quote:Geeft niet, kan gebeuren.
Op vrijdag 16 januari 2004 02:29 schreef julekes het volgende:[..]
Sorry Mien, dat wist ik niet.
Desalnietemin, vind ik het echt niet verantwoord om die zooi in huis te hebben als er kleine kinderen over de vloer komen.
Voor verdediging heeft onze lieve heer beugelsloten (voor de fiets) uitgevonden.Er imho zijn andere goede verdedigingsmanieren waar geen chemiclien bij van pas komen.
Maar toch denk ik dat ik dat blauwe goedje ga bestellen, is klein, makkelijk mee te nemen en niet strafbaar.
Want mijn traangas is al 7 jaar oud en vast niet meer goed, vrees ik.
quote:traangas dat bederft? wat zou het effect zijn, misschien is het gaan stinken (dubbel effect
Op vrijdag 16 januari 2004 13:40 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Geeft niet, kan gebeuren.
Maar toch denk ik dat ik dat blauwe goedje ga bestellen, is klein, makkelijk mee te nemen en niet strafbaar.
Want mijn traangas is al 7 jaar oud en vast niet meer goed, vrees ik.
quote:ach als je je gewoon voorsteld als mien dobbelsteen dan zal de verkrachter in kwestie gillend wegrennen als het een fokker is.
Op donderdag 15 januari 2004 18:09 schreef miendobbelsteen het volgende:
Ik vroeg me af wat het verschil is tussen deze twee busjes zelfverdedegingsmiddeltjes. Wat zijn de gevolgen, herstelt degene wel nadat hij / zij dit spul in het gezicht heeft gekregen? En wat is de houdbaarheidsdatum van die flesjes?
Wat is een goed alternatief ervoor, want ik weet dat het strafbaar is om dit goedje in Nederland bij je te hebben
we moeten ons maar massaal laten verkrachten, blijkbaar
Na alle nare berichten over het nieuws over die vermoorde conrector en vandaag die directeur zou ik ook wel graag iets willen hebben om me mee te verweren mocht dat nodig zijn
en het werktquote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik
en ik heb het toen op mezelf uitgetest, maar die foto's zijn al lang weer verloren.
was wel leuk om te doen
al was het wel een rode versie.
hij zit nog steeds braaf in mijn tas
oke.......is 24 euro duur voor zo'n flesje?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja, het werkte wel, ik waste het er vrij snel daarna weer af, maar je blijft wel met een kleurtje rondlopen.
dus ik denk, dat als je belager geen water binnen handbereik heeft, hij wel gekleurd erbij zal lopen
Zo raak...quote:Op zondag 18 januari 2004 23:19 schreef Darkster1981 het volgende:
[..]
ach als je je gewoon voorsteld als mien dobbelsteen dan zal de verkrachter in kwestie gillend wegrennen als het een fokker is.
is het geen fokker dan heb je misschien wel een leuke geslachtsziekte waarover je eindeloos topics over kan openen.
Ik heb hem gekocht en hoop hem nooit te hoeven gebruikenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:45 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Heeft iemand die smurfenspray al gekocht/gebruikt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |