Ik zou TV best kunnen missen, ik kwam laatst nog tot de conclusie dat ik per dag misschien maar 15 minuten tv kijk. Komt misschien omdat ik ook geen echte leuke series meer zie en dus niks volg, maar internet bied mij gewoon veel meer en is veel interactiever... jullie?
Heb immers een TV-kaart en 2 monitoren. Bak is snel genoeg om het beiden te kunnen tegelijk.
Maar sinds ze toonami (yugioh) niet meer uitzenden
quote:pff.. dan heb je toch allebij... voor een tvkaart heb je ook kabel aansluiting nodig. (of ben ik nou dom
Op woensdag 14 januari 2004 23:36 schreef CABAL het volgende:
100% PC.Heb immers een TV-kaart en 2 monitoren. Bak is snel genoeg om het beiden te kunnen tegelijk.
Maar sinds ze toonami (yugioh) niet meer uitzenden
Zo ongeveer alle (boeiende) dingen die op tv zijn, zijn te downloaden.
Zoveel boeiends is er ook niet op tv dussuh lang leve internet!
TV kan best wel leuk zijn, maar over het algemeen is het grootste gedeelte gewoon prut. Internet daarintegen is bijna oneindig groot, en bovendien kan ik dan zelf kiezen wat ik doe
Mischien kan je de stelling veranderen?
Bijvoorbeeld; nooit meer Fok! of nooit meer andere internetsites?
quote:hey murderdoll
Op woensdag 14 januari 2004 23:48 schreef -Mzraki- het volgende:
Internet, maar dat is niet erg eerlijk, aangezien alle mensen die liever TV kijken hier lang niet zo vaak komen
Internet gebruik je voor vermaak / verveling, school, werk, hobbies etc.
gebruik tv alleen maar voor muziek of als tijdelijk vermaak als inet het niet doet
quote:En weer een jaar erbij..
Op donderdag 15 januari 2004 00:16 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Probeer je eens voor te stellen als morgen het internet weg zou zijn, dat je het niet meer kan gebruiken, wat voor impact zou dit op jou leven hebben?
quote:best wel groot eigenlijk.
Op donderdag 15 januari 2004 00:16 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Probeer je eens voor te stellen als morgen het internet weg zou zijn, dat je het niet meer kan gebruiken, wat voor impact zou dit op jou leven hebben?
quote:wat de punk?
Op donderdag 15 januari 2004 00:19 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
En weer een jaar erbij..
.
Gefeliciteerd ouwe,
.
quote:Verkeerde topic..
Op donderdag 15 januari 2004 00:22 schreef TheSeeker_NL het volgende:[..]
wat de punk?
quote:mja zal je niet gebeuren als er geen internet meer was
Op donderdag 15 januari 2004 00:22 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Verkeerde topic..