- Post je foto's op max 550 breedte of geef een linkje.
- Veel plezier!
quote:Terreinwagen met vier PK
Op donderdag 15 januari 2004 23:35 schreef Frida het volgende:
Wiehoe...daar gaan we weer....graag tips!groet,
Frida
Lekker druk plaatje, alles lijkt erin te bewegen, één en al actie en dat is nou net de bedoeling bij dit soort foto's . In het ideale geval zijn dit van die foto's die bijna geluid maken
.
Doe eens wat pogingen om het plaatje anders te croppen, waardoor de laatste stukjes rust ook nog verdwijnen. Daarbij kun je spelen met de grootte van het kader, maar ook met de ligging van de horizon.
Suc7 d'rmee .
Echt verder dan een simpele handeling kom ik nog niet in PS....ga me idd maar eens in kaders verdiepen, vind het in de meeste gevallen wel stijlvol staan.
Wat betreft het inzoomen...ben ik met je eens! Heb nog een oud digitaal beestje (Sony DSC-S70) en die kan op dat gebied helaas niet zoveel (moest hiervoor al over het hek klimmen). Had mijn oog laten vallen op de nieuwe 828, maar nu ik de voorbeeld foto's daarvan heb gezien heb ik me bedacht.... Dus nog ff doorsparen voor een 300D oid
groet,
Frida
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 18:23 schreef Ellard het volgende:
Een vriendinnetje van me had 'haar eerste rolletje'volgeschoten en we hebben ze gisteren afgedrukt.Wat vinden jullie van de resultaten?
Classic moterbike race in zuidwest Canada.
Racoon in Stanley park, Vancouver Canada.
quote:Ja, leuke foto's. Het contrast spreekt me niet zo aan, iets te flets in mijn ogen, maar op zich en vooral de eerste wel geslaagde foto's.
Op vrijdag 16 januari 2004 01:01 schreef Ellard het volgende:[..]
quote:Ik vind de laatste iets minder, die is imo iets te gemaakt.
quote:laatste doet mij een beetje te gewil artistiekerig aan en is daardoor niet zo geslaagd imho....eerst twee, en dan vooral foto 1, vind ik wel mooi...
Op vrijdag 16 januari 2004 01:01 schreef Ellard het volgende:
quote:Leuke foto's maar een beetje 'bevroren'. Wanneer je een ruimere sluitertijd kiest (1/30 of langer) en met de motor meebeweegt krijg je meer snelheid in de foto (door de bewogen achtergrond).
Op vrijdag 16 januari 2004 01:56 schreef harryharry het volgende:
[afbeelding]Classic moterbike race in zuidwest Canada.
Wat vinden jullie van deze?
quote:idee is mooi, ook met die reflectie enzo...maar had wel wat scherper gemogen, en ook de kleuren hadden er van mij iets meer uit mogen komen....neigt nu naar mijn smaak een beetje teveel naar een begrafenis-sfeer
Op vrijdag 16 januari 2004 11:45 schreef axon het volgende:
Leuke foto's maar een beetje 'bevroren'. Wanneer je een ruimere sluitertijd kiest (1/30 of langer) en met de motor meebeweegt krijg je meer snelheid in de foto (door de bewogen achtergrond).Wat vinden jullie van deze?
[afbeelding]
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 11:48 schreef Abbadon het volgende:[..]
idee is mooi, ook met die reflectie enzo...maar had wel wat scherper gemogen, en ook de kleuren hadden er van mij iets meer uit mogen komen....neigt nu naar mijn smaak een beetje teveel naar een begrafenis-sfeer
quote:dat is je op zich wel gelukt dan
Op vrijdag 16 januari 2004 11:51 schreef axon het volgende:
Thanx! Die begrafenissfeer is de bedoeling. Nou ja, ik bedoel dat ik het een klassieke sfeer wilde geven. Tegen geschilderd aan.
quote:Die laatste foto is te geforceerd. De houding van het model ziet er erg onnatuurlijk uit. Niet spontaan. De lokatie en camerastandpunt is wel erg goed gekozen. Kleding van het model ook, goed op elkaar afgestemd.
quote:Stofwolken doen wonderen, naast een langere sluitertijd.
Op vrijdag 16 januari 2004 01:56 schreef harryharry het volgende:
[afbeelding]Classic moterbike race in zuidwest Canada.
Racoon in Stanley park, Vancouver Canada.
quote:Fraaie weergave van de structuur, het lijkt na verloop van tijd in het glas van je monitor te zitten
Op zondag 18 januari 2004 11:40 schreef Icicle het volgende:
[afbeelding]
quote:Waarom heb je voor een witte achtergrond gekozen??
Op maandag 19 januari 2004 20:16 schreef buzzin het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |