Nou, we waren in de Rockfabrik in Ubach-palenberg en we stonden buiten met een paar man, een vriend van me was iedreen sjek uit het delen, en dus zaten een paar man zich een sigaret te draaien, ik en die vriend waren zo melig als de pest en waren ons echt om alles dood het lachen, nou goed
Opeens komt een security gast met een turk op ons afgelopen, komt bij ons staan en zegt van "alle sieben rausen" ik lach em aan, want ik dacht dattie het ouwhoeren was ( jah ik had ook ietsie pietsie alcohol op ), paktie me bij mn oor zegt van vind je dat grappig en slaat me op mn gezicht toen was me het lachen wel vergaan
Njah goed die gast laat me los, pakt die turk me vol bij mn haren en sleurt me paar meter verder op, en zegt de hele tijd, raus raus, dus ik van ich gehe ich gehe Hele tijd het breuzelen dat ik wiet ophad en dat hij het allemaaal in de gaten hield en dat we maar op moesten passen...
In de tussentijd was die security tuup van iedreen de sigaret het controleren of er wat inzat ofniet, hij rook er aan als een idioot, en nog moesten ze em open maken om te zien of er wat in zat
Ze moeten langs de grens de mensen eens duidelijk maken wat wiet e.d. nou werkelijk is. want als iemand wiet het roken was dan had ie dat allang moeten ruiken en dan mocht hij van mij actie ondernemen en niet eerst actie en dan pas vragen, owjah hebben jullie wiet bij jullie of roken jullie het.
Wat was het nou, die gast had tegen die security gezegd dat wij wiet het roken waren, en die turk dacht dat ik wiet had gerookt, dus moest mij maar weer hebben, die nog nooit een sigaret of joint heeft gehad
Njah wij naar binnen, staan die 2 stukje naast ons, en een vriend had gehoord dat die security gast had gezegd dattie wel zeker moest weten alsie zoiets zei... mjah excuses ofzo was te moeilijk
Njah jullie wel eens zoiets meegemaakt? ( en dan bedoel ik onterecht )
[Dit bericht is gewijzigd door metallicattim op 14-01-2004 20:31]
quote:Het gaat nie over het verkrijgen van wiet, maar over slechte en onterechte aanvaringen met Security/Uitsmijters
Op woensdag 14 januari 2004 20:22 schreef boyv het volgende:
Wiet oproken in Duitsland? Ben je gek, je krijgt er daar zo het driedubbele van wat je er voor betaald hebt. Ik kreeg 15 euro voor iets meer dan een gram vorige vakantie.
Iedreen weet dat je serieus het zakje bent als je wiet bij je hebt of rookt in Duitsland, dus bijna niemand doet dat...
quote:*zucht* Speciaal voor jou zal ik er "gast" van maken
Op woensdag 14 januari 2004 20:28 schreef idontlikepizza het volgende:
tuup?
quote:Inderdaad! Een keer een uit een club gegooid nadat ik gestruikeld was. Beveiligingsmannetje dacht dat ik dronken was, terwijl ik alleen maar een half wijntje had gedronken en een losse veter had...
Op donderdag 15 januari 2004 22:59 schreef gimgamgommetje het volgende:
uitsmijters cq beveiligers, tja een raarder volk dan dat vind je nie
quote:Ok dus jij gaat tegen die 2 in waarvan er 1, 3x de breedte heeft van jou?
Op vrijdag 16 januari 2004 01:54 schreef RedDevil085 het volgende:
En jij laat je op je flikker slaan door zo'n pief met een badge en een turk?
Wilje me dan eff waarschuwen, dan neem ik mn camera mee
quote:Inderdaad, ik vond het ook nogal raar. Ik was moe, had 60 uur gewerkt die week, wilde eigenlijk niet mee maar een vriendin wilde geen "nee" horen en sleurde me mee.
Op vrijdag 16 januari 2004 01:46 schreef gimgamgommetje het volgende:
ik heb nog nooit iemand ergens uitgezet wegens struikelen hehe maar wat niet is kan nog komen
Half wijntje gedronken, was vriendin kwijt, sleepte mezelf naar de uitgang (we hadden afgesproken elkaar daar te ontmoeten als we elkaar kwijt zouden raken), ondertussen stuikel ik half over mijn veter (ken je dat? Dat je veter los zit, je struikelt en vervolgens rent om maar niet om te vallen?).
Beveiligingsmannetjes komen aangesneld, ruiken mijn adem en zeggen dat ik dronken ben. Pakken er twee me vast en gooien me er letterlijk uit. Mocht mijn jas niet eens meer ophalen.
Maar ik ken ook lieve beveiligingsmensen die hun best doen je een leuke avond / werk avond te bezorgen!
quote:Ja, die ken ik, super grote brede vent, maar wel heel rustig.
Op zondag 18 januari 2004 12:58 schreef metallicattim het volgende:
Jah der zijn ook leuke, zo had je in La Fachada in heerlen, Big WiIl, zeer grote vent, maar aardig dattie was
La Fachada... Dat waren nog eens tijden.
[Dit bericht is gewijzigd door Ixnay op 19-01-2004 19:34]
quote:
Op maandag 19 januari 2004 19:34 schreef Ixnay het volgende:[..]
Ja, die ken ik, super grote brede vent, maar wel heel rustig.
La Fachada...
Dat waren nog eens tijden.
Ik mis het ook, de sfeer was er altijd heel goed, op de laatste maanden na, met al die nazi's daar... die hebben het weer verziekt...
Mjah de moshpits waren vet, en happy hour en nog beter PIEK uur
damn dat waren echt geweldige tijden... voor 5 gulden je helemaal lam zuipen
quote:Ja, dat zuipen boeit me niet zo, maar die sfeer was echt onverbeterlijk.
Op maandag 19 januari 2004 19:43 schreef metallicattim het volgende:[..]
Ik mis het ook, de sfeer was er altijd heel goed, op de laatste maanden na, met al die nazi's daar...
die hebben het weer verziekt...
Mjah de moshpits waren vet, en happy hour en nog beter PIEK uur
damn dat waren echt geweldige tijden... voor 5 gulden je helemaal lam zuipen
quote:Jah kheb al zoveel verhalen gehoord ik weetet ook nie meer.... ( verkrachting/regelmatig sex in de kelder/slaan van een politieagent zoon/enz...
Op maandag 19 januari 2004 20:59 schreef Ixnay het volgende:[..]
Ja, dat zuipen boeit me niet zo, maar die sfeer was echt onverbeterlijk.
Ze moesten toch sluiten vanwege de hygiëne of heb ik het nou verkeerd?
Maar het wordt weer eens tijd dat er weer eens wat fatsoenlijks komt in Heerlen. Die pub is best lame, te hoog breezah percentage.
en Morrison nog erger allemaal ouwe lullen.
Fenix in Sittard is 1 keer per maand wel redelijk met Lowtuned, maar dat kan nog lang niet tegen Lafa op.
Eigenlijk zou Lafa gewoon weer open moeten gaan.
Ook al vaak genoeg gehoord dat er weer wat nieuws in dat pand zou komen, maar helaas... ligt nog steeds leeg.
In morrison kwam ik zon beetje elk weekend,maar ik vind het t er nu ook zeer saai, en probeer ook om zoveel mogelijk weg te blijven daar..
Kga nu vaak naar de Rockfabrik, daar ist ook vet, en ze hebben eindelijk fatsoenlijke boxen
Owjah Het Wiener Cafe heette dat!
quote:Waarom hebben ze dat gesloten dan?
Op dinsdag 20 januari 2004 18:11 schreef metallicattim het volgende:
jah idd![]()
Dat cafe tegenover het politie bureau hebben ze ook al gesloten, dat was best een leuk cafe, ook veel happy-hour, vette muziek, je kon alles aanvragen watje maar wou, veel zitplaatsen, echt leuk, mjah!Owjah Het Wiener Cafe heette dat!
Maar eigenlijk zou er nog eens iets nieuws in Heerlen moeten komen, want zo als het nu is, is het echt kut.
quote:Ook weer verschillende verhalen, o.a. dat Lafa vond dat er teveel concurentie was tussen de 2 cafe's dus zijn ze met een knokploeg erheen gegaan en hebben de boel daar verbouwd...
Op dinsdag 20 januari 2004 18:27 schreef Ixnay het volgende:[..]
Waarom hebben ze dat gesloten dan?
Ik ben er nog nooit binnen geweest, wist alleen dat het daar lag.Maar eigenlijk zou er nog eens iets nieuws in Heerlen moeten komen, want zo als het nu is, is het echt kut.
Jah er liggen nu min. 2 panden leeg waar ze echt iets moois kunnen bouwen, ik vat het niet....
quote:Daar tegenover het politiebureau moet het toch wel veilig genoeg zijn.
Op woensdag 21 januari 2004 06:47 schreef metallicattim het volgende:[..]
Ook weer verschillende verhalen, o.a. dat Lafa vond dat er teveel concurentie was tussen de 2 cafe's dus zijn ze met een knokploeg erheen gegaan en hebben de boel daar verbouwd...
Jah er liggen nu min. 2 panden leeg waar ze echt iets moois kunnen bouwen, ik vat het niet....
Ik heb btw nog nooit geweld in of in de buurt van Lafa gezien. Wel verhalen gehoord.
Ik heb ook eens gehoord dat die Dumpshop naast Lafa dichtgaat, en dat ze dan 1 groot ding ervan maken, maar dat wordt dan zo'n breezah-achtig iets.
mjah ze moeten iig een alternatief voor morrie maken, een Metaltent ergens in heerlen ( of nog beter, in kerkade ) bouwen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |