goed met hem overweg kon zou ik niet weten waarom ik nu moet gaan zeggen dat het toen al een psycho was.
Op donderdag 15 januari 2004 21:55 schreef Quasar_de_Duif het volgende:Je gelooft zelf toch ook niet dat het een aardige jongen was?
quote:Niet bij iedereen blijkbaar. Kijk maar eens naar die eikels die hem vanmorgen vrij wilde krijgen.
Ja, misschien tegen de lokale groenteboer maar hij laat een spoor van negatieve gedragingen achter zich.
Geen respect voor autoriteit en ouderen en op hetzelfde moment respect krijgen van je maatjes omdat je zo tof en stoer bent om geen respect te geven maar er keihard tegen in te gaan.
Voorbeelden te over........
quote:Flikker toch op. Die link is helemaal niet relevant.
Op donderdag 15 januari 2004 21:59 schreef Viper-X het volgende:
Ga dan ook eens op de FP kijken naar die blaatapen die ook niet nadenken voor ze wat doen.
[Dit bericht is gewijzigd door robh op 15-01-2004 22:39]
quote:Dat was enkel omdat dat ook allochtonen waren en omdat zei alles wat door 'ons' tegen een van 'hun' gedaan wordt, als discriminatie zien.
Op donderdag 15 januari 2004 22:00 schreef calvobbes het volgende:
Kijk maar eens naar die eikels die hem vanmorgen vrij wilde krijgen.
Hij werd voor watje uitgemaakt en daarom voelde hij zich in zijn eer aangetast en moest hij zijn gezichtsverlies herstellen, hoor ik nu bij Rondom Tien van een Turkse man die met zijn vrienden gesproken heeft.
Meneer van Wieren was veels te streng voor Murat, maar was dat niet alleen voor Murat, hoor, nee, dat was hij voor alle leerlingen , alleen Murat had een leidersrol tov zijn klasgenoten/vrienden en Murat was buitengewoon intelligent en was gewoon (??) zwaar gekwetst en dat had meneer van Wieren dus gewoon niet mogen doen, hem zo vernederen.
Logisch toch?
quote:Ow je hebt met ze gepraat waarom ze dat precies deden?
Op donderdag 15 januari 2004 22:03 schreef Viper-X het volgende:Dat was enkel omdat dat ook allochtonen waren en omdat zei alles wat door 'ons' tegen een van 'hun' gedaan wordt, als discriminatie zien.
quote:Dat geldt natuurlijk voor elke moordenaar. Je mag concluderen dat het voor de meeste mensen in zijn omgeving geen lieverdje was.
Op donderdag 15 januari 2004 22:00 schreef calvobbes het volgende:[..]
Nu niet meer. maar als ik voor deze daad altijd goed met hem overweg kon zou ik niet weten waarom ik nu moet gaan zeggen dat het toen al een psycho was.
quote:Elke misdadiger heeft zo zijn (eigenaardige) vrienden.
Niet bij iedereen blijkbaar. Kijk maar eens naar die eikels die hem vanmorgen vrij wilde krijgen.
quote:Wat een onzin... Zelfs de meeste vriendelijke mensen kunnen veranderen in een koelbloedige moordennaar.
Op donderdag 15 januari 2004 22:07 schreef Quasar_de_Duif het volgende:Je mag concluderen dat het voor de meeste mensen in zijn omgeving geen lieverdje was.
quote:Dan zijn ze toch niet zo heel vriendelijk. Dan kunnen ze vriendelijk overkomen. Een heel verschil. Je hebt het 'killer instinct' of je hebt t niet.
Op donderdag 15 januari 2004 22:09 schreef calvobbes het volgende:[..]
Wat een onzin... Zelfs de meeste vriendelijke mensen kunnen veranderen in een koelbloedige moordennaar.
[Dit bericht is gewijzigd door domolanglekker op 15-01-2004 22:25]
Die linkergast stond ook met zijn foto in de krant
[Dit bericht is gewijzigd door Kentaro op 15-01-2004 22:27]
quote:Idd, maar de linkse mensen negeren dat.
Op donderdag 15 januari 2004 22:24 schreef Mutant01 het volgende:
CHECK NOVA NU
quote:Wat een geblaat weer. Je hebt echt nog niks nuttigs bijgedragen aan deze discussie.
Op donderdag 15 januari 2004 22:25 schreef Viper-X het volgende:Idd, maar de linkse mensen negeren dat.
.
[Dit bericht is gewijzigd door calvobbes op 15-01-2004 22:26]
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 22:26 schreef calvobbes het volgende:[..]
Wat een geblaat weer. Je hebt echt nog niks nuttigs bijgedragen aan deze discussie.
quote:Ik ga tenminste nog serieus in discussie met iemand. Ik ga geen overbodige linkjes plaatsen. Dus gebruik die
Op donderdag 15 januari 2004 22:27 schreef Viper-X het volgende:
. Toch grappig dat JIJ dat moet zeggen.
. Dag Calvobbes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |