abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17269646
Whehe, doe ik ook ja. 1e keer zeg ik gewoon dat ik er niet ben. (Met wat ik aan het doen ben, hw oid.) 2e keer kan nog. 3e keer wordt het wel erg irritant, 4e keer dreigen met een block, 5e keer een 24-uurs block, en voor elke message daarna 4 uur erbij. (Afgerond naar boven als het op een tijdstip valt waarop ik slaap. )
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  dinsdag 17 februari 2004 @ 22:13:55 #152
84306 Bjorn86
Insanious...
pi_17269833
Er zijn nog een paar auto-bots op MSN, die doen het ook wel...

Als je een specifiek msn adres aangeeft kun je voor iedere keer dat zo een mongool je wat stuurt een automessage maken.

Als je dat laat lopen in de vorm van:
1. Ik ben er niet...
2. Ik zei dat ik er niet ben...
3. Lazer op
4. Val dood teringnicht

NU KOMT HET
er zijn ook spambots die met de autobot samenwerken, en bijvoorbeeld van af de 4e keer dat je lastig wordt gevallen, die gast een spam kan sturen, het lietste zo een 100 smiley berichten per keer...
Zijn ze zo weg

Pyromanic and Destructive Measurements will be taken...
pi_17272890
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 11:58 schreef Gevogelte het volgende:
Ik heb een aantal mensen die als ze op afwezig gaan nog helemaal gaan uitleggen in hun naam WAAROM ze op afwezig gaan zoals 'ik ben naar de stad!!' en 'ik ben even beneden!'
ja dat doe ik dus wel, dan weten die lui die zo eigenwijs zijn om dan nog te lullen tegen jou , waarom jij niet antwoord.
En als je ziet dat ze hele verhalen lullen van: "ben je er toevallig" ," wanneer ben je er nou" enz... dan kun je mooit zeggen: "Lezuh snol" (altijd even leuk om te doen )

[Dit bericht is gewijzigd door Boy_Snakeye op 17-02-2004 23:37]

Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')