[Dit bericht is gewijzigd door RijstNatie op 14-01-2004 22:36]
quote:laat maar, we krijgen zo al een redelijk beeld
Op woensdag 14 januari 2004 22:32 schreef RijstNatie het volgende:
waar kan je een goeie gratis IQ test doen?
quote:IDD, ik heb bij die BNN test 142 terwijl ik de vragen ook supermakkelijk vond. het heeft btw ook helemaal niet met iq te maken of je betekenissen van spreekwoorden weet...
Op woensdag 14 januari 2004 22:37 schreef bong0 het volgende:
die iq test klopt voor geen fuck, die vragen waren echt TE makelijk
quote:oh.. dat had ik ook
Op woensdag 14 januari 2004 22:39 schreef CybErik het volgende:[..]
IDD, ik heb bij die BNN test 142 terwijl ik de vragen ook supermakkelijk vond. het heeft btw ook helemaal niet met iq te maken of je betekenissen van spreekwoorden weet...
quote:ik had ook iets meer ruimtelijk inzicht verwacht dan een paar flauwe spiegel dingetjes..
Op woensdag 14 januari 2004 22:39 schreef CybErik het volgende:[..]
IDD, ik heb bij die BNN test 142 terwijl ik de vragen ook supermakkelijk vond. het heeft btw ook helemaal niet met iq te maken of je betekenissen van spreekwoorden weet...
quote:al gedaan ei maar dat duurt te lang en er zit allemaal Crap tusse waarvoor je moet betale enzo
Op woensdag 14 januari 2004 22:37 schreef JaWi het volgende:
google will do
Vrij eenvoudige test, bij BNN hebben ze moeilijkere gehad. Normaal gesproken scoor ik rond de 120.
Hier staan een aantal testjes.
Bij een echte test wordt er gebruik gemaakt van het in elkaar leggen van puzzles, figuren leggen met blokjes, analyzeren van geluiden, etc...
De test duurt zo'n uur of 3, en wordt afgenomen door een psycholoog.
alle gratis testen op internet zijn uitermate teleurstellend van kwaliteit
Maargoed, IQ zegt ook niet alles.. aardig zijn vind ik belangrijker dan IQ..
je kan trouwens ook een test aan vragen op www.mensa.nl maar dat is ook niet geheel gratis dacht ik.. maar wel beter dand ie van bnn.nl
quote:Omdat een aantal belangrijke onderdelen simpelweg nooit aanwezig (kunnen) zijn bij internet-testen, hetgeen per defenitie een ongeldige score teweeg brengt
Op zaterdag 17 januari 2004 19:55 schreef sabyne het volgende:
Hoe weten jullie of het een goede test is of niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |