Wat hebben jullie zoal voor "vervelends" op de middelbare school meegemaakt?
Vergeet niet te vermelden in welke tijd dat was.
edit: en misschien 2x gevochten tussen leerlingen onderling in de 7 jaar dat ik er heb gezeten.
Ik moet er wel bij zeggen dat het een gymnasium was. Een piepkleintje nog wel (250 leerlingen van klas 1 t/m 6), dus zowat iedereen kende elkaar persoonlijk en dat scheelt ook natuurlijk.
[Dit bericht is gewijzigd door Frollo op 15-01-2004 16:55]
Verder was er wel eens politie bij ons op school, maar dat kwam meer omdat we een ISS (vluchtelingen klas) hadden, hier zaten zo nu en dan illigalen ofzo...
Maar er is volgens mij nooit iemand gewond geraakt door vechtparijen ofzo...
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 16:52 schreef BobRooney het volgende:
Geweld tegen leraren heb ik ook nooit gezien, leerlingen onderling wel. Maar ook heel weinig maar eigelijk.
Was overigens rond 1995-2000
[Dit bericht is gewijzigd door Dorine op 15-01-2004 16:56]
Tussen leerlingen; wel eens een flinke vechtpartij maar dat werd snel de kop ingedrukt door de leraren en de betreffende leerlingen kregen " verlof" .
Verder eigenlijk nooit iets opvallends.
Ik werd op een gegeven moment ook uitgekozen zeg maar woordewisseling met iemand op de gang omdat ik hem geen peuk wou geven toen kreeg ik te horen dat ik de volgende was die op het plein te grazen genomen zou worden.. volgende dag komt die zelfde naar me toe en zei ineens "Hey er niks is niks aan de he we zijn cool" nooit geweten waarom ineens maar ik verdenk een vriend er van dat ie iets onvriendelijks in zijn oor gefluisterd heeft..
[Dit bericht is gewijzigd door Suphafly op 15-01-2004 16:56]
quote:whahahha,
Op donderdag 15 januari 2004 16:54 schreef teknomist het volgende:
Er werd bij ons wel eens een punaise op de stoel van de leraar gelegd maar dat was meer kattekwaad.
memories....
Maar zelf heb ik nooit iets meegemaakt van leerlingen naar docent echt met dreigen. Niet serieus bedoeld tenminste.
't was trouwens een buitenlandse lerares
Laat staan geweld naar leraren toe.
Dat was trouwens tussen 94 en 2000. Misschien hebben Nederlanders en Aziaten (die zaten veel bij mij op school) meer respect voor een leraar.
[Dit bericht is gewijzigd door ChrisJX op 15-01-2004 17:04]
quote:[sub]'t was trouwens een buitenlandse lerares << JA EN??sub]
[b]Op donderdag 15 januari 2004 16:57 schreef rwr-xr-x het't was trouwens een buitenlandse lerares
[Dit bericht is gewijzigd door rishi120 op 15-01-2004 16:59]
Eerste jaar is m'n vinger bijna gebroken door een 3de jaars,
Eerste jaar heeft een vriend van me een 4de jaars KO geslagen omdat die hem bedreigde
Tweede jaar hebben een zooi leerlingen een leraar uit het raam (eerste verdieping) gekieperd
Tweede jaar hebben een zooi leerlingen een politieauto die voor school stond, binnenstebuiten gekeerd
Derde jaar is de conrector buiten school in elkaar geslagen door (ex)leerlingen.
Vierde jaar heb ik iemand z'n ribben gebroken omdat deze op m'n rug sprong en aan m'n haren trok.
Daarna heb ik nog enkele keren meegemaakt dat ik bedreigd werd, fietsen banden kapot werden gesneden en dat personen luchtdrukpistolen en boksbeugels meenamen naar school.
Dus het is niet iets van de laatste paar weken.
quote:Waar in GODSNAAM zat jij op school.
Op donderdag 15 januari 2004 16:59 schreef RedDevil085 het volgende:
Een opsomming van agressiviteit in mijn middelbare schooljaren (1994-1998):Eerste jaar is m'n vinger bijna gebroken door een 3de jaars,
Eerste jaar heeft een vriend van me een 4de jaars KO geslagen omdat die hem bedreigde
Tweede jaar hebben een zooi leerlingen een leraar uit het raam (eerste verdieping) gekieperd
Tweede jaar hebben een zooi leerlingen een politieauto die voor school stond, binnenstebuiten gekeerd
Derde jaar is de conrector buiten school in elkaar geslagen door (ex)leerlingen.
Vierde jaar heb ik iemand z'n ribben gebroken omdat deze op m'n rug sprong en aan m'n haren trok.Daarna heb ik nog enkele keren meegemaakt dat ik bedreigd werd, fietsen banden kapot werden gesneden en dat personen luchtdrukpistolen en boksbeugels meenamen naar school.
Dus het is niet iets van de laatste paar weken.
Onder leerlingen was een ander verhaal, er werd wel eens gevochten en soms ging er wel eens iemand door een ruit ofzo, maar dat zul je altijd houden denk ik.
Eenmaal op de school viel alles gelukkig mee, af en toe wel een vechtpartij tussen leerlingen en een grote bek tegen leraren was het enige wat ik heb meegemaakt.
Want iedereen was bij ons bang voor de directeur, dat was echt zo'n oud commando type, dat als de leraar je daar naartoe stuurde je ja en amen zei.
Weinig meegemaakt, soms wat ruzies zoals normaal, maar geen ernstige delicten.... ook geen leerlingen die leraren slaan ofzo.
quote:Durf het bijna niet te vragen maar uhm waarom verdiende ze et? oh en WTF maakt het dat ze buitenlands was?
Op donderdag 15 januari 2004 16:57 schreef rwr-xr-x het volgende:
Opzich altijd lay-low, maar er waren wel leraren die duidelijk om een pak slaag vroegen. Dat was toen en is nu niet anders. Macht dient niet misbruikt te worden. Bij ons is er ooit een keer een lerares neergeslagen met een hockeystick uit de gymzaal. Maarja, ze vroeg erom.'t was trouwens een buitenlandse lerares
Er is wel eens iemand neergestoken op het schoolplein, maar waren beiden van buiten school. Verder nix.. Ik zat op een okeeje school .
fysiek geweld tegen leraren heb ik nooit meegemaakt (wel verbaal)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |