Uitzicht vanaf mijn balkon:
Een paar plaatjes geschoten in Parijs:
Hondsbosse Zeewering:
Happy Newyear...
zo. later maar ff meer plaatsen..
[Dit bericht is gewijzigd door cramus op 06-02-2004 20:07]
quote:Wow, daar zitten echt mooie tussen! Zeker die met het bewerkte plafond en de kerstboom!!
Op vrijdag 6 februari 2004 20:05 schreef cramus het volgende:
Zomaar weer even wat plaatjes van mijn site. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden..Uitzicht vanaf mijn balkon:
[afbeelding]Een paar plaatjes geschoten in Parijs:
[afbeelding]Hondsbosse Zeewering:
[afbeelding]Happy Newyear...
[afbeelding]zo. later maar ff meer plaatsen..
Vind hem wel mooi. Niks aan bewerkt (behalve de rand natuurlijk
)
[Dit bericht is gewijzigd door thiamat op 07-02-2004 00:59]
quote:Leuke serie. Vooral die ronde trap, blijft toch altijd een grappig beeld. En hoe meer ik de serie zie, hoe mooier ik die stenen vind, blijft m'n oog aldoor bij hangen. Vind dat toch wel een erg goede foto, zit spanning in door het teruglopend water en je weet wat die stenen al aan geweld hebben moeten doorstaan om daar te blijven liggen. Inlijsten en ophangen.
Op vrijdag 6 februari 2004 20:05 schreef cramus het volgende:
Zomaar weer even wat plaatjes van mijn site. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden..Uitzicht vanaf mijn balkon:
[afbeelding]Een paar plaatjes geschoten in Parijs:
[afbeelding]Hondsbosse Zeewering:
[afbeelding]Happy Newyear...
[afbeelding]zo. later maar ff meer plaatsen..
[Dit bericht is gewijzigd door Sanseveria op 07-02-2004 10:16]
quote:Spooky foto zo, schitterende lucht en nog mooi gelukt ondanks de lange sluitertijd.
Op zaterdag 7 februari 2004 00:59 schreef thiamat het volgende:
[afbeelding]Vind hem wel mooi. Niks aan bewerkt
(behalve de rand natuurlijk
)
quote:Vind de foto niet veel zeggen. Studenten kunstacademie. Maar met dat raam en die lichtinval had je meer kunnen doen!
Op vrijdag 6 februari 2004 19:30 schreef Pauline het volgende:
quote:Ja, lastig he. Wij hebben samen ook eens ongelooflijk lopen klooien met druppels uitspringend uit een plasje, kwam niet echt iets bruikbaars uit. Dus ik weet wat voor een inspanning je voor deze foto's geleverd hebt
Op zaterdag 7 februari 2004 01:07 schreef beany het volgende:
beetje knoeien met de kraan....ik moest wel een aantal foto's schieten voordat er wat bruikbaars tussen zat...
quote:Bedankt
Op zaterdag 7 februari 2004 10:10 schreef Sanseveria het volgende:[..]
Spooky foto zo, schitterende lucht en nog mooi gelukt ondanks de lange sluitertijd.
ik ben echt nog een newbie in dit soort dingen
[Dit bericht is gewijzigd door Riann op 07-02-2004 12:47]
quote:Dan beginnen we met het resizen
Op zaterdag 7 februari 2004 12:34 schreef Riann het volgende:
[afbeelding]ik ben echt nog een newbie in dit soort dingen
Wijzig het formaat van je foto naar 550pixels breed en zet 'm dan weer terug. Dan is het eerste verbeterpunt opgelost.
quote:zoiets dan
Op zaterdag 7 februari 2004 12:42 schreef Ouwesok het volgende:[..]
Dan beginnen we met het resizen
.
Wijzig het formaat van je foto naar 550pixels breed en zet 'm dan weer terug. Dan is het eerste verbeterpunt opgelost.
quote:Juist
Op zaterdag 7 februari 2004 12:47 schreef Riann het volgende:[..]
zoiets dan
Nu gaan we eens kijken wat je aan de opname zelf kunt verbeteren. Het eerste waar je eens op moet letten is dat je ergens in de opname een vlijmscherp accent legt. Dat mankeert er bij deze een beetje aan.
Verder zou je eens kunnen gaan spelen met het onderwerp door het steeds uit een andere richting en een andere hoek te fotograferen en op die manier opzoekt hoe je de opname de nodige spanning mee kunt geven.
[Dit bericht is gewijzigd door Exterior op 07-02-2004 15:44]
quote:Nee, studenten CMV.
Op zaterdag 7 februari 2004 10:11 schreef Sanseveria het volgende:[..]
Vind de foto niet veel zeggen. Studenten kunstacademie. Maar met dat raam en die lichtinval had je meer kunnen doen!
Origineel:
En de bewerking
Ben nog niet helemaal tevreden over de belichting vind de bewerking (m.n. de ogen) nog iets te mat, iemand een suggestie hoe dit beter zou kunnen?
Hoe heb je dat gedaan eigenlijk, dat oud er uit laten zien?
quote:Sorry, maar ik vind het origineel mooier.
Op zaterdag 7 februari 2004 16:07 schreef aph3x het volgende:
Getracht van een bestaande foto een portret uitsnede te maken en er een oude foto van te maken...Wat vinden jullie hier van?Origineel:
[afbeelding]
En de bewerking
[afbeelding]Ben nog niet helemaal tevreden over de belichting vind de bewerking (m.n. de ogen) nog iets te mat, iemand een suggestie hoe dit beter zou kunnen?
quote:Op t forum van BD stond een truc, verder uitgewerkt op deze site: http://www.hanvogel.nl/oudefoto/oudefoto.htm
Op zaterdag 7 februari 2004 16:54 schreef beany het volgende:
aph3x...Hoe heb je dat gedaan eigenlijk, dat oud er uit laten zien?
Krijg alleen het kader niet voorelkaar, misschien dat iemand daar nog tips voor heeft?
Smaken verschillen DJ Maurits, persoonlijk houd ik meer van close ups...ben zelf ook nog niet tevreden over het eindresultaat, misschien dat mensen hier nog suggesties hebben, daar is het me uiteindelijk ook om te doen....
quote:Wauw! Kan je me ff wat meer vertellen over welke sluitertijd enz, je gebruikt hebt?? echt een tof effect!
Op zaterdag 7 februari 2004 01:07 schreef beany het volgende:
beetje knoeien met de kraan....ik moest wel een aantal foto's schieten voordat er wat bruikbaars tussen zat...
quote:Thanx!!!!!!
Op zaterdag 7 februari 2004 10:08 schreef Sanseveria het volgende:[..]
Leuke serie. Vooral die ronde trap, blijft toch altijd een grappig beeld. En hoe meer ik de serie zie, hoe mooier ik die stenen vind, blijft m'n oog aldoor bij hangen. Vind dat toch wel een erg goede foto, zit spanning in door het teruglopend water en je weet wat die stenen al aan geweld hebben moeten doorstaan om daar te blijven liggen. Inlijsten en ophangen.
Als je die stenen foto mooi vind dan vind je deze waarschijnlijk ook wel aardig:
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 00:24 schreef Pauline het volgende:[..]
Wow, daar zitten echt mooie tussen! Zeker die met het bewerkte plafond en de kerstboom!!
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 00:59 schreef thiamat het volgende:
[afbeelding]Vind hem wel mooi. Niks aan bewerkt
(behalve de rand natuurlijk
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |