Ik wel, over het allochtonen vraagstuk bijvoorbeeld denk ik altijd genuanceerd, ik probeer me altijd in te leven in de minderheden en ik ken veel mensen uit dat milieu.. toch zijn er momenten dat ik zin heb een reactie te plaatsten als "Net goed, sterf maar turk!", gewoon om te zien hoe iedereen reageert en over elkaar heen duikelt om te zeiken
en jullie?
quote:de kunst is net op het randje te blijven
Op donderdag 15 januari 2004 13:39 schreef OcTT het volgende:
Nee, want binnen 3sec heeft een mod dat toch alweer verwijderd
zodat het wel bot is, en toch serieus wordt genomen
quote:maargoed dat het forum niet met punten werkt maar met notes (en daar heb ik er inmiddels ook al dik 70 van
Op donderdag 15 januari 2004 13:40 schreef infinium het volgende:
ja, mijn punten zijn op
quote:Bij mij ook, maar dat kwam niet door botte opmerkingen maar omdat ik aan het spammen was.
Op donderdag 15 januari 2004 13:40 schreef infinium het volgende:
ja, mijn punten zijn op
quote:Wees er maar trots op.
Op donderdag 15 januari 2004 13:41 schreef infinium het volgende:[..]
maargoed dat het forum niet met punten werkt maar met notes (en daar heb ik er inmiddels ook al dik 70 van
)
Hoe kun je daarachter komen btw?
Ot: Ik maak me er wel eens schuldig aan, althans, niet zozeer op het neuws, maar meer op de mensen die in eerste instantie iets doms zeggen
quote:ja ik ook.. net als SCH op het forum doet.. een beetje poken en dan de smerigste reacties terugkrijgen, en vervolgens zien dat diegene -5 flame krijgt terwijl jij met je uitlokking +1 had
Op donderdag 15 januari 2004 13:46 schreef Disorder het volgende:
Toen ik daar nog punten had deed ik het constant om lekker te trollen.
quote:Niet, was laatst de top10 op fokradio van users met de meeste notes
Op donderdag 15 januari 2004 13:45 schreef NiGeLaToR het volgende:Hoe kun je daarachter komen btw?
Ik gok dat jij er een stuk of 2 hebt ofzo, maar das een gok
quote:2.. ? lol lijkt me dat je me kent dan
Op donderdag 15 januari 2004 13:49 schreef infinium het volgende:[..]
Niet, was laatst de top10 op fokradio van users met de meeste notes
Deed ik het goed inIk gok dat jij er een stuk of 2 hebt ofzo, maar das een gok
Edit: oh, notes kunnen in theorie ook positief zijn
quote:niet relevant
Op donderdag 15 januari 2004 13:39 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Nee, ik heb een IQ van boven de 100.
Meestal kan ik me wel inhouden (goed, zo vaak reageer ik niet op de FP) maar soms halen reacties/ uitspraken met echt het bloed onder de nagels vandaan.... (vb: een vriendje van 'murat' zei ongeveer: Docent stuurde hem de klas uit, taste hem in z'n eer aan en lokte dus de moord uit) Dan kan ik wel ff ALLE nuance uit het oog verliezen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |