quote:Doe ik ook altijd.. anders gaan er van die mensen zeiken ..
Op donderdag 15 januari 2004 18:22 schreef Alfa_Drifter het volgende:
Het valt me steeds meer op dat mensen MSN op 'afwezig' hebben staan terwijl ze er wel zijn. Het is net of ze zich schamen dat ze on-line zijn. Zet dat ding dan gewoon op off-line! Zo moeilijk is dat toch niet. Het lijkt wel een trend te worden MSN op 'afwezig' te zetten.
Ik ben er even niet.
en gewoon rot doorposten
Dan kan ik soms eens een berichtje "wegklikken", als ik geen zin heb in zinloos geouwehoer.
quote:True
Op donderdag 15 januari 2004 18:23 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Ik ben standaard "afwezig".Dan kan ik soms eens een berichtje "wegklikken", als ik geen zin heb in zinloos geouwehoer.
quote:Waarom kom je dan online als je geen gezeik wilt horen? Ik doe het overigens zelf ook hoor
Op donderdag 15 januari 2004 18:22 schreef XiChico het volgende:[..]
Doe ik ook altijd.. anders gaan er van die mensen zeiken ..
Eén iemand begint altijd standaard met': "Hey met ... alles goed ?"
Dat irriteert me zoooo erg he.
[Dit bericht is gewijzigd door Dipstaart op 15-01-2004 18:25]
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 18:23 schreef Nouk het volgende:
Als je op online staat gaat iedereen tegen je praten. En als je gewoon op afwezig staat doe je gewoon tegen de mensen die je niet wil spreken alsof je er niet bent.
quote:Omdat sommige mensen mij altijd mogen aanspreken, maar anderen heb ik niet altijd zin in.
Op donderdag 15 januari 2004 18:23 schreef Retro het volgende:
Waarom kom je dan online als je geen gezeik wilt horen? Ik doe het overigens zelf ook hoor
quote:klopt, doe ik ook. 't is niet echt een gevoel van schaamte maar soms denk ik er wel aan. Meestal is het uit gemak. De pc staat vaak de hele dag aan en dan loop ik vaak en weer en dan vergeet ik hem niet afwezig te zetten.
Op donderdag 15 januari 2004 18:22 schreef Alfa_Drifter het volgende:
Het valt me steeds meer op dat mensen MSN op 'afwezig' hebben staan terwijl ze er wel zijn. Het is net of ze zich schamen dat ze on-line zijn. Zet dat ding dan gewoon op off-line! Zo moeilijk is dat toch niet. Het lijkt wel een trend te worden MSN op 'afwezig' te zetten.
quote:same here
Op donderdag 15 januari 2004 18:23 schreef Nouk het volgende:
Als je op online staat gaat iedereen tegen je praten. En als je gewoon op afwezig staat doe je gewoon tegen de mensen die je niet wil spreken alsof je er niet bent.
quote:Dat je iemand een keer niet wil spreken, betekent niet dat je em nooit wil spreken
Op donderdag 15 januari 2004 18:26 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Als je iemand niet wil spreken verwijder je 'm toch uit je lijst, of block je 'm toch? Net zo eerlijk.
quote:Omdat je alleen met bepaald mensen wil msn'nen op dat moment? En als je je status op busy zet, dan zie je niet wie er online komt.
Op donderdag 15 januari 2004 18:23 schreef Retro het volgende:[..]
Waarom kom je dan online als je geen gezeik wilt horen? Ik doe het overigens zelf ook hoor
[Dit bericht is gewijzigd door Lexie op 15-01-2004 18:31]
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 18:23 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Ik ben standaard "afwezig".Dan kan ik soms eens een berichtje "wegklikken", als ik geen zin heb in zinloos geouwehoer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |