quote:Hee! handig
Op dinsdag 27 januari 2004 17:00 schreef Erik het volgende:[..]
Daar kun je achterkomen door de foto op te slaan en de eigenschappen van de opgeslagen foto te bekijken.
Dan zie je dat deze foto gemaakt is met een Canon Powershot A70
quote:Een donkere ondergrond vind ik ook mooier. Daar lagen ze te drogen, ik kon het dus niet gaan verplaatsen zonder er een kliederboel van te maken.
Op dinsdag 27 januari 2004 16:37 schreef Milkwoman het volgende:
mooie fotos.. lijktt mij (persoonlijk) erg mooi om eenzwart blad als ondergrond te gebruiken.wat voor camera heb je>?
rozen verven. origineel idee iig
quote:prachtige foto's mn de laatste drie. De eerste staat, voor mijn gevoel, iets "out of focus" maar misschien was dat wel de bedoeling.
Op zaterdag 24 januari 2004 10:05 schreef Sanseveria het volgende:
M'n eerste foto's hier... Ben vorige zomer begonnen met leren fotograferen, dus nog een newbie. Ik heb nog wat herfstfoto's, ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
quote:Hey, dank je. Leuk om te horen. Snap niet helemaal wat je bedoelt met 'out of focus'. Het is een crop, maar ik heb er wel op gelet dat zowel rechts als onder ongeveer evenveel ruimte is t.o.v. het onderwerp.
Op dinsdag 27 januari 2004 21:20 schreef The_Frog het volgende:[..]
prachtige foto's mn de laatste drie. De eerste staat, voor mijn gevoel, iets "out of focus" maar misschien was dat wel de bedoeling.
quote:Ik bedoelde dat er voor mijn gevoel wat teveel ruimte aan de bovenkant is tov van de onderzijde. Maar misschien was het wel je bedoeling om de achtergrond duidelijk in beeld te laten zijn. Verder gewoon een mooie foto.
Op donderdag 29 januari 2004 13:28 schreef Sanseveria het volgende:[..]
Hey, dank je. Leuk om te horen. Snap niet helemaal wat je bedoelt met 'out of focus'. Het is een crop, maar ik heb er wel op gelet dat zowel rechts als onder ongeveer evenveel ruimte is t.o.v. het onderwerp.
quote:Ben ik met je eens.. te fel.. En die tweede is zo slecht dat je daar maar niets over zegt..?
Op donderdag 29 januari 2004 14:17 schreef Oceanonix het volgende:
Omkron ik vind het lichtvak op de eerste foto storend. Ik zag zo bijna het plasje water niet. Vind ik persoonlijk jammer.
Niet echt hoogstandjes, maar ze zijn wel leuk vind ik zelf...
Ben benieuwd!
quote:Gelukkig zeg je het zelf al, het zijn geen hoogstandjes, maar "wel leuk". Bovendien zijn ze te groot...
Op donderdag 29 januari 2004 18:24 schreef Just.an.Illusion het volgende:
Vanmiddag even snel gemaakt, op weg terug vanuit mijn werk:[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Niet echt hoogstandjes, maar ze zijn wel leuk vind ik zelf...
![]()
Ben benieuwd!
quote:Da's mijn eigen schuld... Ik had 'm niet goed ingesteld waardoor de kleuren niet goed uit kwamen...
Op donderdag 29 januari 2004 18:31 schreef Omkron het volgende:
Wat zien die foto's er klote uit zeg.. het contrast bedoel ik dan.. zo erg scherp.. doet gewoon pijn aan mijn ogen. Wat voor camera gebruik je..?
sorry.. had ff zin om te spammen
[Dit bericht is gewijzigd door Milkwoman op 29-01-2004 19:49]
Ga maar lekker commentaar geven op mijn foto's.
Allen genomen met een Pentax Optio S4. Ik ben nog heel erg in de leer en tis zijn welkom.
de licht inval vind ik erg mooi..
quote:Ik vind je foto erg snel out of focus raken. Ik zou persoonlijk de rest van de bladeren die omhoog lopen nog iets scherper houden aan het begin zodat het echt omhoog vervaagd. Nu stopt het erg abrupt na die 2 blaadjes.
Op donderdag 29 januari 2004 19:11 schreef snoweh het volgende:
Ik leer echt zoveel van foto's kijken. Meestal denk ik WOW.. en dan zie ik de commentaren en kijk zelf nog eens goed, daar leer je echt van. Kleine details zijn ZO belangrijk bij foto's.Ga maar lekker commentaar geven op mijn foto's.
quote:Niet echt scherp. Ik las dat je geen statief had enzo, volgende keer wel gebruiken dus
[afbeelding]
quote:Je lantarenpaal staat scheef. Even rechtzetten dus. Verder ziet ie er bij de lantarenpaal wat vlekkerig uit, sneeuwde het nog? Verder wel mooie foto met die boom erbij.
[afbeelding]
quote:Leuke foto. Je had misschien iets meer moeten belichten, alhoewel dat waarschijnlijk wel lastig is met het hondje
[afbeelding]
Leuke foto's hoor . Ga zo door!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |