abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16261153
Dat getalletje wat zo leuk bovenaan de FP pronkt in de menubar: het aantal geregistreerde gebruikers. Ik vraag me toch echt af hoeveel van die geregistreerde gebruikers een kloon is, want ze worden echt door zowel elke user zo'n beetje aangemaakt., Ik vraag me af of er uberhaupt users zijn die slechts een keer geregistreerd zijn. Immers, om elke snies wordt soms een kloon aangemaakt, en ik kan het weten. We hebben de lol/gimmickklonen, de R&P/SEX-anonimiteitklonen, de gebande user klonen, de terugkom klonen voor users die een oude nick zat zijn.

Zo heeft Fok natuurlijk de beruchte kloonaanmakers: Kastanova, Nordcore, MikeyMo, Boebiedoe, Sunchaser, Neonfreak e.a. staan er om bekend dat ze handenvol met klonen hebben, sommigen hebben denk al vele 10tallen nicknames geregistreerd.

Dan vraag ik me dus echt af: hoeveel % van Fok is nou een kloon. Op Fok zitten zowiezo slechts een paar 100 man, hooguit een paar duizend man te posten, de fp uitgezonderd dus die 80.000 is schromelijk overdreven. Maar dat was voor iedereen die zo nu en dan de banmeldtopics doorbladert eigenlijk geen verrassing

Not tonight, I've got a headache[br]Rokers zijn potentiele kankerlijers
pi_16261175
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 19:20 schreef Blasted_Billy het volgende:
Dat getalletje wat zo leuk bovenaan de FP pronkt in de menubar: het aantal geregistreerde gebruikers. Ik vraag me toch echt af hoeveel van die geregistreerde gebruikers een kloon is, want ze worden echt door zowel elke user zo'n beetje aangemaakt., Ik vraag me af of er uberhaupt users zijn die slechts een keer geregistreerd zijn. Immers, om elke snies wordt soms een kloon aangemaakt, en ik kan het weten. We hebben de lol/gimmickklonen, de R&P/SEX-anonimiteitklonen, de gebande user klonen, de terugkom klonen voor users die een oude nick zat zijn.

Zo heeft Fok natuurlijk de beruchte kloonaanmakers: Kastanova, Nordcore, MikeyMo, Boebiedoe, Sunchaser, Neonfreak e.a. staan er om bekend dat ze handenvol met klonen hebben, sommigen hebben denk al vele 10tallen nicknames geregistreerd.

Dan vraag ik me dus echt af: hoeveel % van Fok is nou een kloon. Op Fok zitten zowiezo slechts een paar 100 man, hooguit een paar duizend man te posten, de fp uitgezonderd dus die 80.000 is schromelijk overdreven. Maar dat was voor iedereen die zo nu en dan de banmeldtopics doorbladert eigenlijk geen verrassing

Ja, veel klonen, ga t onderzoeken!
En nu?
  woensdag 14 januari 2004 @ 19:21:16 #3
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_16261184
zoek het uit zou ik zeggen.
Mail iedereen met de vraag of hij/zij even hun aantal kloons wil door geven.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_16261208
Ik gok 26.348 unieke gebruikers.
Uhm...
  woensdag 14 januari 2004 @ 19:22:29 #5
60533 Quara
R3Ð Ðév¡l
pi_16261217
ik heb geen kloon
[url=http://www.]www.[/url]
Thinking to be is quite the opposite of being one
pi_16261224
Ik denk dat het vooral de vaste users zijn die klonen maken. En hoeveel vaste users hebben we, duizend of zo?
En van die duizend zijn er maar een handje vol met echt veel klonen.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_16261240
je kan niet eens je account verwijderen, ook zoiets doms
Lachen is gezond :D!
pi_16261254
Ik heb maar 12 klonen
pi_16261323
Nog geen
  woensdag 14 januari 2004 @ 19:27:48 #10
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_16261336
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 19:24 schreef 78589 het volgende:
Ik heb maar 12 klonen
Tsk, prutser.
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_16261340
Ik heb er ook geen
pi_16261354
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 19:20 schreef Blasted_Billy het volgende:

ik vind nordcore en kastanova in 1 regel noemen met MikeyMo, Boebiedoe, en Sunchaser toch niet kunnen... maarja das mijn mening..

en wat betrefd klonen:

ik heb dr 0
(wel is iig emmertje_ik ook van af mijn PC geregistreerd en mss littledrummergirl ook, maar die laatste is mn vriendin en die 1e dr zus...)

La derecha oprime, la izquierda libera
pi_16261379
WTF? zoveel klonen heb ik nou ook weer niet hoor.
Talk to the duck caus he don't give a Fuck
Renovateur d'Automobiles
pi_16261395
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 19:29 schreef neonfreak het volgende:
WTF? zoveel klonen heb ik nou ook weer niet hoor.
je bent hard op weg!
Not tonight, I've got a headache[br]Rokers zijn potentiele kankerlijers
pi_16261423
't Zullen er een paar duizend zijn. Niet meer dan 10 000.
[i][b]'Tis maar fok!'[/b][/i]
pi_16261427
als emmertje_ik (die al es een TO ban in ONZ heeft gehad..) nu een IP ban krijg, wordt ik dan als kloon gezien en wordt mijn IP dan gebanned?
pi_16261439
Ik heb geen kloon, op GOT maken ze je zo een beetje af om een kloon trouwens, vind wel grappig dat Fok er in veel gevallen wel de humor van inziet.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 14 januari 2004 @ 19:32:50 #18
72960 TremmorC
een ieder mijn mening
pi_16261451
Geen, bij mijn weten.. kan me ook niet echt voorstellen wat het nut is.. als je bang bent voor de mening van andere mensen op jouw uitspraak, reageer dan niet! dan worden de fora ook een stuk beter te volgen..
pi_16261557
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 19:23 schreef Harmonius het volgende:
je kan niet eens je account verwijderen, ook zoiets doms
Is niet dom, anders zouden je posts ook gedelete moeten worden. Zo kan je een topic aardig uit z'n verband halen als je accounts gaat deleten.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_16261563
68 %
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_16261583
Ik denk dat klonen niet bestaan en slechts als voorwendsel dienen om kritische gebruikers preventief te bannen.
pi_16261584
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 19:36 schreef Steve-O het volgende:
68 %
Heb jij kloon
pi_16261634
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 19:36 schreef Lucille het volgende:

[..]

Is niet dom, anders zouden je posts ook gedelete moeten worden. Zo kan je een topic aardig uit z'n verband halen als je accounts gaat deleten.

jij kan vast mn vraag een paar posts hierboven wel beantwoorden

als je dat zou willen doen....
graag...

woensdag 14 januari 2004 @ 19:39:56 #24
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_16261651
Volgens mij zijn wij allemaal klonen van Danny.
pi_16261669
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 19:37 schreef AjaxAmsterdam het volgende:

[..]

Heb jij kloon

Ik 11 kloon heb
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')