abonnement Unibet Coolblue
pi_16275608
* joda en kloon komen ook een handje helpen
pi_16275656
* Komt zwijgzaam aan en begint zonder een woord te zeggen ook mee te helpen *
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
  donderdag 15 januari 2004 @ 08:51:54 #54
51124 Amethist
See shadows gathering around
pi_16275988
* Amethist trekt haar aanvals outfit aan en begint mee te helpen. Veel handen maken licht werk en hoe meer mensen des te beter.
Why was I one of the chosen ones? Until the fight I could not see,[br]The magic and the strength of my power, It was beyond my wildest dreams,[br] One by one they are falling, Every time they try to strike us down.
  donderdag 15 januari 2004 @ 09:06:15 #55
43374 Lliki
Klein is fijn
pi_16276165
* Lliki komt aangevlogen en begint ook mee te helpen
Enhanced owl
  donderdag 15 januari 2004 @ 11:35:37 #56
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_16279046
* Adagio loopt langs en ziet mensen druk bezig...

Hee, werken, ik voer toch nix uit vandaag lijkt het wel. Zal ik meehelpen? Heeft iemand een schep over?

"Avoid employing unlucky people - throw half of the pile of CVs in the bin without reading them." - "Al dat Rev tuig moet hard aangepakt worden, TUIG is het TUIG ZEG IK JE!!"
  donderdag 15 januari 2004 @ 11:38:58 #57
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_16279130
* Abbadon werpt adagio een schep toe van de grote stapel gereedschap die er nog ligt...

dank je voor je hulp! zegt hij...

Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  FOK!fossiel donderdag 15 januari 2004 @ 11:41:27 #58
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_16279191
* Na een naxcht doorhalen kijkt LWaS, die mnog steeds geen idee heeft wie of wat hij is, om zich heen. Duidelijk heeft de lange nacht diepe sporen achter gelaten in de activiteit van anderen. Eilanders en helpers willen nog wel helpen, maar kunnen het simpelweg niet meer door de vermoeidheid

Ik vrees dat we het niet gaan halen

  donderdag 15 januari 2004 @ 11:43:14 #59
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_16279238
De Questor ziet vol trots de eensgezindheid van de eilanders.
Bij de Vrouwe dit is nog eens gezamelijk je schouders ergens onder zetten.

* Bar_the_Grey roept enkele Quatoluchs op, stenen wezens die in het water gaan liggen om de boel extra te versterken als tijdelijke buffer.

Dan wuift de Questor met zijn staf en een helder wit licht schijnt over de harde werkers. Het licht geeft extra energie aan allen die aan het zwoegen zijn. Daarna vervormd de simpele staf van de Questor in een schop.

* kom vriend we gaan ons steentje bijdragen.

De Questor begint wat te neuriën terwijl hij zijn schop voor de eerste maal in het zand steekt. Geheel toevallig zij aan zij met de Valheru en volgelingen van Chaos

Onrecht doen is een groter schande dan het te lijden. [br] Ook een wijze vergist zich wel eens, [br] maar alleen een dwaas volhardt in zijn vergissing. [br] (joodse wijsheden)
  donderdag 15 januari 2004 @ 11:52:33 #60
54943 Zarr
Akeï Warrior
pi_16279475
in plaats van iemand aan mijn zwaard te rijgen, rijg ik zand aan mijn schop. En hup.....
Voor het eiland.
For Blood and Honour, witness your last battle.
  donderdag 15 januari 2004 @ 11:58:29 #61
78575 francoise
this is so real...
pi_16279609
* francoise drijft een beetje onbeholpen op een inderhaast in elkaar geflanst vlotje, bestaande uit een deur, en een paar lege plastic vaten om haar drijvende te houden, in de zee. Ze voelt zich alleen en verloren. Al een tijdje ziet ze in de verte een eilandje, zou dat haar redding kunnen zijn? Ze durft er niet goed op af te gaan, bang dat de eiland-bewoners haar niet zullen verwelkomen als nieuwe bewoner. Ze kijkt peinzend naar de drukte op het strand.

