quote:LOL
Op zondag 01 juli 2001 23:26 schreef Havoc het volgende:[..]
Duidelijk
Je mag gewoon niet...
Ik bedoel 't goed anders hoor ![]()
MrBig, een vakantie alleen is heel goed te doen. Er is ergens nog een topic over in Travel
quote:Dat ligt aan de mensen die meegaan. Ik ben tot nu toe nog maar een keer zelf op vakantie gegaan, naar Praag. Daar is echt ontzettend veel te zien en d'r zijn heel goedkope 'hotels'. Dan lees ik in de bieb een boek daarover en dan stippel ik uit waar ik heen wil en wat ik allemaal wil doen/zien. (In het geval van Praag was het in een ruim week tijd enorm veel geschiedenis en veel mooie gebouwen en stadsgezichten.)
Op zondag 01 juli 2001 23:24 schreef MrBig het volgende:
Wat doe jij dan om zo'n vakantie te plannen? Ik zit misschien ook wel vastgeroest in het idee dat alleen gaan minder gezellig is dan met meer mensen. Ben wel benieuwd.
Da's mijn idee van vakantie
quote:Ga ik ff op de Search rammen
Op zondag 01 juli 2001 23:29 schreef Tinkerbell het volgende:
Nou, ik snap 'm anders nietIk bedoel 't goed anders hoor
MrBig, een vakantie alleen is heel goed te doen. Er is ergens nog een topic over in Travel
quote:
Op zondag 01 juli 2001 23:41 schreef Ali Salami het volgende:
Als je op een mooi strand wil liggen weet ik nog een plekje. Geef maar een gil!
quote:Sorry beeb.
Op zondag 01 juli 2001 23:48 schreef jerney het volgende:
Denk maar niet dat ik medelijden met je heb
Jij hebt mij pas een email gestuurd
quote:niet slijmen nu
Op zondag 01 juli 2001 23:53 schreef MrBig het volgende:[..]
Sorry beeb.
quote:ik wil wel mee
Op zondag 01 juli 2001 22:55 schreef MrBig het volgende:
Nog twee weken en dan ben ik eindelijk klaar met mijn afstudeerstage. Bijna een jaar lang zeven dagen in de week hard gewerkt bij twee bedrijven. Helaas door de onzekere einddatum geen vakantie ingepland, want last-minute was ook altijd een optie. Tsja, en nu wanneer het moment supreme aangebroken is om dat soort dingen te regelen zijn mijn opties tot bijna nul komma nul geslonken. Geld zat, maar geen reisgenoten...VERDOMME, IK WIL OP VAKANTIE!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |