De foto's die ik op de site wil zetten (tot nu toe, moet er nog een paar honderd doorploegen) zijn deze:
http://www.heusbitter.nl/wesley/fotos.htm
De geinteresseerden onder jullie mogen best de meningen spuien (zou ik ook doen namelijk
)
[Dit bericht is gewijzigd door Amateur op 20-01-2004 00:37]
quote:omdat mijn kamer nou geen mooie kleur had om als achtergrond te gebruiken
Op maandag 19 januari 2004 22:10 schreef Oceanonix het volgende:[..]
Waarom heb je voor een witte achtergrond gekozen??
quote:Als je voor een andere kleurachtergrond had gekozen was het denk ik interessanter geweest. Je kunt dit makkelijk oplossen met een stuk gekleurd papier.
Op dinsdag 20 januari 2004 08:06 schreef buzzin het volgende:[..]
omdat mijn kamer nou geen mooie kleur had om als achtergrond te gebruiken
maar wat vind je van de foto?
quote:
Op zondag 18 januari 2004 14:15 schreef Oceanonix het volgende:
[afbeelding]Coolpix 4300 F2.8 1/28 sec iso 100
zag alleen maar een X
quote:Die met die steiger in het water vind ik echt supergaaf maar ik vind de naampjes die je eraan gegeven hebt nogal erg irritant.
Op dinsdag 20 januari 2004 00:34 schreef Amateur het volgende:
Ik ben bezig met een site om al mijn foto's online te zetten, althans, de foto's die ik de moeite waard vind. Nou hoef ik niet per stuk jullie emening of ik hem op de site zal zetten of niet, maar ik ben benieuwd of jullie deze foto in ieder geval de moeite waard vinden. Is hij fotografisch interessant of is het gewoon een kiekje. En zo ja, in kleur of zwart witDe foto's die ik op de site wil zetten (tot nu toe, moet er nog een paar honderd doorploegen) zijn deze:
http://www.heusbitter.nl/wesley/fotos.htm
De geinteresseerden onder jullie mogen best de meningen spuien(zou ik ook doen namelijk
)
quote:daar kan ik mij iets bij voorstellen, maar ben ook nog maar een beginnend fotograafje he
Op dinsdag 20 januari 2004 08:46 schreef Oceanonix het volgende:[..]
Als je voor een andere kleurachtergrond had gekozen was het denk ik interessanter geweest. Je kunt dit makkelijk oplossen met een stuk gekleurd papier.
quote:ik ben het helemaal met je eens
Op dinsdag 20 januari 2004 14:29 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Die met die steiger in het water vind ik echt supergaaf maar ik vind de naampjes die je eraan gegeven hebt nogal erg irritant.
quote:Best wel oke leek mij. Mooie compositie gemaakt, vind het alleen wat té de nadruk gelegd op (ik ga dit niet benadrukken). Komt vooral door het feit dat je je hand daar hebt.
Op dinsdag 20 januari 2004 16:25 schreef Milkwoman het volgende:
dan maar hier
Fotografeer je met statief? Het lijkt hier namelijk net als jij de camera vast hebt. Verder pluist je haar een beetje en zou iets minder make-up rond de ogen eerder mijn voorkeur hebben.
zeikfeitje:quote:
Post je foto's op max 550 breedte of geef een linkje.
quote:ja is met statief...
Op dinsdag 20 januari 2004 17:30 schreef buzzin het volgende:[..]
Best wel oke leek mij. Mooie compositie gemaakt, vind het alleen wat té de nadruk gelegd op (ik ga dit niet benadrukken). Komt vooral door het feit dat je je hand daar hebt.
Fotografeer je met statief? Het lijkt hier namelijk net als jij de camera vast hebt. Verder pluist je haar een beetje en zou iets minder make-up rond de ogen eerder mijn voorkeur hebben.
zeikfeitje:
[..]
en zoals ik al zei, ikheb hier geen voorbereiding gedaan, foto moest zo overkomen, ook met die make up.
gothic dus
quote:dan is de foto iniedergeval goed overgekomen
Op dinsdag 20 januari 2004 17:49 schreef Milkwoman het volgende:[..]
ja is met statief...
en zoals ik al zei, ikheb hier geen voorbereiding gedaan, foto moest zo overkomen, ook met die make up.
gothic dus
wat voor statief heb je?
post zelf eens wat
quote:ik lul niet offtopic, ik zou wel praten offtopic.
Op dinsdag 20 januari 2004 18:18 schreef Milkwoman het volgende:
geen offtopicgelul.post zelf eens wat
Vriendinnetje op strand in storm.
Opnieuw het vriendinnetje in de storm...
Dit zijn zo ongeveer mijn eerste pogingen geweest tot het maken van mooie foto's (mooier dan gemiddeld), ik ben benieuwd...
quote:De zonsopgang is echt heel mooi, de foto van de storm ook net zoals de tweede foto van je vriendinnetje. De laatste vind ik wat minder, deze lijkt in mijn ogen namelijk iets te donker. Maar verder echt hele mooie foto's! Ga zo door!
Op dinsdag 20 januari 2004 21:02 schreef Just.an.Illusion het volgende:
Gestitchte zonsondergang.Vriendinnetje op strand in storm.
Opnieuw het vriendinnetje in de storm...
Dit zijn zo ongeveer mijn eerste pogingen geweest tot het maken van mooie foto's (mooier dan gemiddeld), ik ben benieuwd...
quote:Probeer eens een object te fotograferen en dan zoiets (zelfde grote ongeveer) als het beeldje op mijn foto (wat vind je daarvan trouwens?)
Op dinsdag 20 januari 2004 21:15 schreef Just.an.Illusion het volgende:
En dat met een simpele Olympus C-150...Dank je voor je complimenten!
quote:Nee... dat ga ik maar niet proberen...
Op dinsdag 20 januari 2004 21:44 schreef buzzin het volgende:
Probeer eens een object te fotograferen en dan zoiets (zelfde grote ongeveer) als het beeldje op mijn foto (wat vind je daarvan trouwens?)
Je foto is leuk overigens, ik vind het alleen jammer dat er geen enkele vorm van achtergrond in zit. Wel mooi scherp enzo, maar ik hecht persoonlijk altijd ook wel wat waarde aan de sfeer waarin de foto geschoten is.
-Edit-!!
Toch iets geprobeerd... Dit is het scherpst wat ik kon krijgen... Maar wellicht moet ik nog even oefenen...
Het beeldje is 4,5 centimeter hoog.
[Dit bericht is gewijzigd door Just.an.Illusion op 20-01-2004 22:24]
quote:Best goed gelukt toch, het is iig niet wazig.
Op dinsdag 20 januari 2004 21:51 schreef Just.an.Illusion het volgende:[..]
Nee... dat ga ik maar niet proberen...
Lukt niet.
Je foto is leuk overigens, ik vind het alleen jammer dat er geen enkele vorm van achtergrond in zit. Wel mooi scherp enzo, maar ik hecht persoonlijk altijd ook wel wat waarde aan de sfeer waarin de foto geschoten is.
-Edit-!!
Toch iets geprobeerd... Dit is het scherpst wat ik kon krijgen... Maar wellicht moet ik nog even oefenen...
Het beeldje is 4,5 centimeter hoog.
En voor foto's van mij met wat sfeer, daarvoor zul je even moeten wachten, als het lente word ga ik samen met mijn vriendin naar het bos, gaan we ook leuke foto's maken.
quote:Klopt, die namen zijn inderdaad irritant. En een lelijk lettertype. En Forest is met één r en ipv twee.
Op dinsdag 20 januari 2004 14:29 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Die met die steiger in het water vind ik echt supergaaf maar ik vind de naampjes die je eraan gegeven hebt nogal erg irritant.
Foto's zijn daarentegen wel mooi. Niet allemaal mijn smaak, maar die stijger is cool, en het koren in de wind ook ("dancing in the sun").
Ik vind die boomstronk overigens wel een van de mindere.
[Dit bericht is gewijzigd door Kwark op 20-01-2004 22:48]
Wat vind je van de mijne (paar posts hoger, die linkjes)??
quote:Thanks
Op dinsdag 20 januari 2004 22:58 schreef Just.an.Illusion het volgende:
Mooie foto! Wist die man van te voren dat ie op de foto zou komen? Zo niet: dan is het nog knapper!Wat vind je van de mijne (paar posts hoger, die linkjes)??
ik vind deze foto erg mooi!
Het rozige licht, en de volgens mij zeer korte sluitertijd die je hebt gebruikt waardoor het wateroppervlak erg ruw aandoet, roepen de sfeer op van een oud schilderij, en dat vind ik bijzonder geslaagd - al was dat waarschijnlijk niet eens de bedoeling . Verder heeft de foto onmiskenbaar diepte - het gevoel alsof je het water in tuimelt als je te ver over de rand leunt.
Jammer dat 'ie scheef is, misschien kun je 'm een beetje roteren en opnieuw croppen. Die kleine gestalte rechts kan er ook vanaf, als stoort 'ie me niet echt.
De foto's met je vriendinnetje zijn m.i. meer kiekjes. De zonsondergang is verder wel sfeervol...maar dit is toch echt mijn favoriet.
quote:Psst, 'forest' schrijf je met één r...
Op dinsdag 20 januari 2004 00:34 schreef Amateur het volgende:
De geinteresseerden onder jullie mogen best de meningen spuien(zou ik ook doen namelijk
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |