quote:Op vrijdag 7 mei 2004 12:16 schreef Conjuro het volgende:
Tarkan - Dudu (wanneer komt ie door in Nederland ?)
Juist!!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 12:29 schreef Cybart het volgende:
die moeten ze maar eens releasen ja....
afgelopen zomervakantie in turkije geweest.
dat nummer hoorde je ECHT overval
heerlijk nummer
O.a. bij ons (vanavond staat 'ie waarschijnlijk ook in de playlistquote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:56 schreef Conjuro het volgende:
[..]
Juist!!
Daarom ken ik hem dus ook! Vakantie in Turkije.
Hij wordt al wel gedraaid op sommige (alternatieve) radiozenders.![]()
![]()
sientelloquote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:56 schreef Conjuro het volgende:
[..]
Juist!!
Daarom ken ik hem dus ook! Vakantie in Turkije.
Hij wordt al wel gedraaid op sommige (alternatieve) radiozenders.
Maar dan ken je het nummer Speedy - Sientello ook wel.
Is een release van geweest in NL. Zie Bubbling Beatz 3 (cd 1 nummer 2)
![]()
![]()
is italiaans...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:01 schreef Karzeuler het volgende:
Heeft iemand al dit nummer gehoort? "Dragostea din tei", in de uitvoering van O-Zone, maar ook door Haiducii uitgevoerd. Is dit een of andere Scandinavische inzending voor het songfestival ofzo? Wat een bizarre zang zeg! Maar na een paar keer luisteren best grappig.
Okay, thnxquote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
is italiaans...
en er zijn 2 versies van inderdaad..
waarvan de laatste geproduceerd door Gabry Ponte
Inderdaad, ongelooflijk fijn zomernummer, 28 mei komt hun nieuwe CD uit dus much more 2 comequote:Op donderdag 15 april 2004 07:21 schreef Cybart het volgende:
eindelijk zijn ze terug
dat heeft lang geduurd.....
The Corrs - Summer Sunshine
Ik wil u allen er nogmaals op atenderen dat "In your mind" van Eddy Wata een geweldige hit zal kunnen gaan wordenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:13 schreef Karzeuler het volgende:
Ook geinig:
Eddy Wata - in your mind / zal zeker wel een hit worden, best lekkere plaat. Klinkt als Jamaicaan die Bluedabadee probeert te coveren
Had hem op[ 2 mei in de uitzending als Import hit....Maar lees dat ie inmiddels ook in andere landen uit is en in de charts staat. Afgelopen vrijdag in Belgie geweest: daar is het ook een grote stijger! 8)quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:01 schreef Karzeuler het volgende:
Heeft iemand al dit nummer gehoort? "Dragostea din tei", in de uitvoering van O-Zone, maar ook door Haiducii uitgevoerd. Is dit een of andere Scandinavische inzending voor het songfestival ofzo? Wat een bizarre zang zeg! Maar na een paar keer luisteren best grappig.
Die is toch al heel oud...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:03 schreef Karzeuler het volgende:
Ben bang dat deze een zomerhit zal worden:
Aventura - Cuando volveras (waarvan de Dance radio edit nog te pruimen is)
Nee, dat was "Obsesion"quote:Op zondag 9 mei 2004 22:42 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Die is toch al heel oud...
Nee, ik bedoel Cuando Volveras. Daarna kwam Amor de Madre nog.quote:Op zondag 9 mei 2004 22:51 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Nee, dat was "Obsesion"
heb nog ff gecheckt, het gaat om een re-release met allerlei remixen van dat nummer (uitgebracht op 18 maart 2004).quote:Op zondag 9 mei 2004 22:52 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel Cuando Volveras. Daarna kwam Amor de Madre nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |