MouseOver | donderdag 15 januari 2004 @ 17:30 |
Toen ik een piepklein artikeltje in het blad Bromfiets over een nieuwe sachs brommer zag ben ik eens wat meer erover gaan zoeken. En wat een ding! Fris design, relatief goedkoop en 4takt! Ik verbaasde me er eigenlijk altijd al over dat er buiten honda weinig viertaktbrommers te krijgen waren. Ze zijn immers schoon, zuinig en lopen erg lekker (maar da's persoonlijk). Nu de vraag: strak of toch liever een echte scoot? Meer info: Ik ben de brommerleeftijd trouwens al enige tijd voorbij maar als ik dit zie vind ik dat jammer | |
Poogie | donderdag 15 januari 2004 @ 17:35 |
ik vind het wel een cool ding ![]() | |
Allantois | donderdag 15 januari 2004 @ 17:38 |
quote: ![]() | |
m1quel | donderdag 15 januari 2004 @ 17:38 |
wat een superlelijk ding ![]() | |
ReMSie | donderdag 15 januari 2004 @ 17:39 |
Tis dat ik nu geen brommer meer zou willen, maar wat een gaaf ding zeg, echt super mooi design met dat uitlaatpijpje, en die schijfremmen voor en achter, en dan ook nog eens een 4takt met versnelling, kewl ding! Tis ook geen vergelijking met een stofzuiger uhh scooter ![]() | |
dahei | donderdag 15 januari 2004 @ 17:44 |
Sinds ik nu 2 jaar een motor heb rij ik niet meer op een brommer. Maar deze ziet er wel erg gaaf uit. Als het een beetje degelijk is zal het zeker wel gaan verkopen! | |
PsychoDude_666 | donderdag 15 januari 2004 @ 17:52 |
Misschien ziet het er wel grappig uit, maar 4takt tja. Mocht je je bezig willen houden met tunen en btje flink opvoeren( niet het stnd andere uitlaat werk, maar echt het tunen als hobby) is het niets. | |
MouseOver | donderdag 15 januari 2004 @ 17:54 |
quote:Dan wil je niet weten hoe die oude honda's vlogen ![]() | |
PsychoDude_666 | donderdag 15 januari 2004 @ 17:55 |
quote:Nee idd, houd me meer bezig met scoots. Zou je me info kunnen geven? echte snelheden en pk's? | |
witste | donderdag 15 januari 2004 @ 17:57 |
Breekt die uitlaat niet als je een keer diep in je vering duikt? Strak dingetje hoor!! Onee, hij zit vast... | |
MouseOver | donderdag 15 januari 2004 @ 17:58 |
quote:Ben er ook niet meer zo in thuis, en het verschilde per type. Ze waren net als scooters afgeknepen, maar dan door ontstekingsverlating. Als je die vastzet zou eea ongeveer 70 moeten lopen, door een andere nokkenas zou 80-85 zonder echt gekke dingen mogelijk zijn (nog steeds bij een verbruik van ca. 1:35). Er komen vast wel kenners langs die dit ff wat beter kunnen uitleggen. | |
J.A.N.A. | dinsdag 1 november 2005 @ 21:32 |
Toch jammer dat je ze maar zo weinig ziet! | |
DJ-Maurits | dinsdag 1 november 2005 @ 21:57 |
quote:Quatsch! Ik heb een SS50 gehad met 85cc, 70 kop, racenokkenas, 22mm carb... geloof me, dat gíng! | |
DJ-Maurits | dinsdag 1 november 2005 @ 21:58 |
quote:Oh.. en natuurlijk met een vervroegende ontsteking.... | |
Youp | dinsdag 1 november 2005 @ 22:33 |
ik heb er al eens eerder een topic over geopend.... ![]() dit is als het goed is trouwens ook een kopie van een honda blok... | |
Catch22- | woensdag 2 november 2005 @ 09:28 |
kost dit ding? niet goed gekeken dus.. Echt heel goedkoop vind ik hem niet moet ik zeggen.. [ Bericht 75% gewijzigd door Catch22- op 02-11-2005 09:54:50 ] |