Wat is er aan de hand?

* Ze ziet mensen in de weer met schoppen, bouwend aan iets wat op een dijk lijkt. Plots krijgt ze een enorme plens water over zich heen. De natte haren uit haar gezicht vegend beseft ze dat de zee wel erg ruw wordt. Ze kijkt achter zich, naar de eindeloze oceaan, en ziet wat de eilanders naar het strand heeft gelokt. Een enorme vloedgolf komt onomkeerbaar aanrollen. De schrik neemt al haar twijfel weg en ze begint met handen en voeten als een gek naar het eiland te peddelen.

* Na een minuut of vijf spoelt ze met haar vlot aan op het strand, waar de eilanders, hun vrienden én hun vijanden, eensgezind aan het werken zijn aan de redding van hun eilandje. Brutaler dan ze zichzelf ooit had geacht, staat ze op en trekt de schop uit handen van een oververmoeide eilander.

Ga even rusten, ik neem het wel over!

* roept ze, en steekt de schop in het zand.Na zo lang doelloos rondgedobberd te hebben, bestemming onbekend, wil ze dolgraag vechten voor een plekje op dit prachtige eiland.

pi_16279777
* Sjaak_de_Pinguin vraagt aan alle dieren om meet te helpen in welke manier dan ook


de bevers knagen de bomen om
de olifanten slepen boomstammen
de mollen, konijnen ander andere graafdieren helpen met het verstevigen van de dijken

alleen als hij ijs en ijs koud is
  donderdag 15 januari 2004 @ 12:13:48 #63
53792 Samaell
Archmage of Chaos
pi_16279992
* Een groenig licht schijnt plotseling over de verzamelde menigte, en plotseling verschijnt er een scheur in de tijdruimte van de dam-bouwplaats. Klaroengeschal klinkt vanuit de scheur en in looppas komt een leger het strand op gelopen.

hordes vaandeldragers en voetsoldaten verspreiden zich over de volle breedte van de dam en beginnen te helpen met de constructie, die inmiddels vele tientallen meters hoog is...

Als laatste komt een majestueuze gedaante, gezeten op een vuurrood paard uit de scheur. Een rood licht schijnt af van zijn gelaat en in zijn handen draagt hij de regalia van Chaos...

Samaell, zoon van Chaos, zal zich niet zonder strijd overgeven...

Know me and fear me, for I am Chaos incarnate
pi_16280468
* Lelijke_Aap komt aan bij de bouwplaats. Het is er een drukte van jewelste. Vol verbazing staat hij in zijn FC Fok! trainingspak te kijken naar de hard werkende eilanders. Als hij wat beter kijkt ziet hij ineens een klein rond gat in de dam. Snel spoedt hij zich naar het gat en vult het op met een door de spelers gesigneerde FC Fok! voetbal.
pi_16280576
* TheScienceMan ziet Lelijke_aap de bouwplaats oplopen. En roept om zich verstaanbaar te maken:
"Hé Lelijke_aap, goed dat je er ook bent! We kunnen alle hulp gebruiken!"
* TheScienceMan gaat verder met het tunen van zijn krachtveld om het Eiland te beschermen
pi_16280910
* pluisje zet een paar vaten ranja neer voor de harde werkers en zwaait naar Lelijke Aap
  donderdag 15 januari 2004 @ 12:53:13 #67
593 sjak
Juffie Bloem
pi_16281077
Vanuit mijn hutje kom ik blote voeten weer eens het strand oplopen. Zoveel mensen hier, dat is fijn!

Mmmm, de reden is gewoonweg zwaar kut

Nadat ik rond heb gekeken zie ik geen scheppen meer staan, dus met blote handen begin ik met zand te dragen. Op naar de dam....

Lekker douchen!
  donderdag 15 januari 2004 @ 13:40:59 #68
62473 LittleWing
Comfortably numb.
pi_16282429
* LittleWing kijkt eens rond...
Al die hard werkende mensen, wat is hier aan de hand?
* LittleWing vraagt zich af of ze nog hulp kunnen gebruiken van een klein meisje.
When I'm sad, she comes to me with a thousand smiles she gives to me, free[br]It's alright, it's alright she says, take anything you want from me
  donderdag 15 januari 2004 @ 13:52:04 #69
42701 Preliator
Een dwerg op FOK!Eiland
pi_16282784
* Preliator komt aanracen in zijn mini

ik kom ook helpen met bouwen!!!

* Preliator kijkt naar de dam en zit dat die al te hoog is voor een dwergje om op te klimmen

niet te geloven... ik...

* Preliator ziet plotseling een oplossing en raced met zn mini naar het VTC waar die binnen enkele minuutjes weer vandaan komt racen met zijn katapult en wat spulletjes van magneet

ben ik weer! ik zal helpen!!

* Preliator zet de katapult neer, mikt op de dam, en schiet zichzelf met voorraadje gereedschap en nodige spullen de dam op

gelukt
* Preliator begint te bouwen

Dwergje met eigen [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/352718]dwergenhutje[/url]
pi_16282875
* detulp050 komt nog maar net aanvliegeren, maar ziet al gelijk nijverig de inwoners van het traditievolle eiland bouwen tegen de monsters die de vloedgolf laten komen.

* detulp050 laat vanuit zijn bagage grote zandzakken neer, samen met meer bouwmateriaal. Ik ben geen eilander, kan niet helpen bouwen, maar geef graag steun.

pi_16283110
* met een schop in elke hand de bouwplaats op komt lopen en driftig begint te bouwen

JJ, Abby, neem maar even wat rust! Je kan beter even uitrusten en dan weer vol er tegenaan gaan dan vermoeid door strompelen!

* zand naar boven gooit zodat Preliator het kan aanstampen boven op de dam

There's no such thing as gravity. The earth sucks!
  donderdag 15 januari 2004 @ 14:14:20 #72
42701 Preliator
Een dwerg op FOK!Eiland
pi_16283376
* Preliator begint te stampen zo hard als die kan. Alleen aangezien die nogal kleine voetjes heeft schiet het niet zo op. Preliator stampt zo hard en snel als die kan, maar het begint als snel te duizelen voor Preliator zijn ogen.

k geef het niet op!

* Preliator blijft doorstampen maar begeeft het plotseling en valt...
* Preliator valt in de woeste zee, Prelaitor heeft die pas door als die ver onder water is. Hij zwemt gelijk naar boven maar heeft moeite om zich boven te houden. Hij is moe en de zee is woest... Wanhopig roept preliator, zwakjes want hij kan niet meer hard scheeuwen, om hulp

Help! Iemand help mij

Dwergje met eigen [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/352718]dwergenhutje[/url]
  donderdag 15 januari 2004 @ 14:19:44 #73
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_16283516
* Stilletjes met een brok in zijn keel komt Sitethief aangelopen en helpt zwijgzaam mee
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_16283520
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 14:14 schreef Preliator het volgende:
* Preliator begint te stampen zo hard als die kan. Alleen aangezien die nogal kleine voetjes heeft schiet het niet zo op. Preliator stampt zo hard en snel als die kan, maar het begint als snel te duizelen voor Preliator zijn ogen.

k geef het niet op!

* Preliator blijft doorstampen maar begeeft het plotseling en valt...
* Preliator valt in de woeste zee, Prelaitor heeft die pas door als die ver onder water is. Hij zwemt gelijk naar boven maar heeft moeite om zich boven te houden. Hij is moe en de zee is woest... Wanhopig roept preliator, zwakjes want hij kan niet meer hard scheeuwen, om hulp

Help! Iemand help mij


O nee er zit een gat in de dam! Pakt stinkdwerg op en propt em in het gat.
pi_16283542
* AirRaid hoort het geschreeuw van Preliator, raast de dijk op en springt in het water. In het woest water is het moeilijk vooruit te komen, maar AirRaid doet zijn best om Prelator die steeds koppie onder gaat te bereiken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')