[Dit bericht is gewijzigd door PvtRyan op 15-01-2004 18:35]
quote:Ik ben ff neuke....
Op donderdag 15 januari 2004 18:22 schreef Alfa_Drifter het volgende:
Het valt me steeds meer op dat mensen MSN op 'afwezig' hebben staan terwijl ze er wel zijn. Het is net of ze zich schamen dat ze on-line zijn. Zet dat ding dan gewoon op off-line! Zo moeilijk is dat toch niet. Het lijkt wel een trend te worden MSN op 'afwezig' te zetten.
Heren (en voral ook dames!!!) verzin 1! betere!
Geef een betere kreet/slogan/slagzin.
[Dit bericht is gewijzigd door Hobiedobie op 15-01-2004 18:36]
quote:Oooh, zit dat zo.
Op donderdag 15 januari 2004 18:23 schreef Nouk het volgende:
Als je op online staat gaat iedereen tegen je praten. En als je gewoon op afwezig staat doe je gewoon tegen de mensen die je niet wil spreken alsof je er niet bent.
Als ik op afwezig sta, ben ik er echt niet. Toch zijn er mensen die dat niet begrijpen en hele gesprekken beginnen en ondanks mijn automessage gaan zeuren waarom ik er niet ben en waar ik ben.
Ik ken ook mensen die gelijk op afwezig gaan als ze online komen. Slaat toch nergens op? Ik begrijp dat nooit.
Kan me er soms aan ergeren, maar er zijn tegenwoordig andere dingen om je aan te ergeren (...).
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 18:23 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Ik ben standaard "afwezig".Dan kan ik soms eens een berichtje "wegklikken", als ik geen zin heb in zinloos geouwehoer.
Of ze willen perse dat je ze op je lijst zet... en ze zijn vervolgens never de nooit niet online
Maar wee o wee als je ze verwijderd, dan is de wereld te klein
quote:me2
Op donderdag 15 januari 2004 18:23 schreef Nouk het volgende:
Als je op online staat gaat iedereen tegen je praten. En als je gewoon op afwezig staat doe je gewoon tegen de mensen die je niet wil spreken alsof je er niet bent.
quote:Hoi.
Op donderdag 15 januari 2004 18:44 schreef Tiemie het volgende:
ik heb mn msn altijd op afwezig, omdat ik anders van die irritante gasten op mn msn krijg.
Je bent online hoor.
quote:Ik reageer well eens, als ik de personen ken....:)
Op donderdag 15 januari 2004 18:44 schreef Tiemie het volgende:
ik heb mn msn altijd op afwezig, omdat ik anders van die irritante gasten op mn msn krijg.
quote:Waar jij je allemaal wel niet druk om kan maken
Het valt me steeds meer op dat mensen MSN op 'afwezig' hebben staan terwijl ze er wel zijn. Het is net of ze zich schamen dat ze on-line zijn. Zet dat ding dan gewoon op off-line! Zo moeilijk is dat toch niet. Het lijkt wel een trend te worden MSN op 'afwezig' te zetten.
quote:Dat is zodat schlemielen zoals jij ze niet lastig vallen
Ook als je al met een paar andere mensen aan het kletsen bent, dan is het voor de rest duidelijk dat je dus eventueel niet reageert.
Verder werkt het ook als een soort sms. Een aantal van mijn vrienden gebruiken het om even korte mededelingen te doen en afspraken te bevestigen.
quote:idd.. zijn ze de hele dag weg en die computer is gewoon aan.. mijn ma vermoord me dan dus echt, en daarbij is et zo onzinnig als wat
Op donderdag 15 januari 2004 18:28 schreef MooNLiGhT84 het volgende:
maar mensen die hem de hele dag op afwezig hebben staan snap ik ook niet
quote:Ga in je contact personen lijst naar my status, vervolgens naar personal settings, daar vind je my status met daarbij de tekst Show me as "away" when i'm inactive for..... Daar achter de minuten. moet je die 3 waar die nu op staat in 30 of 60 veranderen.
Op donderdag 15 januari 2004 18:57 schreef lovegrrl het volgende:[..]
idd.. zijn ze de hele dag weg en die computer is gewoon aan.. mijn ma vermoord me dan dus echt, en daarbij is et zo onzinnig als wat
mijne gaat automatisch op afwezig, na 3 minuten ofzo dus best wel snel.. vervelende is dat ie ook automatisch weer op online gaat als bijvoorbeeld iemand tegen me praat.. iemand die weet hoe dat kan?
Maar dat komt omdat ik dan gewoon met andere dingen bezig ben, e-mails checken- of actief ben op dit forum bijvoorbeeld.
Wat mij opvalt is dat op het moment dat ik gebruik maak van de status ''afwezig'', er toch mensen zijn die een gesprek aan gaan knopen...
Verder zou MSN zou mijn inziens -net als ICQ- uitgerust moeten worden met de status ''Niet storen''.
Als ik echt afwezig ben dan staat m´n laptop gewoon uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |