Zo heeft Fok natuurlijk de beruchte kloonaanmakers: Kastanova, Nordcore, MikeyMo, Boebiedoe, Sunchaser, Neonfreak e.a. staan er om bekend dat ze handenvol met klonen hebben, sommigen hebben denk al vele 10tallen nicknames geregistreerd.
Dan vraag ik me dus echt af: hoeveel % van Fok is nou een kloon. Op Fok zitten zowiezo slechts een paar 100 man, hooguit een paar duizend man te posten, de fp uitgezonderd dus die 80.000 is schromelijk overdreven. Maar dat was voor iedereen die zo nu en dan de banmeldtopics doorbladert eigenlijk geen verrassing
quote:Ja, veel klonen, ga t onderzoeken!
Op woensdag 14 januari 2004 19:20 schreef Blasted_Billy het volgende:
Dat getalletje wat zo leuk bovenaan de FP pronkt in de menubar: het aantal geregistreerde gebruikers. Ik vraag me toch echt af hoeveel van die geregistreerde gebruikers een kloon is, want ze worden echt door zowel elke user zo'n beetje aangemaakt., Ik vraag me af of er uberhaupt users zijn die slechts een keer geregistreerd zijn. Immers, om elke snies wordt soms een kloon aangemaakt, en ik kan het weten. We hebben de lol/gimmickklonen, de R&P/SEX-anonimiteitklonen, de gebande user klonen, de terugkom klonen voor users die een oude nick zat zijn.Zo heeft Fok natuurlijk de beruchte kloonaanmakers: Kastanova, Nordcore, MikeyMo, Boebiedoe, Sunchaser, Neonfreak e.a. staan er om bekend dat ze handenvol met klonen hebben, sommigen hebben denk al vele 10tallen nicknames geregistreerd.
Dan vraag ik me dus echt af: hoeveel % van Fok is nou een kloon. Op Fok zitten zowiezo slechts een paar 100 man, hooguit een paar duizend man te posten, de fp uitgezonderd dus die 80.000 is schromelijk overdreven. Maar dat was voor iedereen die zo nu en dan de banmeldtopics doorbladert eigenlijk geen verrassing
quote:Tsk, prutser.
Op woensdag 14 januari 2004 19:24 schreef 78589 het volgende:
Ik heb maar 12 klonen
quote:ik vind nordcore en kastanova in 1 regel noemen met MikeyMo, Boebiedoe, en Sunchaser toch niet kunnen... maarja das mijn mening..
Op woensdag 14 januari 2004 19:20 schreef Blasted_Billy het volgende:
Dat getalletje wat zo leuk bovenaan de FP pronkt in de menubar: het aantal geregistreerde gebruikers. Ik vraag me toch echt af hoeveel van die geregistreerde gebruikers een kloon is, want ze worden echt door zowel elke user zo'n beetje aangemaakt., Ik vraag me af of er uberhaupt users zijn die slechts een keer geregistreerd zijn. Immers, om elke snies wordt soms een kloon aangemaakt, en ik kan het weten. We hebben de lol/gimmickklonen, de R&P/SEX-anonimiteitklonen, de gebande user klonen, de terugkom klonen voor users die een oude nick zat zijn.Zo heeft Fok natuurlijk de beruchte kloonaanmakers: Kastanova, Nordcore, MikeyMo, Boebiedoe, Sunchaser, Neonfreak e.a. staan er om bekend dat ze handenvol met klonen hebben, sommigen hebben denk al vele 10tallen nicknames geregistreerd.
en wat betrefd klonen:
ik heb dr 0
(wel is iig emmertje_ik ook van af mijn PC geregistreerd en mss littledrummergirl ook, maar die laatste is mn vriendin en die 1e dr zus...)
quote:je bent hard op weg!
Op woensdag 14 januari 2004 19:29 schreef neonfreak het volgende:
WTF? zoveel klonen heb ik nou ook weer niet hoor.
quote:Is niet dom, anders zouden je posts ook gedelete moeten worden. Zo kan je een topic aardig uit z'n verband halen als je accounts gaat deleten.
Op woensdag 14 januari 2004 19:23 schreef Harmonius het volgende:
je kan niet eens je account verwijderen, ook zoiets doms
quote:jij kan vast mn vraag een paar posts hierboven wel beantwoorden
Op woensdag 14 januari 2004 19:36 schreef Lucille het volgende:[..]
Is niet dom, anders zouden je posts ook gedelete moeten worden. Zo kan je een topic aardig uit z'n verband halen als je accounts gaat deleten.
als je dat zou willen doen....
graag...
quote:Ik 11 kloon heb
Op woensdag 14 januari 2004 19:37 schreef AjaxAmsterdam het volgende:[..]
Heb jij kloon
quote:duh...
Op woensdag 14 januari 2004 19:45 schreef Bob-B het volgende:
Volgens mij zijn er meer van dit soort topics dan kloons....:+
quote:Welkom!
Op woensdag 14 januari 2004 19:48 schreef _Cleo_ het volgende:.
Hai ik ben nieuw hier.
.
quote:Hoe moet ik een plaatje uploaden.
Op woensdag 14 januari 2004 19:49 schreef funmaster het volgende:[..]
Welkom!
quote:je bent er een
Op woensdag 14 januari 2004 20:50 schreef ook_gek het volgende:
ik heb geen kloon
ontopic:
'k had er 2
quote:Lijkt me wat overdreven. Ik heb er maar 3.
Op woensdag 14 januari 2004 20:36 schreef ooops het volgende:
ergens rond de 10 klonen
Maar ach, ik ben toch een kloon, boeiuh.
quote:Er staan hier voornamelijk mensen met 0 klonene, en degenen die klonen hebben komen niet boven de 10 uit. Maar inderdaad het gemiddelde ligt tussen de 10 en de 20
Op woensdag 14 januari 2004 21:55 schreef Blasted_Billy het volgende:
Het lijkt er op dat de gemiddelde usual tussen de 10 en 20 klonen heeft... 10% van 80.000 is nog maar 8.000. Dat vind ik al veel reeeler klinken dan de 80.000 users
Die 80.000 users zijn mede te verklaren door mensen die een vraag hebben die ze beantwoord willen hebben en vervolgens weer weg zijn.
quote:Hoeveel gebruikers hebben dan maar 1 of 2 posts?
Op woensdag 14 januari 2004 22:26 schreef Hephaistos het volgende:[..]
Er staan hier voornamelijk mensen met 0 klonene, en degenen die klonen hebben komen niet boven de 10 uit. Maar inderdaad het gemiddelde ligt tussen de 10 en de 20
.
Die 80.000 users zijn mede te verklaren door mensen die een vraag hebben die ze beantwoord willen hebben en vervolgens weer weg zijn.
quote:Dit is mijn 2e post
Op woensdag 14 januari 2004 22:32 schreef Tichelaar het volgende:[..]
Hoeveel gebruikers hebben dan maar 1 of 2 posts?
quote:Dat is een beetje overdreven, hoor.
Op woensdag 14 januari 2004 21:55 schreef Blasted_Billy het volgende:
Het lijkt er op dat de gemiddelde usual tussen de 10 en 20 klonen heeft... 10% van 80.000 is nog maar 8.000. Dat vind ik al veel reeeler klinken dan de 80.000 users
Als je de ondergrens voor een vaste forumgebruiker stelt op 1.000 posts, zijn er iig 2.500 users, minus een handjevol klonen. Bij een ondergrens van 100 posts zijn er toch al 10.000 forumusers, uiteraard ook ongetwijfeld weer inclusief een aantal klonen.
Met het overgrote deel van alle klonen is/wordt echter maar weinig gepost, het betreft vaak óf relklonen, die meestal snel gebanned worden, óf klonen voor een eenmalige grap.
quote:Ik heb in het verleden 3 keer een andere kloon aangemaakt. Met de eerste 2 elk 1 of 2 keer gepost en met de laatste zelfs helemaal niet. De eerste was een grapkloon en de laatste had ik bedoeld als anonieme R&P-kloon, maar dat was al niet meer nodig.
Op donderdag 15 januari 2004 05:52 schreef Dagonet het volgende:
Hoeveel klonen heb jij eigenlijk? Heb je überhaupt wel klonen behalve de bekende 2 permutaties van usernaam?
quote:Ik persoonlijk, nou dan moet ik ze even op een rijtje zetten:
Op donderdag 15 januari 2004 05:52 schreef Dagonet het volgende:
Hoeveel klonen heb jij eigenlijk? Heb je überhaupt wel klonen behalve de bekende 2 permutaties van usernaam?
*telt
poeh ik ben er een paar vergeten denk ik (aantal zijn gebanned natuurlijk) maar ik zit toch wel boven de 10 hoor.
quote:Was het probleem opgelost.
Op donderdag 15 januari 2004 06:05 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Ik heb in het verleden 3 keer een andere kloon aangemaakt. Met de eerste 2 elk 1 of 2 keer gepost en met de laatste zelfs helemaal niet. De eerste was een grapkloon en de laatste had ik bedoeld als anonieme R&P-kloon, maar dat was al niet meer nodig.
Oh en mijn alter-ego is op vakantie voor een paar maandjes. .
quote:Yep, ik weet zelfs niet eens meer welk probleem.
Op donderdag 15 januari 2004 07:39 schreef _Cleo_ het volgende:
Was het probleem opgelost..
.
quote:Wat moet je met die klonen
Op zaterdag 31 januari 2004 15:59 schreef Aernout het volgende:Veel users hebben zich in een opwelling geregistreerd, of alleen om één vraag te stellen en posten vervolgens nooit meer Veel users die ooit actief zijn posten allang niet meer Veel klonen. Ik heb er zelf 6 (en misschien ben ik er nog een paar vergeten)
quote:Verandering van spijs doet eten
Op zaterdag 31 januari 2004 16:10 schreef TheDon18 het volgende:[..]
Wat moet je met die klonen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |