Ik verbaasde me er eigenlijk altijd al over dat er buiten honda weinig viertaktbrommers te krijgen waren. Ze zijn immers schoon, zuinig en lopen erg lekker (maar da's persoonlijk).
Nu de vraag: strak of toch liever een echte scoot?
Meer info:
http://www.madass.nl/
Ik ben de brommerleeftijd trouwens al enige tijd voorbij maar als ik dit zie vind ik dat jammer
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 17:35 schreef Poogie het volgende:
ik vind het wel een cool ding
quote:Dan wil je niet weten hoe die oude honda's vlogen
Op donderdag 15 januari 2004 17:52 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Misschien ziet het er wel grappig uit, maar 4takt tja. Mocht je je bezig willen houden met tunen en btje flink opvoeren( niet het stnd andere uitlaat werk, maar echt het tunen als hobby) is het niets.
quote:Nee idd, houd me meer bezig met scoots. Zou je me info kunnen geven? echte snelheden en pk's?
Op donderdag 15 januari 2004 17:54 schreef MouseOver het volgende:[..]
Dan wil je niet weten hoe die oude honda's vlogen
Onee, hij zit vast...
quote:Ben er ook niet meer zo in thuis, en het verschilde per type. Ze waren net als scooters afgeknepen, maar dan door ontstekingsverlating. Als je die vastzet zou eea ongeveer 70 moeten lopen, door een andere nokkenas zou 80-85 zonder echt gekke dingen mogelijk zijn (nog steeds bij een verbruik van ca. 1:35). Er komen vast wel kenners langs die dit ff wat beter kunnen uitleggen.
Op donderdag 15 januari 2004 17:55 schreef PsychoDude_666 het volgende:[..]
Nee idd, houd me meer bezig met scoots. Zou je me info kunnen geven? echte snelheden en pk's?
Quatsch! Ik heb een SS50 gehad met 85cc, 70 kop, racenokkenas, 22mm carb... geloof me, dat gíng!quote:Op donderdag 15 januari 2004 17:52 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Misschien ziet het er wel grappig uit, maar 4takt tja. Mocht je je bezig willen houden met tunen en btje flink opvoeren( niet het stnd andere uitlaat werk, maar echt het tunen als hobby) is het niets.
Oh.. en natuurlijk met een vervroegende ontsteking....quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:57 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Quatsch! Ik heb een SS50 gehad met 85cc, 70 kop, racenokkenas, 22mm carb... geloof me, dat gíng!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |