quote:
Op donderdag 22 januari 2004 10:55 schreef ZzzZzzZzz het volgende:
Dat vinden de mensen stoer, KIJK MIJ OP AFWEZIG STAAN. Ik kan het permiteren dat mijn MSN de hele dag open kan staan, terwijl ik der niet ben
Ik doe het ook altijdof BUSY (iedereen laten denken dat je het errug druk hebt
)
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 10:55 schreef ZzzZzzZzz het volgende:
Dat vinden de mensen stoer, KIJK MIJ OP AFWEZIG STAAN. Ik kan het permiteren dat mijn MSN de hele dag open kan staan, terwijl ik der niet ben
Ik doe het ook altijdof BUSY (iedereen laten denken dat je het errug druk hebt
)
Soms heb je op sommige momenten geen zin om met iemand te praten, maar andere keren is het weer heel handig als die in je lijst zit (voor school ofzo) en tja, dan delete je m maar niet.
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 18:23 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Ik ben standaard "afwezig".Dan kan ik soms eens een berichtje "wegklikken", als ik geen zin heb in zinloos geouwehoer.
1) Heb je altijd een goede rede waarom je niet reageerde
2) Als je eens van de PC wegloopt, kan je niet vergeten 'm op afwezig te zetten
quote:Logisch, zeker na dit topic trapt niemand er meer in...
Op zondag 25 januari 2004 00:37 schreef francia het volgende:
het maakt geen reet uit, want tegen mij beginnen ze altijd te lullen , ook al sta ik op "afwezig"
Maar dat begreep ie maar niet, en waarom had ik dan niks te zeggen en is er dan iets? Bla bla.... Wat een gezeur was dat.
Wat ik wel heel debiel vind van MSN is dat er wel een 'lunchpauze' is, maar geen 'avondeten' of iets in die trant. Als ik nu 's avonds zit te eten staat ie dus bij mij op lunchpauze. Ik heb wel meer mensen in mn lijst die dat doen.
quote:Precies
Op donderdag 15 januari 2004 18:23 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Ik ben standaard "afwezig".Dan kan ik soms eens een berichtje "wegklikken", als ik geen zin heb in zinloos geouwehoer.
quote:[offtopic]
Op zondag 25 januari 2004 13:53 schreef Jerommeke.nl het volgende:
hahik sta altijd online ook als ik afwezig ben
quote:??? niet dat ik weet
Op zondag 25 januari 2004 13:56 schreef Thomas B. het volgende:[..]
[offtopic]
Hee zit jij toevallig op een bepaald board waar 'bestanden gedeeld' worden??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |