Wat een hoop werk is er al verricht!!
Ik kom meehelpen hoor, ben zo terug!! ![]()
* Snel racet Gerritje op zijn crossfiets naar Villa Faat, pakt de skelter + aanhangwagen uit het schuurtje in de achtertuin, en snelt weer terug naar de dam.
Zo hier ben ik alweer! Wat kan ik doen? Ik heb best een grote aanhangwagen achter m'n skelter hangen, dus gooi die maar vol met zand en ik breng het naar de plek waar het de dam kan versterken!
* Khadgar kraakt z'n vingers...
Eens kijken of ik het nog kan...
* Ineens verschijnen er rondom het eiland, bovenop de dam, 6 standbeelden.
De wachters van Khadgar zijn terug!
* De ogen van de wachters beginnen te gloeien, en het lijkt alsof er een grote koepel begint te vormen
Wat we konden met het Dagotel kan ook met heel het eiland! Mocht dit eiland toch verzinken, dan blijft het alsnog bestaan!
pfah gemene streek
oh AirRaid nog bedankt voor het redden ![]()
* Preliator gaat naar beneden en stelt zijn katapult opnieuw af, rent naar Inquistor toe, slaat m vanachter op de grond, pakt hem vast en smijt hem in de katapult
doei doei Inqyboy ![]()
* Preliator lanceerd Inquistor87 en die land boven op een zielige eenzame boei midden in de zee
owkee weer verder bouwen
* Preliator begint de zijkanten van de dam te verstevigen
quote:klonen zijn liev
Op donderdag 15 januari 2004 19:38 schreef GotenSSJ het volgende:
mee helpt met de Dam!
plus al zijn klonen
* Gizmo1711 gaat maar eens helpen met beton storten.
* Khadgar kijkt uit over de dam
Daar zijn ze! Daar zijn ze!
* Wat Khadgar ziet zijn een drietal oude passagiersschepen, elk een paar honderd meter lang. De arken zijn gearriveerd...
Mocht het nu misgaan, dan kunnen we in ieder geval een groot deel van het eiland, met al de bewoners, huizen, kastelen en bomen, evacueren...
quote:we kunnen er altijd iets van maken en proberen,niet al van te voren opgeven
Op vrijdag 16 januari 2004 09:59 schreef Khadgar het volgende:
Ik geloof niet dat een 'opvangeiland' ons zal helpen of redden. Het eiland is toch echt een Fok! dingetje...
quote:Ook Lelijke Aap kijkt nu nog lelijker...
Op vrijdag 16 januari 2004 10:42 schreef GotenSSJ het volgende:
* GotenSSJ is het er nog steeds niet mee eens
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |