fr0xz
Of is dit een provoceer-topic en ben ik daar zojuist ingetrapt?
quote:Goeie vraag
Op donderdag 15 januari 2004 12:09 schreef DaFan het volgende:
Geen last van je geweten?
quote:Zat er verder niets in de portomonnee dan? Geen pinpas o.i.d. waar een naam instaat?
Op donderdag 15 januari 2004 12:10 schreef fr0x het volgende:
Neh, waarom zou ik? m'n brommer wordt tog ook gestolen? En, al zou ik aangifte doen.. Ben ik het kwijt en stopt politie het in eigen zak ckr.. Het is lullig voor diegen die het verloren is maarja.. shit happens mijn brommer wordt ook onder mn neus weg gestolen.
En waarom zou je? Omdat dat normaal is misschien
Dan hoef ik niet lang na te denken wat jij met dat geld gaat doen.. Sneu hoor..
quote:uche kortzichtig kuch
Neh, waarom zou ik? m'n brommer wordt tog ook gestolen? En, al zou ik aangifte doen.. Ben ik het kwijt en stopt politie het in eigen zak ckr.. Het is lullig voor diegen die het verloren is maarja.. shit happens mijn brommer wordt ook onder mn neus weg gestolen.
quote:Want wij zijn engels? Leg eens uit..
Op donderdag 15 januari 2004 12:12 schreef fr0x het volgende:
Ik weet ckr dat veel meer mensen het zelf zouden houden. Maar, hier zeggen de mensen natuurlijk van niet want jullie zijn engels.
-edit-
jij bedoelt vast ENGELTJES
[Dit bericht is gewijzigd door FreyDing op 15-01-2004 12:13]
quote:Nee ik ben Nederlands...
Op donderdag 15 januari 2004 12:12 schreef fr0x het volgende:
Ik weet ckr dat veel meer mensen het zelf zouden houden. Maar, hier zeggen de mensen natuurlijk van niet want jullie zijn engels.
quote:
Ben ik het kwijt en stopt politie het in eigen zak ckr..
Woon je op de Antillen?
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 12:13 schreef Oom_Agent het volgende:[..]
Woon je op de Antillen?
quote:Nee in NL waar dit ook gebeurd...
Op donderdag 15 januari 2004 12:13 schreef Oom_Agent het volgende:[..]
Woon je op de Antillen?
quote:Dan zou ik het waarschijnlijk ook houden ja. Naar de politie brengen heeft echt 0,0 zin. Mijn portomonnee met rijbewijs en alles erin is eens bij de politie gebracht en ondanks dat ik allang aangifte had gedaan duurde het nog 3 maanden (!!!) voordat de politie contact met mij opnam
Op donderdag 15 januari 2004 12:13 schreef Bioslock het volgende:
Als er geen naam in de beurs zit: houden.
Nogmaals voor de TS: Zat er verder niets in de portomonnee qua legitimatie??
[Dit bericht is gewijzigd door 4]-[ Highlander op 15-01-2004 12:15]
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 12:15 schreef 4]-[ Highlander het volgende:[..]
Dan zou ik het waarschijnlijk ook houden ja. Naar de politie brengen heeft echt 0,0 zin. Mijn portomonnee met rijbewijs en alles erin is eens bij de politie gebracht en ondanks dat ik allang aangifte had gedaan duurde het nog 3 maanden (!!!) voordat de politie contact met mij opnam
Nogmaals voor de TS: Zat er verder niets in de portomonnee qua legitimatie??
quote:ik zou zeggen, ga het uitzoeken...
Op donderdag 15 januari 2004 12:15 schreef whitecom het volgende:
En als die 1075 euro nou eens van iemand was die verder niks te besteden heeft, een jaar lang heeft gespaard voor een vakantie en dat nu allemaal kwijt is?
daar zit je echt niet mee?
Ik zei stel.......
Maar goed je zou het kunnen aangeven bij de politie dat je die portomonee hebt gevonden en dat de eigenaar zich bij jou kan melden.
Je hoeft niet te melden hoeveel geld erin zit dat weet de eigenaar wel en daarmee kun je al filteren of het de eigenaar is.
Er zit vast wel een pasje in met een naam van de persoon , thuis heeft ie vast nog wel een pasje of legitimatie waar zijn/haar naam op staat en zo kun je zeker weten dat het echt de eigenaar is van de portomenee.
Meld niemand zich , na 2 weken ben je de rechtmatige eigenaar van de portomonee en de inhoud daarvan.
Misschien loopt er wel een oud vrouwtje rond die nu al haar spaarcentjes kwijt is.
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 12:16 schreef fr0x het volgende:
Het was niet echt een portomonee maar gewoon een soort tasje vol met geld. Verder geen pasjes niets. En tsja, als je zoveel geld bij je hebt moet je er ook maar goed op letten. schijt aan die eigenaar.
quote:Oom Agent belt zeker op.. die steekt het in zijn zak!
Op donderdag 15 januari 2004 12:17 schreef Oom_Agent het volgende:
Als er na een jaar niemand om die 1075 komt vragen bij de politie is het geld voor de eerlijke vinder, jij dus.Misschien loopt er wel een oud vrouwtje rond die nu al haar spaarcentjes kwijt is.
quote:voor jou misschien..
Op donderdag 15 januari 2004 12:17 schreef RemcoDelft het volgende:
Je WEET dat 1075 euro vinden-en-houden hetzelfde is als 1075 euro STELEN he?
quote:Dat ben ik wel weer met je eens. Maar toch zou ik het politiebureau bellen met de vraag of iemand een tasje met inhoud kwijt is.....ik zou niet zeggen wat de inhoud is, maar wel het tasje omschrijven en dan je nummer achterlaten.
Het was niet echt een portomonee maar gewoon een soort tasje vol met geld. Verder geen pasjes niets. En tsja, als je zoveel geld bij je hebt moet je er ook maar goed op letten. schijt aan die eigenaar.
quote:Laffe uitspraak, mij maak je de pis niet lauw.
Op donderdag 15 januari 2004 12:17 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
Oom Agent belt zeker op.. die steekt het in zijn zak!
Hopen dat jij ook een keer veel geld verliest en niemand naar de politie stapt.
quote:Wat een
... schijt aan die eigenaar.
hoop dat jij een keer zo'n bedrag verliest en de vinder het dan ook lekker in z'n eigen zak steekt
quote:Dit heet diefstal!
Schande!
quote:blijf lekker hopen, ik ben gelukkig niet zo dom
Op donderdag 15 januari 2004 12:19 schreef Oom_Agent het volgende:[..]
Laffe uitspraak, mij maak je de pis niet lauw.
Hopen dat jij ook een keer veel geld verliest en niemand naar de politie stapt.
vertrouwen in de politie is al lang weg, en niet alleen bij mij
quote:Stel dat het van een rijke stinkerd was die in ee ndikke BMW rijd. Zou die het missen? Misschien even balen meer niet. Kan van iedereen izjn geweest maar, denk niet van iemadn die arm is, want die hebben heus niet zoveel geld bij zich.
Op donderdag 15 januari 2004 12:17 schreef Xanthe het volgende:
Stel nou dat het geld is van een familie die van een uitkering moeten leven?
Het is soms zo dat ze dingen kontant moeten betalen , zoals huur ed. uitkering is net binnen , dus haalt alles op wil de dingen gaan betalen en daarna het huishoud geld verdelen voor de rest van de maand....
Nu zit die familie in de problemen omdat ze niets meer hebben....Ik zei stel.......
Maar goed je zou het kunnen aangeven bij de politie dat je die portomonee hebt gevonden en dat de eigenaar zich bij jou kan melden.
Je hoeft niet te melden hoeveel geld erin zit dat weet de eigenaar wel en daarmee kun je al filteren of het de eigenaar is.
Er zit vast wel een pasje in met een naam van de persoon , thuis heeft ie vast nog wel een pasje of legitimatie waar zijn/haar naam op staat en zo kun je zeker weten dat het echt de eigenaar is van de portomenee.
Meld niemand zich , na 2 weken ben je de rechtmatige eigenaar van de portomonee en de inhoud daarvan.
fr0x
quote:Wat heeft jouw gestolen brommer met die beurs te maken, en typ normaal jij kneus...
Vooral als er geen pasjes of wat dan ook inzitten die verwijzen naar de eigenaar. Wat je nog zou kunnen doen is het lokale nieuws en tv-zenders in de gaten houden of iemand zich meldt die zo'n tassie verloren heeft...
quote:Dat zeg je nu wel , maar ik heb ook een uitkering en heb in het verleden vaak de dingen kontant op kantoren moeten betalen zoals huur en gas/licht (toen dit nog geen Essent was) dan had ik wel eens een boel geld op zak.
Op donderdag 15 januari 2004 12:22 schreef fr0x het volgende:[..]
Stel dat het van een rijke stinkerd was die in ee ndikke BMW rijd. Zou die het missen? Misschien even balen meer niet. Kan van iedereen izjn geweest maar, denk niet van iemadn die arm is, want die hebben heus niet zoveel geld bij zich.
fr0x
Ook wel eens gehad dat ik door Essent een grote schuld bij hun had en deze op het postkantoor moest betalen om niet in de problemen te komen.
Tja dan had ik dus ook een boel geld op zak.
Ik zou het in elk geval wel erg vinden als het iemand was die het niet breed had , het hoeft niet per definitie zo iemand te zijn ,maar het hoeft ook zeker geen rijke stinkerd te zijn.
quote:hahaha, je weet toch hoe nederland in elkaar zit. Niemand is te vertrouwen. Naja, ik ben er blij mee en daar kan niemand iets aan doen.
Op donderdag 15 januari 2004 12:23 schreef Evil_Jur het volgende:[..]
Wat heeft jouw gestolen brommer met die beurs te maken, en typ normaal jij kneus...
fr0x
Wat is dat nou voor logica; 'mijn (overigens loserige) brommer is gejat, dus hou ik dat geld?'
En ondertussen maar zeuren dat de maatschappij verhardt...
Ik wens dat je snel je benen breekt en nooit meer kunt lopen ofzo.
(En ik wens ook dat deze reactie niet door een mod wordt weggehaald; ik ben niet snel zo aangeslagen, maar nu wel even.)
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 12:27 schreef Rio het volgende:
Wat een dikke vette sufk#t is de TS. Dus als jij een keer in elkaar geslagen wordt (wat je verdiend), mag jij als vergelding ook een willekeurige persoon neerschieten ofzo?Wat is dat nou voor logica; 'mijn (overigens loserige) brommer is gejat, dus hou ik dat geld?'
En ondertussen maar zeuren dat de maatschappij verhardt...Ik wens dat je snel je benen breekt en nooit meer kunt lopen ofzo.
(En ik wens ook dat deze reactie niet door een mod wordt weggehaald; ik ben niet snel zo aangeslagen, maar nu wel even.)
quote:Het zou natuurlijk wel zo kunnen zijn. Maar, de kans die er bestaat is klein. En, er zitten geen pasjes bij. Hoe kan de politie weten wie de regelmatige eigenaar is? Misschien door het bedrag maar, je weet het nooit met de politie. Ik geloof niet zo in hen.
Op donderdag 15 januari 2004 12:27 schreef Xanthe het volgende:[..]
Dat zeg je nu wel , maar ik heb ook een uitkering en heb in het verleden vaak de dingen kontant op kantoren moeten betalen zoals huur en gas/licht (toen dit nog geen Essent was) dan had ik wel eens een boel geld op zak.
Het geld voor de rest van de maand verdeelde ik in envelopjes voor een week.Ook wel eens gehad dat ik door Essent een grote schuld bij hun had en deze op het postkantoor moest betalen om niet in de problemen te komen.
Tja dan had ik dus ook een boel geld op zak.Ik zou het in elk geval wel erg vinden als het iemand was die het niet breed had , het hoeft niet per definitie zo iemand te zijn ,maar het hoeft ook zeker geen rijke stinkerd te zijn.
fr0x
quote:blabla moraalridder
Op donderdag 15 januari 2004 12:20 schreef StorieZnl het volgende:[..]
Dit heet diefstal!
Als je het inleverd bij de politie en de eigenaar komt t nioet ophalen, dan ben jij de eerste waar de politie aan terug verwijst. en dan heb je t legaal!
En, moet je je medemens terug pakken met hetgeen wat jou overkomen is? mooie klote bloel word het dan!
En kan die portemonnee loze kerel / chick der wat aan doen dat uw brommer gestolen is! moe je da klote ding ook maar goed op slot zetten!Schande!
Allemaal die rare moraalridders hier, ik zou alleen geen topique hier openen .
quote:Makkelijk je verteld dat je een tasje hebt gevonden met inhoud en of iemand zich heeft gemeld over dit tasje.
Op donderdag 15 januari 2004 12:30 schreef fr0x het volgende:[..]
Het zou natuurlijk wel zo kunnen zijn. Maar, de kans die er bestaat is klein. En, er zitten geen pasjes bij. Hoe kan de politie weten wie de regelmatige eigenaar is? Misschien door het bedrag maar, je weet het nooit met de politie. Ik geloof niet zo in hen.
fr0x
Dat jij brommer gestolen word en je pc kapot gaat maakt het goed dat jij dat geld houd?????
En als jij vind dat jij dat recht heb dan zou diegene van wie jij dus nou het geld heb GESTOLEN (gestolen ja, vinden en niet aan politie doorgeven is volgens mij nog steeds stelen) ook weer het recht hebben om iets van gelijke waarde terug te stelen. Dus ik hoop dat die eigenaar van dat geld mooi hetgene steelt wat jij van dat geld gaat kopen.
quote:Ehh, daar geniet ik alleen maar van, het doet mij echt niets wat jij ervan vindt. Waar maak je je trouwens druk om. KNEUS
Op donderdag 15 januari 2004 12:27 schreef Rio het volgende:
Wat een dikke vette sufk#t is de TS. Dus als jij een keer in elkaar geslagen wordt (wat je verdiend), mag jij als vergelding ook een willekeurige persoon neerschieten ofzo?Wat is dat nou voor logica; 'mijn (overigens loserige) brommer is gejat, dus hou ik dat geld?'
En ondertussen maar zeuren dat de maatschappij verhardt...Ik wens dat je snel je benen breekt en nooit meer kunt lopen ofzo.
fr0x
Tadaa, uitgeluld, want niemand kan blijkbaar aantonen dat dat tasje echt van hem/haar is.
[Dit bericht is gewijzigd door Fliepke op 15-01-2004 12:40]
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 12:39 schreef fr0x het volgende:[..]
Ehh, daar geniet ik alleen maar van, het doet mij echt niets wat jij ervan vindt. Waar maak je je trouwens druk om. KNEUS
fr0x
quote:Jawel ook zeker weten. Maar, dit zie ik als een goedmakertje voor alle ongelukkendie ik heb gehad. lol, zelfs ik vindt dit grappig.
Op donderdag 15 januari 2004 12:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Als je brommer niet was gestolen...zou je het geld dan nog houden?
fr0x
quote:Hoe dom kun je redeneren?
Op donderdag 15 januari 2004 12:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
jat dan gewoon een nieuwe brommer
[Dit bericht is gewijzigd door Sphere op 15-01-2004 12:44]
quote:tja ongelooflijk, verbaasd me trouwens ook dat er mensen zijn die zo stom zijn om 1100 euro achter te laten in een TAS LOL
Op donderdag 15 januari 2004 12:40 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
dit topic maakt mijn dag helemaal top! Dat er nog een aantal moraalridders zijn, echt lachen!
quote:Nou, jij blij, ik blij, de anderen jaloers omdat wij blij zijn. Grappig, ik geniet er wel van.
Op donderdag 15 januari 2004 12:40 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
dit topic maakt mijn dag helemaal top! Dat er nog een aantal moraalridders zijn, echt lachen!
fr0xxxxxxxxxxxxxxxxx
quote:Hopelijk is dit alleen een provocerende uitspraak en ben ik nu degene die erin stinkt, maar MIJN GOD man...als je echt zo denkt...
Op donderdag 15 januari 2004 12:27 schreef fr0x het volgende:
hahaha, je weet toch hoe nederland in elkaar zit. Niemand is te vertrouwen. Naja, ik ben er blij mee en daar kan niemand iets aan doen.fr0x
Dat je het geld houdt, daar kan ik nog inkomen. Iemand die zoveel bij zich heeft, verliest dat niet zomaar, die kijkt wel beter uit
Maar je instelling (zie quote hierboven) is echt triest
[Dit bericht is gewijzigd door Julynell op 15-01-2004 12:46]
quote:je stinkt er inderdaad in, en wat ga je eraan doen dan? Zo zit het nu eenmaal in elkaar... ieder voor zichzelf.. ga daar maar van uit.. anders wordt jij ook nog een sflink opgelicht...
Op donderdag 15 januari 2004 12:44 schreef Julynell het volgende:[..]
Hopelijk is dit alleen een provocerende uitspraak en ben ik nu degene die erin stinkt, maar MIJN GOD man...als je echt zo denkt...
![]()
En dan vragen mensen zich nog af hoe het komt dat de maatschappij naar de kl*te gaat. Door gastjes als jij dus
quote:Oeeeeeeeeeeeee, groenlinks zeker?
Hopelijk is dit alleen een provocerende uitspraak en ben ik nu degene die erin stinkt, maar MIJN GOD man...als je echt zo denkt...
![]()
En dan vragen mensen zich nog af hoe het komt dat de maatschappij naar de kl*te gaat. Door gastjes als jij dus
quote:Zoals de waard is......
Op donderdag 15 januari 2004 12:27 schreef fr0x het volgende:[..]
Niemand is te vertrouwen.
quote:Sinds wanneer provoceer je als je zegt dat niemand te vertrouwen is?
![]()
En dan vragen mensen zich nog af hoe het komt dat de maatschappij naar de kl*te gaat. Door gastjes als jij dusDat je het geld houdt, daar kan ik nog inkomen. Iemand die zoveel bij zich heeft, verliest dat niet zomaar, die kijkt wel beter uit
Maar je instelling (zie quote hierboven) is echt triest
Huilie
quote:Nou, ik denk er hetzelde over en ben rechts.
Op donderdag 15 januari 2004 12:46 schreef Fliepke het volgende:[..]
Oeeeeeeeeeeeee, groenlinks zeker?
.
quote:shit happens pff je moe gwn nie zoveel bij je hebbe mischien ist wle van iemand die een citta voor 1100 heeft verkocht
Op donderdag 15 januari 2004 12:15 schreef whitecom het volgende:
En als die 1075 euro nou eens van iemand was die verder niks te besteden heeft, een jaar lang heeft gespaard voor een vakantie en dat nu allemaal kwijt is?
daar zit je echt niet mee?
[Dit bericht is gewijzigd door Mitchell op 15-01-2004 12:50]
quote:En dat zou niet de eerste keer wezen. Een ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen, is het spreekwoord toch? Nou, ik wel
Op donderdag 15 januari 2004 12:45 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
je stinkt er inderdaad in, en wat ga je eraan doen dan? Zo zit het nu eenmaal in elkaar... ieder voor zichzelf.. ga daar maar van uit.. anders wordt jij ook nog een sflink opgelicht...
Ik weiger namelijk mee te gaan in dit. En ik geloof ook nog steeds in de goedheid van de mens (helaas meestal onterecht, dat blijkt ook hier wel weer)
En helaas kan ik er inderdaad niks aan doen...
Enne, neuh, ik stem rechts
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 12:46 schreef Fliepke het volgende:Oeeeeeeeeeeeee, groenlinks zeker?.
[Dit bericht is gewijzigd door Julynell op 15-01-2004 12:51]
Later als je groot bent kom je er wel achter hoe een en ander gaat.
quote:Wilde het net tikken!
Op donderdag 15 januari 2004 12:48 schreef gigatech het volgende:
Ach TS heeft nu zoveel negatieve vibes over zich afgeroepen dat hij die negatieve vibes ook weer terug krijgt op een dag , veel plezier
En wel 3 keer krijgt hij het terug!
fr0x
quote:Sinds wanneer is de wereld rechtvaardig? Hij heeft lekker 1100 euro, gun hem dat geluk dan eens
Op donderdag 15 januari 2004 12:50 schreef Oblivion het volgende:[..]
Wilde het net tikken!
quote:Kan altijd gebeuren natuurlijk. En, dan is het telaat. Ik ben gewoon een schoft! HAAT ME!
Op donderdag 15 januari 2004 12:50 schreef Oblivion het volgende:[..]
Wilde het net tikken!
quote:Kneus. Kneus in je reet. Ik hoop dat ik je een keer tegenkom met je elfhonderd euro, dan laat ik ze je opvreten, a-hole. Rio is geen nickname, dan weet je dat alvast.
Op donderdag 15 januari 2004 12:39 schreef fr0x het volgende:[..]
Ehh, daar geniet ik alleen maar van, het doet mij echt niets wat jij ervan vindt. Waar maak je je trouwens druk om. KNEUS
fr0x
edit: okee, misschien loop ik te hard van stapel, je brengt die poen toch niet terug, maar ik vind nou eenmaal niet dat je goed bezig bent en bovendien het met een ongeldige reden goedpraat. Als je snorfietsje niet gejat was had je wel een ander excuus gehad om het niet terug te geven. Punt.
[Dit bericht is gewijzigd door Rio op 15-01-2004 12:58]
quote:denk dat ie al aardig volwassen is.. kom op man zeg, wees es ff reeel, en speel niet de moraalridder.. ieder voor zichzelf...
Op donderdag 15 januari 2004 12:50 schreef PteV het volgende:
Je zou op z'n minst de politie kunnen inlichten over het feit dat je een bedrag hebt gevonden. Maar gezien de reacties van de TS in dit topic heb ik het gevoel dat hij dat niet inzietLater als je groot bent kom je er wel achter hoe een en ander gaat.
Edit: Btw, wat je met het geld doet is natuurlijk jouw zaak, maar loop dan niet rond te zeiken over politie en brommers, je houdt het geld omdat je het fijn vindt om (onrechtmatig) geld te hebben zonder er voor te hoeven werken. Heeft niets met politie te maken of je gestolen brommer....
[Dit bericht is gewijzigd door Gozaru_X op 15-01-2004 12:58]
"Terugbrengen, stel dat het geld van..."
"En als het jou overkomt..."
"Lekkere normen en waarden..."
quote:Nee, jij hebt een lekker moraal. Ik vind 1100 euro vinden en houden toch iets minder erg dan iemand bedreigen met geweld, en iemand daarom in elkaar willen schoppen. Maar ja, aan je naam te zien ben je geen Nederlander, dus dat zal het wel zijn
Op donderdag 15 januari 2004 12:53 schreef Rio het volgende:[..]
Kneus. Kneus in je reet. Ik hoop dat ik je een keer tegenkom met je elfhonderd euro, dan laat ik ze je opvreten, a-hole. Rio is geen nickname, dan weet je dat alvast.
quote:zozo stoere jongen, mensen op internet bedreigen, maar in real life ben je vast en zeker een kneus
Kneus. Kneus in je reet. Ik hoop dat ik je een keer tegenkom met je elfhonderd euro, dan laat ik ze je opvreten, a-hole. Rio is geen nickname, dan weet je dat alvast.
quote:kijk dat is nu dus het probleem "ieder voor zichzelf" wat nu als je overstraat loopt en je krijgt klappen, toch wel fijn als iemand je helpt of de politie even belt Niet ? Dit is dus een schoolvoorbeeld dat de maatschappij inderdaad verloedert met dit soort instellingen.
Op donderdag 15 januari 2004 12:53 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
denk dat ie al aardig volwassen is.. kom op man zeg, wees es ff reeel, en speel niet de moraalridder.. ieder voor zichzelf...
-----------> De Maatschappij dat ben JIJ <-----------
quote:
quote:Dit is tevens het topique met de scheefste vergelijkingen!
Op donderdag 15 januari 2004 12:58 schreef gigatech het volgende:[..]
kijk dat is nu dus het probleem "ieder voor zichzelf" wat nu als je overstraat loopt en je krijgt klappen, toch wel fijn als iemand je helpt of de politie even belt Niet ? Dit is dus een schoolvoorbeeld dat de maatschappij inderdaad verloedert met dit soort instellingen.
-----------> De Maatschappij dat ben JIJ <-----------
quote:Ja tuurlijk JONGETJE
Op donderdag 15 januari 2004 13:00 schreef Fillipe het volgende:[..]
Dit is tevens het topique met de scheefste vergelijkingen!
quote:Je mag niet spreken als de grote meneer aan het woord is
Op donderdag 15 januari 2004 13:03 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
quote:Dus ik mag vanavond je computer komen stelen
Op donderdag 15 januari 2004 12:51 schreef fr0x het volgende:
Ieder voor zich inderdaad. Ik weet zeker dat als 1 van jullie zoveel geld vindt dat je wel gaat twijfelen of je het nou weg zal brengen of niet. Aangezien ik het geld goed kan gebruiken. Maar oké, jullie mogen ook je mening uiten. Maar dat zal er niet voor zorgen dat ik het geld naar de politie breng. In ieder geval bedankt voor jullie kritiek en steun lol.fr0x
Als je wilt zet hem dan vast in de gang neer want dan hoef ik niet zo ver te lopen.
quote:iets vinden en inbreken is iets anders...
Op donderdag 15 januari 2004 13:05 schreef TalkShowHost het volgende:[..]
Dus ik mag vanavond je computer komen stelen
Als je wilt zet hem dan vast in de gang neer want dan hoef ik niet zo ver te lopen.
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 13:04 schreef Lexie het volgende:[..]
Je mag niet spreken als de grote meneer aan het woord is
. Je weet toch dat het verstand pas komt als je de 25 gepasseerd bent?
fr0x
Beetje debiele instelling he? "De maatschappij dan ben jij, maar eerst de rest, tot dan blijf ik een lul"
quote:Wat geen jij een non reactie's zeg.
Op donderdag 15 januari 2004 12:30 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
![]()
![]()
quote:veelzeggend was ie wel..
Op donderdag 15 januari 2004 13:09 schreef SuperUli het volgende:[..]
Wat geen jij een non reactie's zeg.
.
quote:JIJ kan het NIET goed besteden, want wat doe je ermee? Luxe-goederen kopen.
Op donderdag 15 januari 2004 13:08 schreef fr0x het volgende:
Zuch, ik ben zelf niet 1 van de slimste maar, die mensen die hier komen blaten zij nog dommer. Als je zelf 1100 euro zou vinden en je zou het goed kunnen besteden zou je zefl ook wel gaan nadenken!fr0x
quote:das een goede besteding lijkt me zo...
JIJ kan het NIET goed besteden, want wat doe je ermee? Luxe-goederen kopen.
.
quote:Ehm, wel Nederlander hoor, ouders ook, rest van familie ook. Maar wat heeft dat er verder mee te maken eigenlijk? Ik heb mijn uiting van ongenoegen inmiddels bijgesteld, dat was inderdaad enigszins ongenuanceerd ja. Maar dat is bovenstaande opmerking van jou ook imo? Vat het vooral niet persoonlijk om door met met al je Nederlandse vrienden op te zoeken
Op donderdag 15 januari 2004 12:56 schreef Lexie het volgende:[..]
Nee, jij hebt een lekker moraal. Ik vind 1100 euro vinden en houden toch iets minder erg dan iemand bedreigen met geweld, en iemand daarom in elkaar willen schoppen. Maar ja, aan je naam te zien ben je geen Nederlander, dus dat zal het wel zijn
.
quote:Iets vinden en dan tot je eigendom rekenen is hetzelfde als inbreken/stelen
Op donderdag 15 januari 2004 13:06 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
iets vinden en inbreken is iets anders...
quote:Uit het wetboek van strafrecht.
Art. 310.Hij die enig goed dat geheel of ten dele aan een ander toebehoort wegneemt, met het oogmerk om het zich wederrechtelijk toe te eigenen, wordt, als schuldig aan diefstal, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie.
Ik zie het verschil niet zo tussen inbreken en iets "gappen" wat ergens op straat ligt.
[qoute]
Art. 321.
Hij die opzettelijk enig goed dat geheel of ten dele aan een ander toebehoort en dat hij anders dan door misdrijf onder zich heeft, wederrechtelijk zich toeëigent, wordt, als schuldig aan verduistering, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste drie jaren of geldboete van de vijfde categorie.
[/quote]
[Dit bericht is gewijzigd door TalkShowHost op 15-01-2004 13:12]
quote:Nee, niet van andermans geld.
Op donderdag 15 januari 2004 13:11 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
das een goede besteding lijkt me zo...
quote:nou das dus goed besteden
JIJ kan het NIET goed besteden, want wat doe je ermee? Luxe-goederen kopen.
.
quote:jij niet, ik wel, en velen met ons
Op donderdag 15 januari 2004 13:11 schreef TalkShowHost het volgende:[..]
Iets vinden en dan tot je eigendom rekenen is hetzelfde als inbreken/stelen
[..]Uit het wetboek van strafrecht.
Ik zie het verschil niet zo tussen inbreken en iets "gappen" wat ergens op straat ligt.
quote:dat doet niets af aan het feit dat het voor TS een goede besteding is...
Op donderdag 15 januari 2004 13:11 schreef SuperUli het volgende:[..]
Nee, niet van andermans geld.
quote:Nou, geweldig, die PC heb je niet nodig om te leven, en die kutbrommer ook niet.
Op donderdag 15 januari 2004 13:12 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
dat doet niets af aan het feit dat het voor TS een goede besteding is...
quote:Ja, maar het is altijd zo grappig als mensen happen op nietszeggende opmerkingen
Op donderdag 15 januari 2004 13:11 schreef Rio het volgende:[..]
Ehm, wel Nederlander hoor, ouders ook, rest van familie ook. Maar wat heeft dat er verder mee te maken eigenlijk? Ik heb mijn uiting van ongenoegen inmiddels bijgesteld, dat was inderdaad enigszins ongenuanceerd ja. Maar dat is bovenstaande opmerking van jou ook imo? Vat het vooral niet persoonlijk om door met met al je Nederlandse vrienden op te zoeken
, maar echt veel betekenis heeft die opmerking natuurlijk niet. Toch?
quote:Ik heb ooit eens een portemonne gevonden waar alleen maar een postzegel van 80 cent inzat + een pasfoto + pasje en dat heb ik nog weggebracht naar de rechtmatige eigenaar
Op donderdag 15 januari 2004 13:13 schreef Fliepke het volgende:
Waarom reageert nu niemand van de moraalridders op de "wat als het nu 5 euro in een tasje was" opmerking?
quote:voor jou misschien, maar voor de TS zeker niet
Op donderdag 15 januari 2004 13:13 schreef SuperUli het volgende:[..]
Nou, geweldig, die PC heb je niet nodig om te leven, en die kutbrommer ook niet.
. Het is dus nutteloos om dat van iemand anders geld te doen.
quote:Ja, hij had het alleen mogen houden als hij er 1100 broden van gekocht had
Op donderdag 15 januari 2004 13:13 schreef SuperUli het volgende:[..]
Nou, geweldig, die PC heb je niet nodig om te leven, en die kutbrommer ook niet.
. Het is dus nutteloos om dat van iemand anders geld te doen.
quote:ja en als er nu geen ding in zat om de persoon in kwestie mee te identificeren?
Op donderdag 15 januari 2004 13:14 schreef TalkShowHost het volgende:[..]
Ik heb ooit eens een portemonne gevonden waar alleen maar een postzegel van 80 cent inzat + een pasfoto + pasje en dat heb ik nog weggebracht naar de rechtmatige eigenaar
quote:Wat een kneus ben je ook.
Op donderdag 15 januari 2004 13:14 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
voor jou misschien, maar voor de TS zeker niet
Wie ben jij om dat voor hem te beslissen...
Het zijn geen primaire goederen. Nooit op school over geleerd ofzo? Die dingen heb je echt NIET per se nodig, zoals TS beweert.
Eerlijk is eerlijk: 5 euro zou ik me niet druk om maken (zelf ook houden), 1100 euro is een heel ander balspel. Vandaar. Uiteraard mag ook gezegd worden dat het wel k#t is dat de snorfiets van de TS gejat is, die dader moeten ze ook aan de hoogste boom hangen.
quote:KNEUS, denk nou ff na, de TS vindt het goede investeringen, mag ie? Omdat jij het niet vind, mag hij het wel vinden.. Get over it... Of het nou primaire goederen zijn of niet, als de TS maar blij is met zijn aankopen...
Op donderdag 15 januari 2004 13:16 schreef SuperUli het volgende:[..]
Wat een kneus ben je ook.
.
Het zijn geen primaire goederen. Nooit op school over geleerd ofzo? Die dingen heb je echt NIET per se nodig, zoals TS beweert.
quote:Dan had ik dat gedumpt bij het politiebureau. Twee jaar geleden heb ik een dure Seiko horloge op straat gevonden en aangegeven bij de politie en ik had de keus of langsbrengen of zelf bewaren voor een jaar, waar na het verstrijken van de termijn automatisch het eigendom naar de vinder overgaat.
Op donderdag 15 januari 2004 13:15 schreef Fliepke het volgende:[..]
ja en als er nu geen ding in zat om de persoon in kwestie mee te identificeren?
quote:Crisis, heb je dan echt geen greintje geweten in dat botte hoofd van je zitten? Mijn god, wat ben ik blij dat ik jou niet persoonlijk ken zeg.
Op donderdag 15 januari 2004 13:17 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
KNEUS, denk nou ff na, de TS vindt het goede investeringen, mag ie? Omdat jij het niet vind, mag hij het wel vinden.. Get over it... Of het nou primaire goederen zijn of niet, als de TS maar blij is met zijn aankopen...
HET GELD IS NIET VAN HEM! HET IS NIET ZIJN EIGENDOM.
Hoevaak moet dat nog tegen je gezegd worden?
quote:Hij koopt maar wat die wil, maar doe dat van je eigen geld, niet met dat van iemand anders. En als je dan gaat lullen dat diegene het gewoon niet moet laten slingeren ben je gewoon een asociale lul...
Op donderdag 15 januari 2004 13:17 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
KNEUS, denk nou ff na, de TS vindt het goede investeringen, mag ie? Omdat jij het niet vind, mag hij het wel vinden.. Get over it... Of het nou primaire goederen zijn of niet, als de TS maar blij is met zijn aankopen...
quote:nogmaals, dat doet niets af aan het feit dat de TS het een zinvolle investering vind... Snap je dat, of wil je dat niet snappen..
Op donderdag 15 januari 2004 13:18 schreef SuperUli het volgende:[..]
Crisis, heb je dan echt geen greintje geweten in dat botte hoofd van je zitten? Mijn god, wat ben ik blij dat ik jou niet persoonlijk ken zeg.
HET GELD IS NIET VAN HEM! HET IS NIET ZIJN EIGENDOM.
Hoevaak moet dat nog tegen je gezegd worden?
En dreigen helpt niet.. Langskomen mag altijd..
quote:lol... je moet het ook niet laten slingeren, dan ben je gewoon dom...
Op donderdag 15 januari 2004 13:19 schreef Varr het volgende:[..]
Hij koopt maar wat die wil, maar doe dat van je eigen geld, niet met dat van iemand anders. En als je dan gaat lullen dat diegene het gewoon niet moet laten slingeren ben je gewoon een asociale lul...
quote:Je bent een kutuser.
Op donderdag 15 januari 2004 13:20 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
lol... je moet het ook niet laten slingeren, dan ben je gewoon dom...
quote:Ik dreig niet, ik begin nog niet eens.
Op donderdag 15 januari 2004 13:20 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
nogmaals, dat doet niets af aan het feit dat de TS het een zinvolle investering vind... Snap je dat, of wil je dat niet snappen..
En dreigen helpt niet.. Langskomen mag altijd..
Jij bent echt zo iemdnd die alleen rondjes draait in z'n eigen hoofd en niks van anderen accepteert. Met geen enkele logica is zulke stupiditeit te doorbreken.
Ik leef met je mee. .
quote:Dank je, nomineer me maar..
Op donderdag 15 januari 2004 13:21 schreef ShaoliN het volgende:[..]
Je bent een kutuser.
quote:Omdat je weer niets anders doet dan precies het tegen overgestelde schreeuwen als de rest, puur en alleen maar om reacties te ontlokken. Een vervelende troll.
Op donderdag 15 januari 2004 13:21 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
Dank je, nomineer me maar..
Waar baseer je dat op trouwens, omdat ik een andere mening dan je heb... Das niet verboden hoor...
quote:dank je...
Op donderdag 15 januari 2004 13:21 schreef SuperUli het volgende:[..]
Ik dreig niet, ik begin nog niet eens.
.
Jij bent echt zo iemdnd die alleen rondjes draait in z'n eigen hoofd en niks van anderen accepteert. Met geen enkele logica is zulke stupiditeit te doorbreken.
Ik leef met je mee.
.
TS vind geld, van iemand die het laat rondslingeren (hoe dom kun je zijn...) vervolgens besluit hij dat te besteden aan iets wat hij (lees dit drie keer door) nuttig vind...
Tja, ik begrijp hem wel..
quote:weer? Ik heb een andere mening dan jullie, maar er zijn ook genoeg mensen die dezelfde mening hebben...
Op donderdag 15 januari 2004 13:23 schreef ShaoliN het volgende:[..]
Omdat je weer niets anders doet dan precies het tegen overgestelde schreeuwen als de rest, puur en alleen maar om reacties te ontlokken. Een vervelende troll.
quote:[sub]bron: http://aangifte.politie-rotterdam-rijnmond.nl/aangifte/help/help.asp#11[/sub]
Wat doe ik met een gevonden voorwerp?
Van normale gevonden voorwerpen kunt u via internet aangifte doen en die bewaart u thuis. Wij halen die niet bij u op.Het gevonden voorwerp wordt dan 12 maanden na uw melding, ongeacht de dagwaarde, uw eigendom. Alle termijnen worden gerekend vanaf de datum van melden bij de politie.
Volgens het Burgerlijk Wetboek bent u verplicht: Van een onbeheerde zaak die u vindt en onder u neemt met bekwame spoed aangifte te doen.'
quote:Lees je eigen post nou eens goed door. Hij vindt het nuttig omdat het hem meer plezier oplevert, omdat het voor hem het leven een stukje leuker maakt. Wat het probleem hier is, is dat zo'n (waarschijnlijk) onmisbaar bedrag gewoon achteloos wordt uitgegeven aan zulke debiele dingen.
Op donderdag 15 januari 2004 13:23 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
dank je...
TS vind geld, van iemand die het laat rondslingeren (hoe dom kun je zijn...) vervolgens besluit hij dat te besteden aan iets wat hij (lees dit drie keer door) nuttig vind...
Tja, ik begrijp hem wel..
quote:debiel voor jou, niet debiel voor hem, zeker niet gezien zijn geschiedenis..
Op donderdag 15 januari 2004 13:25 schreef SuperUli het volgende:[..]
Lees je eigen post nou eens goed door. Hij vindt het nuttig omdat het hem meer plezier oplevert, omdat het voor hem het leven een stukje leuker maakt. Wat het probleem hier is, is dat zo'n (waarschijnlijk) onmisbaar bedrag gewoon achteloos wordt uitgegeven aan zulke debiele dingen.
quote:Hé, ik laat je nu alleen in je eigen domheid.
Op donderdag 15 januari 2004 13:26 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
debiel voor jou, niet debiel voor hem, zeker niet gezien zijn geschiedenis..
Veel plezier met nog meer criminele actie's goedpraten. Mongool dat je er bent. .
quote:hetzelfde
Op donderdag 15 januari 2004 13:27 schreef SuperUli het volgende:[..]
Hé, ik laat je nu alleen in je eigen domheid.
Veel plezier met nog meer criminele actie's goedpraten. Mongool dat je er bent.
.
Jeffrey Dahmer heeft geloof ik ook een rotjeugd gehad, neemt niet weg dat ik het niet zo tof vind wat hij, met die jeugd als reden, allemaal heeft uitgespookt.
Als je als kind geslagen bent is dat toch geen reden om je eigen kinderen te mogen slaan enzo?
quote:Scheve vergelijkingen..
Op donderdag 15 januari 2004 13:29 schreef Rio het volgende:
Zijn geschiedenis? Maakt niet uit wat er in het (recente) verleden met iemand gebeurd is, dat mag nooit een reden zijn om je wroeging op de maatschappij te botvieren.Jeffrey Dahmer heeft geloof ik ook een rotjeugd gehad, neemt niet weg dat ik het niet zo tof vind wat hij, met die jeugd als reden, allemaal heeft uitgespookt.
Als je als kind geslagen bent is dat toch geen reden om je eigen kinderen te mogen slaan enzo?
quote:Jij vindt het waarschijnlijk een scheve vergelijking omdat je op deze manier je eigen mening niet goed kunt praten
Op donderdag 15 januari 2004 13:31 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
Scheve vergelijkingen..
maargoed, geef jij het geld lekker terug... Je zult er nog wel achterkomen...
quote:Achter wat?
Op donderdag 15 januari 2004 13:31 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
... Je zult er nog wel achterkomen...
quote:een mening is een mening, jullie zijn degenen die mij erop aanvallen omdat ik een andere mening heb...
Op donderdag 15 januari 2004 13:32 schreef TalkShowHost het volgende:[..]
Jij vindt het waarschijnlijk een scheve vergelijking omdat je op deze manier je eigen mening niet goed kunt praten
Tussen iets vinden en het slaan van kinderen en de achtergronden daarvan zit een wereld van verschil...
fr0x
quote:wb!
Op donderdag 15 januari 2004 13:33 schreef SuperUli het volgende:[..]
Achter wat?
dat je op een dag flink genaait bent door een medemens...
quote:Jij begint hier over geschiedenis en al die onzin, ga nou alsjeblieft niet jezelf tegenspreken.
Op donderdag 15 januari 2004 13:34 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
een mening is een mening, jullie zijn degenen die mij erop aanvallen omdat ik een andere mening heb...
Tussen iets vinden en het slaan van kinderen en de achtergronden daarvan zit een wereld van verschil...
quote:Probeer het eens.
Op donderdag 15 januari 2004 13:35 schreef fr0x het volgende:
Nou, we zijn er in ieder geval achter dat de meningen nogal schommelen over het feit om het geld naar de politie te brengen of niet. Misschien moeten we maar een POLL starten, dan zullen we zien hoeveel mensen het geld zelf houden!fr0x
quote:Nee, ik kan best de mening van een ander respecteren, maar niet een
Op donderdag 15 januari 2004 13:36 schreef TimmyAsd het volgende:
Maargoed, de meningen verschillen.. waar ik wel mee kan leven, maar andere mensen blijkbaar niet.. hun mening is de enige juiste denken ze maar.. keep on dreaming...
quote:dat zie je mij niet doen... Zeg zelfs dat er verschillen in zijn....
Op donderdag 15 januari 2004 13:35 schreef SuperUli het volgende:[..]
Jij begint hier over geschiedenis en al die onzin, ga nou alsjeblieft niet jezelf tegenspreken.
quote:Over jezelf tegenspreken gesproken...
Op donderdag 15 januari 2004 13:36 schreef SuperUli het volgende:[..]
Nee, ik kan best de mening van een ander respecteren, maar niet een
"mening" die zo trollerig is dat mensen er wel op moeten reageren.
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 13:36 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
dat zie je mij niet doen... Zeg zelfs dat er verschillen in zijn....
quote:'Nough said.
Op donderdag 15 januari 2004 13:26 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
zeker niet gezien zijn geschiedenis..
quote:begrijp je die 2 zinnen nou echt niet, of doe je expres zo eigenwijs?
Op donderdag 15 januari 2004 13:37 schreef SuperUli het volgende:[..]
[..]'Nough said.
quote:u mag op dezelfde .....-stapel!
Op donderdag 15 januari 2004 12:30 schreef arexes het volgende:[..]
blabla moraalridder
quote:JIJ bent hier degene die zichzelf gewoon compleet vastlult op 1 pagina.
Op donderdag 15 januari 2004 13:37 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
begrijp je die 2 zinnen nou echt niet, of doe je expres zo eigenwijs?
Dat jouw mening achter 1100 euro dieven staat is jouw zaak, maar kom dan niet aan met een holier than thou attitude, kneus.
quote:vertel mij die fouten, en leg ze eens uit.. ik zeg waar het op staat, jij lult erom heen...
Op donderdag 15 januari 2004 13:39 schreef SuperUli het volgende:[..]
JIJ bent hier degene die zichzelf gewoon compleet vastlult op 1 pagina.
. Het maakt niet uit dat je fouten maakt, maar probeer er dan niet zo half omheen te lullen.
Op zich; vroeger geslagen (oneerlijk), nu je eigen kinderen slaan (oneerlijk) & je brommer gejat (oneerlijk) en nu gevonden geld houden (oneerlijk). Ik persoonlijk zie de parallel wel hoor.
Ik wil overigens niet gaan lopen beweren dat ik zelf een modelburger ben natuurlijk, iedereen doet wel eens iets wat een ander niet vindt kunnen, maar sommige dingen gaan mij gewoon (veel) te ver. het niet terugbrengen van 1100 euro, zeker met als reden dat jou ook onrecht is aangedaan, is één van die dingen.
Het kan mij persoonlijk geen hol schelen of iemand bijvoorbeeld zwart rijdt in de metro ofzo (zoals ik bijvoorbeeld )
quote:Annastacia, verklaar je nader aub ipv een uiting doen zonder dat deze ergens op gebazeert is?
Op donderdag 15 januari 2004 13:39 schreef Annastacia het volgende:
Ga je schamen man
quote:Hahaha, wat ben jij een trieste discussiëerder zeg, met jou valt echt niets te bepraten.
Op donderdag 15 januari 2004 13:39 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
vertel mij die fouten, en leg ze eens uit.. ik zeg waar het op staat, jij lult erom heen...
quote:wat doe je hier dan nog?
Op donderdag 15 januari 2004 13:41 schreef SuperUli het volgende:[..]
Hahaha, wat ben jij een trieste discussiëerder zeg, met jou valt echt niets te bepraten.
.
quote:Maar sommige mensen zijn wel klootzakken ja.
Op donderdag 15 januari 2004 13:40 schreef Rio het volgende:
Het kan mij persoonlijk geen hol schelen of iemand bijvoorbeeld zwart rijdt in de metro ofzo (zoals ik bijvoorbeeld)
quote:Niks meer.
Op donderdag 15 januari 2004 13:42 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
wat doe je hier dan nog?
Ik kan niet wachten tot ik het KLB topic van je zie als je eens veel geld bent verloren en loopt te huilen over dat iemand anders nu zooi met JOUW geld koopt. .
quote:Rio, jij gaat meteen dreigen met geweld als iemand het niet eens is met jou mening. Vindt je dat zelf niet sneu dan? Oké, het is jammer voor die persoon dat ie zn geld kwijt is maar, Dat jij dan zo tekeer gaat heeft geen zin
Op donderdag 15 januari 2004 13:40 schreef Rio het volgende:
Wees niet bezorgd hoor, dat (naaien door medemens) gebeurd me net zo vaak als jou waarschijnlijk. Dat mag je alleen nooit als reden aandragen om je dan zelf maar als een stuk tuig, of hoe je het ook wilt noemen, te gaan gedragen natuurlijk. Verharding van de maatschappij heet dat.Op zich; vroeger geslagen (oneerlijk), nu je eigen kinderen slaan (oneerlijk) & je brommer gejat (oneerlijk) en nu gevonden geld houden (oneerlijk). Ik persoonlijk zie de parallel wel hoor.
Ik wil overigens niet gaan lopen beweren dat ik zelf een modelburger ben natuurlijk, iedereen doet wel eens iets wat een ander niet vindt kunnen, maar sommige dingen gaan mij gewoon (veel) te ver. het niet terugbrengen van 1100 euro, zeker met als reden dat jou ook onrecht is aangedaan, is één van die dingen.
Het kan mij persoonlijk geen hol schelen of iemand bijvoorbeeld zwart rijdt in de metro ofzo (zoals ik bijvoorbeeld)
fr0x
quote:Zo dom ben ik gelukkig niet
Op donderdag 15 januari 2004 13:43 schreef SuperUli het volgende:[..]
Niks meer.
Ik kan niet wachten tot ik het KLB topic van je zie als je eens veel geld bent verloren en loopt te huilen over dat iemand anders nu zooi met JOUW geld koopt.
.
quote:Als jij je autosleutels in je auto zou laten zitten en iemand rijd ermee weg zou je dat niet erg vinden natuurlijk, het is tenslotte jouw domme fout.
Op donderdag 15 januari 2004 13:43 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
Zo dom ben ik gelukkig niet
quote:JUIST als het maar 20,- euro was zou ik er nog over nadenken om hem terug brengen naar eigenaar want, pasjes enzo kosten duur. en dan is het maar 20,- euro. Maar nu is 1100 euro daar krijg ik wel de kriebels van. lol
Op donderdag 15 januari 2004 13:48 schreef Varr het volgende:
Jouw mening en de daad van de TS zijn gewoon asociaal, daarom reageren de meesten zo vel.
Als het een portomonee was waarin 20euro zat (zonder bankpassen idkaart etc.) zou ik hem wel houden, maar bij zoveel geld lijkt me het duidelijk. En ik neem aan dat er ook wel pasjes inzaten, dan is diegene die het verloren had zo gevonden.
fr0x
quote:Ja, maar dat heb ik inmiddels teruggenomen he, ik liet me even gaan. Lees nog maar een keer die post. Neemt niet weg dat ik voor de rest bij mijn standpunten blijf hoor.
Op donderdag 15 januari 2004 13:43 schreef fr0x het volgende:[..]
Rio, jij gaat meteen dreigen met geweld als iemand het niet eens is met jou mening. Vindt je dat zelf niet sneu dan? Oké, het is jammer voor die persoon dat ie zn geld kwijt is maar, Dat jij dan zo tekeer gaat heeft geen zin
fr0x
Trouwens, voor diegene die die portemonnee terugbracht en alleen maar "Oh" te horen krijgt: dat is jammer (en ondankbaar van degene van wie het was), maar je mag natuurlijk niet VERWACHTEN dat iemand je gaat belonen. Jij hebt in dat geval gedaan wat je moest doen. Een eventuele beloning is alleen maar mooi meegenomen, maar de hoop op die beloning mag niet als motief dienen om de spullen naar de rechtmatige eigenaar terug te brengen.
Hoe voelt dat?
Jah, de tuinkabouter van die brommer-dief was gestolen en hij moest er toch iets voor terug hebben!
// Edit:
het gaat niet om die 1100 euro, maar gewoon dat je eerlijk bent en het terug brengt en jezelf niet gelij stelt met de brommer-dief!
Kan me moeilijk voorstellen dat je je perfect erbij voelt! En anders ben je idd zo laag als die brommer-dief! misschien nog wel lager!
[Dit bericht is gewijzigd door StorieZnl op 15-01-2004 13:54]
Ik heb pas geleden wel een portemonnee die ik gevonden had via de politie bij de eigenaar terugbezorgd en kreeg toen, wederom via de politie, 2 flessen wijn en een aardig kaartje terug.
In mijn ogen veel beter dan het geld dat erin zit.
Voor de TS, gefeliciteerd, als je er geen gewetensbezwaren tegen hebt, wens ik je veel plezier met het geld.
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 13:41 schreef fr0x het volgende:[..]
Annastacia, verklaar je nader aub ipv een uiting doen zonder dat deze ergens op gebazeert is?
quote:Dan verlaag ik me maar tot die brommer dief. Ik kan er niet mee zitten. Als iemand anders de kans krijgt om mij kaal te plukken doen zij het ook. En, 1100 euro die voor het rapen ligt zie je niet vaak. En, ik denk er verder niet bij na van wie dat geld geweest kan zijn en het interesseerd me ook niet. Moet je maar beter op je geld letten
Op donderdag 15 januari 2004 13:52 schreef StorieZnl het volgende:
Uw brommer is toch ook gestolen?
Dat wou U toch ook niet?Hoe voelt dat?
Jah, de tuinkabouter van die brommer-dief was gestolen en hij moest er toch iets voor terug hebben!// Edit:
het gaat niet om die 1100 euro, maar gewoon dat je eerlijk bent en het terug brengt en jezelf niet gelij stelt met de brommer-dief!
Kan me moeilijk voorstellen dat je je perfect erbij voelt! En anders ben je idd zo laag als die brommer-dief! misschien nog wel lager!
quote:Geef me 1 goede reden?
Op donderdag 15 januari 2004 13:57 schreef Varr het volgende:
Bah.. uitschot, hou toch je mond.
quote:Plaat voor je hoofd... Als je zo over mensen denkt heb je het echt fout, niet iedereen is zo asociaal als jij en wil je kaalplukken.
Op donderdag 15 januari 2004 13:58 schreef fr0x het volgende:[..]
Dan verlaag ik me maar tot die brommer dief. Ik kan er niet mee zitten. Als iemand anders de kans krijgt om mij kaal te plukken doen zij het ook. En, 1100 euro die voor het rapen ligt zie je niet vaak. En, ik denk er verder niet bij na van wie dat geld geweest kan zijn en het interesseerd me ook niet. Moet je maar beter op je geld letten
quote:Crimineel.
Op donderdag 15 januari 2004 14:05 schreef fr0x het volgende:
Vastwel, ik ben altijd berijd om iets te leren. Laat me gewoon blij zijn met dat geld.
Geef je adres maar, dan geef ik je aan.
quote:Opvoeding is blijkbaar niet het enige wat je nog moet leren....
Vastwel, ik ben altijd berijd om iets te leren. Laat me gewoon blij zijn met dat geld.
quote:Zo je doet, zo je ontmoet!
Op donderdag 15 januari 2004 14:03 schreef Varr het volgende:[..]
Plaat voor je hoofd... Als je zo over mensen denkt heb je het echt fout, niet iedereen is zo asociaal als jij en wil je kaalplukken.
Zoek ergens opvoeding, ik denk dat je nog wel rond die leeftijd bent dat je wat kan aanleren.
Je baalt er ontzettend van dat je cita gestolen is. Zou je niet blij zijn als je em weer terrug krijgt?
Ik bedoel maar. Je hoort die portemmonee gewoon terrug te geven. Als het de jouwe was zou je het ook fijn vinden.
Jij bent echt niks beter dan een tasjesrover vind ik.
Oke als het geld van een of andere louche turk was zou ik het ook houden. Maar waarschijnlijk is het gewoon van een hardwerkende man...
[Dit bericht is gewijzigd door Fwuffy op 15-01-2004 14:15]
quote:
If you wanna make the world a better place, take a look at yourself and then make a change
- Michael Jackson - Man In The Mirror
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |