abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16291305
Ik heb 'm ook vaak op afwezig staan, als het echt iets belangrijks is of dringend is, weten bepaalde mensen dat ze het kunnen zeggen. De rest heb ik op dat moment gewoon geen zin in. Ik weet ook tegen welke mensen ik kan praten als ze afwezig zijn.
En het geeft bovendien een leuk excuus als iemand toch wat zegt en je wilt niet met degene praten en je zwijgt dus, je stond immers op afwezig toch?

[Dit bericht is gewijzigd door PvtRyan op 15-01-2004 18:35]

pi_16291362
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 18:22 schreef Alfa_Drifter het volgende:
Het valt me steeds meer op dat mensen MSN op 'afwezig' hebben staan terwijl ze er wel zijn. Het is net of ze zich schamen dat ze on-line zijn. Zet dat ding dan gewoon op off-line! Zo moeilijk is dat toch niet. Het lijkt wel een trend te worden MSN op 'afwezig' te zetten.
Ik ben ff neuke....
Nou.... dat staat stoer.....
Vooral als de dame inn kwestie het leest
Verzin een leuke!

Heren (en voral ook dames!!!) verzin 1! betere!
Geef een betere kreet/slogan/slagzin.

[Dit bericht is gewijzigd door Hobiedobie op 15-01-2004 18:36]

pi_16291389
Ik ben altijd busy
Al zit ik op de pc ben ik toch bezig
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_16291394
Is voor als je druk bent, en dus niet op iedereen wilt reageren
pi_16291420
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 18:23 schreef Nouk het volgende:
Als je op online staat gaat iedereen tegen je praten. En als je gewoon op afwezig staat doe je gewoon tegen de mensen die je niet wil spreken alsof je er niet bent.
Oooh, zit dat zo.

Als ik op afwezig sta, ben ik er echt niet. Toch zijn er mensen die dat niet begrijpen en hele gesprekken beginnen en ondanks mijn automessage gaan zeuren waarom ik er niet ben en waar ik ben.

Ik ken ook mensen die gelijk op afwezig gaan als ze online komen. Slaat toch nergens op? Ik begrijp dat nooit.

Kan me er soms aan ergeren, maar er zijn tegenwoordig andere dingen om je aan te ergeren (...).

pi_16291435
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 18:23 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Ik ben standaard "afwezig".

Dan kan ik soms eens een berichtje "wegklikken", als ik geen zin heb in zinloos geouwehoer.

I was built to be the best, the number one and nothing less!
pi_16291474
Je hebt ook mensen die constant MSN aan hebben staan op "Afwezig", en er ook daadwerkelijk *nooit* achter zitten... pleur dan MSN d'r af...

Of ze willen perse dat je ze op je lijst zet... en ze zijn vervolgens never de nooit niet online

Maar wee o wee als je ze verwijderd, dan is de wereld te klein

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
pi_16291532
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 18:32 schreef Famas het volgende:

[..]

MSN.wa's dah?
  donderdag 15 januari 2004 @ 18:41:32 #34
28669 Chirma
Ik moest kloppen..
pi_16291549
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 18:23 schreef Nouk het volgende:
Als je op online staat gaat iedereen tegen je praten. En als je gewoon op afwezig staat doe je gewoon tegen de mensen die je niet wil spreken alsof je er niet bent.
me2
Ik ben het. Chirma, de wonderhond.
pi_16291563
Ik haat het als ik op afwezig ben en mensen komen dan tegen mij lullen! Wat van afwezig begrijpen ze niet?
  donderdag 15 januari 2004 @ 18:44:03 #36
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_16291614
ik heb mn msn altijd op afwezig, omdat ik anders van die irritante gasten op mn msn krijg.
pi_16291693
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 18:44 schreef Tiemie het volgende:
ik heb mn msn altijd op afwezig, omdat ik anders van die irritante gasten op mn msn krijg.
Hoi.

Je bent online hoor.

I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_16291700
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 18:44 schreef Tiemie het volgende:
Ik reageer well eens, als ik de personen ken....:)
pi_16291751
Als je er even niet bent en je de pc aan laat staan kunnen mensen toch even een berichtje achter laten. Is niks mis mee.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_16291776
Ik ben vaak afwezig als ik even geen zin heb om met mensen te chatten. . Wil dan even niet gestoort worden door oninteresante mensen.
pi_16291777
Dit wordt al jaren gedaan hoor. Ik ken ook heel veel mensen die alleen maar invisible waren.
pi_16291854
quote:
Het valt me steeds meer op dat mensen MSN op 'afwezig' hebben staan terwijl ze er wel zijn. Het is net of ze zich schamen dat ze on-line zijn. Zet dat ding dan gewoon op off-line! Zo moeilijk is dat toch niet. Het lijkt wel een trend te worden MSN op 'afwezig' te zetten.
Waar jij je allemaal wel niet druk om kan maken
  donderdag 15 januari 2004 @ 18:54:29 #43
54847 inspiral
poor misguided fool
pi_16291861
Een heel selectief lijstje wil ook goed werken om oeverloos gezwam tegen te gaan. Diegenen die er bij mij instaan mogen me altijd een berichtje sturen. 6 persone zijn goed te handelen.
Trouwens op icq ben ik geloof ik al 3 jaar niet van N/A af geweest
I hate to be loved, but I need to feel wanted || [url=http://www.barflyonline.co.uk/]Barfly[/url], best unsigned UK band around
  donderdag 15 januari 2004 @ 18:55:31 #44
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_16291880
quote:
Dat is zodat schlemielen zoals jij ze niet lastig vallen
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_16291926
Ik moet zeggen dat ik ook vaak de optie afwezig gebruik. Je kan de gesprekken dan zelf kiezen. Vind ik wel handig als ik voor projecten achter computer zit en anderen van de groep in een ander lokaal. Dan kun je even overleggen, maar je hoeft niet met de rest van je lijst te kletsen.

Ook als je al met een paar andere mensen aan het kletsen bent, dan is het voor de rest duidelijk dat je dus eventueel niet reageert.

Verder werkt het ook als een soort sms. Een aantal van mijn vrienden gebruiken het om even korte mededelingen te doen en afspraken te bevestigen.

donderdag 15 januari 2004 @ 18:57:52 #46
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_16291937
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 18:28 schreef MooNLiGhT84 het volgende:
maar mensen die hem de hele dag op afwezig hebben staan snap ik ook niet
idd.. zijn ze de hele dag weg en die computer is gewoon aan.. mijn ma vermoord me dan dus echt, en daarbij is et zo onzinnig als wat
mijne gaat automatisch op afwezig, na 3 minuten ofzo dus best wel snel.. vervelende is dat ie ook automatisch weer op online gaat als bijvoorbeeld iemand tegen me praat.. iemand die weet hoe dat kan?
pi_16291938
Ben het een klein beetje met je eens, je hebt echt het idee dat mensen je niet willen spreken. Maar bij meer dan de helft van de personen uit mijn lijst vind ik dat niet erg...
Heb mijn MSN eigenlijk altijd op lunchpauze staan
pi_16292070
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 18:57 schreef lovegrrl het volgende:

[..]

idd.. zijn ze de hele dag weg en die computer is gewoon aan.. mijn ma vermoord me dan dus echt, en daarbij is et zo onzinnig als wat
mijne gaat automatisch op afwezig, na 3 minuten ofzo dus best wel snel.. vervelende is dat ie ook automatisch weer op online gaat als bijvoorbeeld iemand tegen me praat.. iemand die weet hoe dat kan?

Ga in je contact personen lijst naar my status, vervolgens naar personal settings, daar vind je my status met daarbij de tekst Show me as "away" when i'm inactive for..... Daar achter de minuten. moet je die 3 waar die nu op staat in 30 of 60 veranderen.
  donderdag 15 januari 2004 @ 19:09:31 #49
74399 TheDon18
Proud to have Maud!
pi_16292227
Meestal maak ik gebruik van de status ''offline weergeven'', maar soms ook inderdaad van de status ''afwezig'' terwijl ik er op dat moment wel ben.

Maar dat komt omdat ik dan gewoon met andere dingen bezig ben, e-mails checken- of actief ben op dit forum bijvoorbeeld.

Wat mij opvalt is dat op het moment dat ik gebruik maak van de status ''afwezig'', er toch mensen zijn die een gesprek aan gaan knopen...

Verder zou MSN zou mijn inziens -net als ICQ- uitgerust moeten worden met de status ''Niet storen''.

donderdag 15 januari 2004 @ 19:23:27 #50
62338 Maxster4th
...Are You Kiddin' Me...
pi_16292636
Ik zet hem op afwezig als ik geen zin heb in een bepaald persoon, maar waarvoor ik een tijdelijke block geen optie vind.

Als ik echt afwezig ben dan staat m´n laptop gewoon uit.

Soms zegt stilte meer dan 1000 woorden kunnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')