fr0xz
Of is dit een provoceer-topic en ben ik daar zojuist ingetrapt?
quote:Goeie vraag
Op donderdag 15 januari 2004 12:09 schreef DaFan het volgende:
Geen last van je geweten?
quote:Zat er verder niets in de portomonnee dan? Geen pinpas o.i.d. waar een naam instaat?
Op donderdag 15 januari 2004 12:10 schreef fr0x het volgende:
Neh, waarom zou ik? m'n brommer wordt tog ook gestolen? En, al zou ik aangifte doen.. Ben ik het kwijt en stopt politie het in eigen zak ckr.. Het is lullig voor diegen die het verloren is maarja.. shit happens mijn brommer wordt ook onder mn neus weg gestolen.
En waarom zou je? Omdat dat normaal is misschien
Dan hoef ik niet lang na te denken wat jij met dat geld gaat doen.. Sneu hoor..
quote:uche kortzichtig kuch
Neh, waarom zou ik? m'n brommer wordt tog ook gestolen? En, al zou ik aangifte doen.. Ben ik het kwijt en stopt politie het in eigen zak ckr.. Het is lullig voor diegen die het verloren is maarja.. shit happens mijn brommer wordt ook onder mn neus weg gestolen.
quote:Want wij zijn engels? Leg eens uit..
Op donderdag 15 januari 2004 12:12 schreef fr0x het volgende:
Ik weet ckr dat veel meer mensen het zelf zouden houden. Maar, hier zeggen de mensen natuurlijk van niet want jullie zijn engels.
-edit-
jij bedoelt vast ENGELTJES
[Dit bericht is gewijzigd door FreyDing op 15-01-2004 12:13]
quote:Nee ik ben Nederlands...
Op donderdag 15 januari 2004 12:12 schreef fr0x het volgende:
Ik weet ckr dat veel meer mensen het zelf zouden houden. Maar, hier zeggen de mensen natuurlijk van niet want jullie zijn engels.
quote:
Ben ik het kwijt en stopt politie het in eigen zak ckr..
Woon je op de Antillen?
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 12:13 schreef Oom_Agent het volgende:[..]
Woon je op de Antillen?
quote:Nee in NL waar dit ook gebeurd...
Op donderdag 15 januari 2004 12:13 schreef Oom_Agent het volgende:[..]
Woon je op de Antillen?
quote:Dan zou ik het waarschijnlijk ook houden ja. Naar de politie brengen heeft echt 0,0 zin. Mijn portomonnee met rijbewijs en alles erin is eens bij de politie gebracht en ondanks dat ik allang aangifte had gedaan duurde het nog 3 maanden (!!!) voordat de politie contact met mij opnam
Op donderdag 15 januari 2004 12:13 schreef Bioslock het volgende:
Als er geen naam in de beurs zit: houden.
Nogmaals voor de TS: Zat er verder niets in de portomonnee qua legitimatie??
[Dit bericht is gewijzigd door 4]-[ Highlander op 15-01-2004 12:15]
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 12:15 schreef 4]-[ Highlander het volgende:[..]
Dan zou ik het waarschijnlijk ook houden ja. Naar de politie brengen heeft echt 0,0 zin. Mijn portomonnee met rijbewijs en alles erin is eens bij de politie gebracht en ondanks dat ik allang aangifte had gedaan duurde het nog 3 maanden (!!!) voordat de politie contact met mij opnam
Nogmaals voor de TS: Zat er verder niets in de portomonnee qua legitimatie??
quote:ik zou zeggen, ga het uitzoeken...
Op donderdag 15 januari 2004 12:15 schreef whitecom het volgende:
En als die 1075 euro nou eens van iemand was die verder niks te besteden heeft, een jaar lang heeft gespaard voor een vakantie en dat nu allemaal kwijt is?
daar zit je echt niet mee?
Ik zei stel.......
Maar goed je zou het kunnen aangeven bij de politie dat je die portomonee hebt gevonden en dat de eigenaar zich bij jou kan melden.
Je hoeft niet te melden hoeveel geld erin zit dat weet de eigenaar wel en daarmee kun je al filteren of het de eigenaar is.
Er zit vast wel een pasje in met een naam van de persoon , thuis heeft ie vast nog wel een pasje of legitimatie waar zijn/haar naam op staat en zo kun je zeker weten dat het echt de eigenaar is van de portomenee.
Meld niemand zich , na 2 weken ben je de rechtmatige eigenaar van de portomonee en de inhoud daarvan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |