Zo heeft Fok natuurlijk de beruchte kloonaanmakers: Kastanova, Nordcore, MikeyMo, Boebiedoe, Sunchaser, Neonfreak e.a. staan er om bekend dat ze handenvol met klonen hebben, sommigen hebben denk al vele 10tallen nicknames geregistreerd.
Dan vraag ik me dus echt af: hoeveel % van Fok is nou een kloon. Op Fok zitten zowiezo slechts een paar 100 man, hooguit een paar duizend man te posten, de fp uitgezonderd dus die 80.000 is schromelijk overdreven. Maar dat was voor iedereen die zo nu en dan de banmeldtopics doorbladert eigenlijk geen verrassing
quote:Ja, veel klonen, ga t onderzoeken!
Op woensdag 14 januari 2004 19:20 schreef Blasted_Billy het volgende:
Dat getalletje wat zo leuk bovenaan de FP pronkt in de menubar: het aantal geregistreerde gebruikers. Ik vraag me toch echt af hoeveel van die geregistreerde gebruikers een kloon is, want ze worden echt door zowel elke user zo'n beetje aangemaakt., Ik vraag me af of er uberhaupt users zijn die slechts een keer geregistreerd zijn. Immers, om elke snies wordt soms een kloon aangemaakt, en ik kan het weten. We hebben de lol/gimmickklonen, de R&P/SEX-anonimiteitklonen, de gebande user klonen, de terugkom klonen voor users die een oude nick zat zijn.Zo heeft Fok natuurlijk de beruchte kloonaanmakers: Kastanova, Nordcore, MikeyMo, Boebiedoe, Sunchaser, Neonfreak e.a. staan er om bekend dat ze handenvol met klonen hebben, sommigen hebben denk al vele 10tallen nicknames geregistreerd.
Dan vraag ik me dus echt af: hoeveel % van Fok is nou een kloon. Op Fok zitten zowiezo slechts een paar 100 man, hooguit een paar duizend man te posten, de fp uitgezonderd dus die 80.000 is schromelijk overdreven. Maar dat was voor iedereen die zo nu en dan de banmeldtopics doorbladert eigenlijk geen verrassing
quote:Tsk, prutser.
Op woensdag 14 januari 2004 19:24 schreef 78589 het volgende:
Ik heb maar 12 klonen
quote:ik vind nordcore en kastanova in 1 regel noemen met MikeyMo, Boebiedoe, en Sunchaser toch niet kunnen... maarja das mijn mening..
Op woensdag 14 januari 2004 19:20 schreef Blasted_Billy het volgende:
Dat getalletje wat zo leuk bovenaan de FP pronkt in de menubar: het aantal geregistreerde gebruikers. Ik vraag me toch echt af hoeveel van die geregistreerde gebruikers een kloon is, want ze worden echt door zowel elke user zo'n beetje aangemaakt., Ik vraag me af of er uberhaupt users zijn die slechts een keer geregistreerd zijn. Immers, om elke snies wordt soms een kloon aangemaakt, en ik kan het weten. We hebben de lol/gimmickklonen, de R&P/SEX-anonimiteitklonen, de gebande user klonen, de terugkom klonen voor users die een oude nick zat zijn.Zo heeft Fok natuurlijk de beruchte kloonaanmakers: Kastanova, Nordcore, MikeyMo, Boebiedoe, Sunchaser, Neonfreak e.a. staan er om bekend dat ze handenvol met klonen hebben, sommigen hebben denk al vele 10tallen nicknames geregistreerd.
en wat betrefd klonen:
ik heb dr 0
(wel is iig emmertje_ik ook van af mijn PC geregistreerd en mss littledrummergirl ook, maar die laatste is mn vriendin en die 1e dr zus...)
quote:je bent hard op weg!
Op woensdag 14 januari 2004 19:29 schreef neonfreak het volgende:
WTF? zoveel klonen heb ik nou ook weer niet hoor.
quote:Is niet dom, anders zouden je posts ook gedelete moeten worden. Zo kan je een topic aardig uit z'n verband halen als je accounts gaat deleten.
Op woensdag 14 januari 2004 19:23 schreef Harmonius het volgende:
je kan niet eens je account verwijderen, ook zoiets doms
quote:jij kan vast mn vraag een paar posts hierboven wel beantwoorden
Op woensdag 14 januari 2004 19:36 schreef Lucille het volgende:[..]
Is niet dom, anders zouden je posts ook gedelete moeten worden. Zo kan je een topic aardig uit z'n verband halen als je accounts gaat deleten.
als je dat zou willen doen....
graag...
quote:Ik 11 kloon heb
Op woensdag 14 januari 2004 19:37 schreef AjaxAmsterdam het volgende:[..]
Heb jij kloon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |