abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 januari 2004 @ 02:34:36 #51
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_16304647
ik heb altijd een klein busje haarlak op zak, toen ik 16 was ben ik opgepakt door de politie met pepperspray, ik in discussie met die vent maar ja, het mocht toch niet, en haarlak mag wel en ik ook pijnlijk.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_16312730
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 02:29 schreef julekes het volgende:

[..]

Sorry Mien, dat wist ik niet.
Desalnietemin, vind ik het echt niet verantwoord om die zooi in huis te hebben als er kleine kinderen over de vloer komen.
Voor verdediging heeft onze lieve heer beugelsloten (voor de fiets) uitgevonden. Er imho zijn andere goede verdedigingsmanieren waar geen chemiclien bij van pas komen.

Geeft niet, kan gebeuren.

Maar toch denk ik dat ik dat blauwe goedje ga bestellen, is klein, makkelijk mee te nemen en niet strafbaar.
Want mijn traangas is al 7 jaar oud en vast niet meer goed, vrees ik.

pi_16314250
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 13:40 schreef miendobbelsteen het volgende:

[..]

Geeft niet, kan gebeuren.

Maar toch denk ik dat ik dat blauwe goedje ga bestellen, is klein, makkelijk mee te nemen en niet strafbaar.
Want mijn traangas is al 7 jaar oud en vast niet meer goed, vrees ik.

traangas dat bederft? wat zou het effect zijn, misschien is het gaan stinken (dubbel effect )
Mijn ouders hebben een eigen zaak en omdat we ook redelijk afgelegen wonen vindt ik het niet meer dan logisch dat we spullen in huis heben om ons te verdedigen. We hebben thuis peperspray en een apparaat om electrische schokken uit te delen (ben de naam kwijt)
Beide zijn waarschijnlijk illegaal (ook hier in België) maar we nemen ze nooit mee uit huis en zullen waarschijnlijk enkel ingezet worden als ze inbreken of een carjacking proberen.
Als ik wegga en ik de buurt niet vertrouw heb ik ook een reisflesje haarlak of deo bij. gelukkig nog nooit nodig gehad (en 3 jaar aikido zullen in geval van nood ook wel van pas kunnen komen)
I've got a plan so cunning you could put a tail on it and call it a weasel
pi_16382179
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 18:09 schreef miendobbelsteen het volgende:
Ik vroeg me af wat het verschil is tussen deze twee busjes zelfverdedegingsmiddeltjes. Wat zijn de gevolgen, herstelt degene wel nadat hij / zij dit spul in het gezicht heeft gekregen? En wat is de houdbaarheidsdatum van die flesjes?
Wat is een goed alternatief ervoor, want ik weet dat het strafbaar is om dit goedje in Nederland bij je te hebben
we moeten ons maar massaal laten verkrachten, blijkbaar
Na alle nare berichten over het nieuws over die vermoorde conrector en vandaag die directeur zou ik ook wel graag iets willen hebben om me mee te verweren mocht dat nodig zijn
ach als je je gewoon voorsteld als mien dobbelsteen dan zal de verkrachter in kwestie gillend wegrennen als het een fokker is.
is het geen fokker dan heb je misschien wel een leuke geslachtsziekte waarover je eindeloos topics over kan openen.
pi_16534733
Heeft iemand adressje in den haag waar je pepperspray kan koopen, in amsterdam heb ik het wel eens gewoon bij een dump zaak zien staan.
  donderdag 10 juni 2004 @ 22:48:56 #56
49801 WittE_ReuS
Same Shit Different Day
pi_19797843
misschien een beetje offtopic ....(en laat)

Maar heb een vraagje ,ik heb een busje cs gas dat over de datum is ,wil dit zeggen dat het niet meer goed is of dat de werking ervan minder word of dat de druk van het busje minder word????

p.s. ik wil het weg gaan geven ,maar als het na de datum niets meer waard is gooi ik het weg....
EveN IF I WalkeD ThrougH ThE ValleY OF ThE ShadoW OF DeatH I FeaR NO EviL
pi_22901846
*up*
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_22901878
Heeft iemand die smurfenspray al gekocht/gebruikt?
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_22902129
ik
en ik heb het toen op mezelf uitgetest, maar die foto's zijn al lang weer verloren.
was wel leuk om te doen
al was het wel een rode versie.
hij zit nog steeds braaf in mijn tas
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_22902189
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 11:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik
en ik heb het toen op mezelf uitgetest, maar die foto's zijn al lang weer verloren.
was wel leuk om te doen
al was het wel een rode versie.
hij zit nog steeds braaf in mijn tas
en het werkt ?
pi_22902217
ja, het werkte wel, ik waste het er vrij snel daarna weer af, maar je blijft wel met een kleurtje rondlopen.
dus ik denk, dat als je belager geen water binnen handbereik heeft, hij wel gekleurd erbij zal lopen
pi_22902251
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 12:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja, het werkte wel, ik waste het er vrij snel daarna weer af, maar je blijft wel met een kleurtje rondlopen.
dus ik denk, dat als je belager geen water binnen handbereik heeft, hij wel gekleurd erbij zal lopen
oke.......is 24 euro duur voor zo'n flesje?
pi_22902271
ja
ik had een cheap ass versie van de legerdump, kostte me geloof ik 10 euro ofzo.
of 24 euro voor de echte duur is, weet ik niet, maar ik vind het te duur.
  woensdag 27 oktober 2004 @ 13:25:28 #64
14827 Kogando
Modelprutser
pi_22904106
Traangas is echt een gas waarvan je een wolkje in het gezicht van de agressor spuit. Pepperspray is gewoon een vloeistof met peperdeeltjes die je in de ogen spuit. Het lijkt veel op elkaar maar ik denk dat het grootste verschil in het gas/vloeistof zit.

Van beide herstel je overigens gewoon weer volledig. Pepperspray heb ik zelf ook mogen ondervinden.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_22920426
Maar waar is traangas/pepperspray te krijgen? Verkopen ze het wel 'achter' de toonbank in dumpstore?
pi_22920752
quote:
Op zondag 18 januari 2004 23:19 schreef Darkster1981 het volgende:

[..]

ach als je je gewoon voorsteld als mien dobbelsteen dan zal de verkrachter in kwestie gillend wegrennen als het een fokker is.
is het geen fokker dan heb je misschien wel een leuke geslachtsziekte waarover je eindeloos topics over kan openen.
Zo raak... .
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
  donderdag 28 oktober 2004 @ 21:10:46 #67
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_22921026
Het is een wapen, je kunt er iemand mee uitschakelen.

Jij gebruikt het tegen verkrachters ok.
Maar als jij het mag gebruiken, mag een overvaller het ook gebruiken, als hij een winkel wil overvallen, bijvoorbeeld.
pi_22921041
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 11:45 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Heeft iemand die smurfenspray al gekocht/gebruikt?
Ik heb hem gekocht en hoop hem nooit te hoeven gebruiken
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')