abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16280193
Hej,,
ik heb een aantal maanden een squashracket van Dunlop, en die ik nu kapot. Een vreemde barst erin, op een onlogische plaats..

Maargoed, ik wil kijken of ik een nieuwe kan krijgen, maar de winkel waar ik hem vandaan had, is failliet

Nu wil ik contact zoeken met Dunlop, maar ik kan alleen via www.dunlop.nl op een buitenlandse site terecht komen, via google wordt ik ook niet veel wijzer, en in de telefoongids kom ik ook niet verder...

Iemand ideeën?
bedankt!

donderdag 15 januari 2004 @ 12:24:39 #2
30919 mitt
Michael Corleone
pi_16280272
lijkt erop dat Dunlop niet meer in Nederland zit
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_16280317
Volgens mij zit er sowieso geen garantie op een squash-racket. Toen ik ermee terug ging kreeg ik gewoon te horen dat ik een nieuwe moest kopen.
"The smoking of powerful hashish should be saved until after yr. return from the drive, when nerve-ends are crazy & raw."
Hunter S. Thompson
pi_16280344
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 12:26 schreef koston het volgende:
Volgens mij zit er sowieso geen garantie op een squash-racket. Toen ik ermee terug ging kreeg ik gewoon te horen dat ik een nieuwe moest kopen.
Op tennisrackets zal wel altijd garantie, als hij op een vreemde plaats gebroken was.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_16280407
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 12:27 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Op tennisrackets zal wel altijd garantie, als hij op een vreemde plaats gebroken was.

Squash-racket is anders. Bij squash komt het nog wel eens voor dat je de muur raakt, wat er niet goed voor is. Dat heb je bij tennis niet. En trouwens, wat is een vreemde plaats?
"The smoking of powerful hashish should be saved until after yr. return from the drive, when nerve-ends are crazy & raw."
Hunter S. Thompson
  donderdag 15 januari 2004 @ 12:31:42 #6
30919 mitt
Michael Corleone
pi_16280500
ik gooi hem even naar GC, want het gaat niet indirect pas om het racket, het gaat vooral over Dunlop
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  donderdag 15 januari 2004 @ 12:31:55 #7
16036 nlg
Can you define irony?
pi_16280503
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 12:21 schreef Martinezzz het volgende:
...Nu wil ik contact zoeken met Dunlop, maar ik kan alleen via www.dunlop.nl op een buitenlandse site terecht komen, via google wordt ik ook niet veel wijzer, en in de telefoongids kom ik ook niet verder...

Iemand ideeën?
bedankt!

DUNLOP SLAZENGER GROUP
Postbus 405
4130 EK Vianen
0347 - 357272

Ging er vroeger af en toe heen met m'n vader, rackets inkopen

pi_16280504
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 12:29 schreef koston het volgende:

Dat heb je bij tennis niet. En trouwens, wat is een vreemde plaats?

De onderste helft van het frame.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_16281171
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 12:31 schreef nlg het volgende:

DUNLOP SLAZENGER GROUP
Postbus 405
4130 EK Vianen
0347 - 357272

Ging er vroeger af en toe heen met m'n vader, rackets inkopen

Hardstikke bedankt!
pi_16281208
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 12:29 schreef koston het volgende:
Wat is een vreemde plaats?
In het topje van het frame.. volgens die man daar van de squashhal was dat niet echt normaal
pi_16281266
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 12:57 schreef Martinezzz het volgende:

[..]

In het topje van het frame.. volgens die man daar van de squashhal was dat niet echt normaal

Lijkt mij juist wel, dat is het punt waar je de zijmuren mee raakt als je aan de zijkant staat te spelen. Als je een paar keer goed de muur hebt geraakt, kan ik me best voorstellen dat er een barst in je frame zit.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_16284400
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 12:59 schreef julekes het volgende:

[..]

Lijkt mij juist wel, dat is het punt waar je de zijmuren mee raakt als je aan de zijkant staat te spelen. Als je een paar keer goed de muur hebt geraakt, kan ik me best voorstellen dat er een barst in je frame zit.

Volgens die gast die daar werkt, en er verstand van heeft neem ik aan, was het een rare breuk...
Maargoed, ik heb even gebeld met Dunlop, en het is eerder uitzondering dan regelmaat dat ze vergoeding geven. Dit is niet gebruikelijk bij squashrackets zeggen ze...

Helaas dus Nouja, doorspelen tot t niet meer gaat dan maar
Bedankt voor de reacties, en deze mag wat mij betrefd dicht!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')