abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16280285
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 10:51 schreef Forumschorem het volgende:

[..]

Je moet gewoon aan de kant gaan als ik dat vraag, smerige vakkenvuller!

gelijk heb je ... vakkenvullers zijn toch het laagste van het laagste volk. Bij ons hier bij de albert heijn moeten ze van de bedrijfsleider als er een klant langsloop ook hun ogen neerslaan en hun mond opendoen zodat de klant daar eens in kan spugen.
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_16280441
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 12:25 schreef GWD het volgende:

[..]

gelijk heb je ... vakkenvullers zijn toch het laagste van het laagste volk. Bij ons hier bij de albert heijn moeten ze van de bedrijfsleider als er een klant langsloop ook hun ogen neerslaan en hun mond opendoen zodat de klant daar eens in kan spugen.

chanceless
  † In Memoriam † donderdag 15 januari 2004 @ 12:30:15 #53
43556 miss_dynastie
pi_16280453
Wat ben jij een eikel
Dat jochie doet gewoon zijn werk, oke, hij had aan de kant kunnen gaan, maar als ik je toon hier lees, zul je het niet al te vriendelijk gevraagd hebben... doe dan boodschappen bij Albert, dan loopt niemand je in de weg!
pi_16280630
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 12:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat ben jij een eikel
Dat jochie doet gewoon zijn werk, oke, hij had aan de kant kunnen gaan, maar als ik je toon hier lees, zul je het niet al te vriendelijk gevraagd hebben... doe dan boodschappen bij Albert, dan loopt niemand je in de weg!
\

bij ons in de AH hoef je het niet te vragen daar krijg je bij de ingang een stroomstok mee zodat je hem een 10.000v Laagampere schok in zijn flikker kan geven als hij zelfs je pad kruist

Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
  donderdag 15 januari 2004 @ 12:50:11 #55
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_16280997
Kijk, ik vroeg het dus vriendelijk of die hond een stapje opzij wilde gaan zodat ik mijn chips kon pakken. Daar kreeg ik geen antwoord op. Toen vroeg ik of die wat aan zijn oren mankeerde, en toen kreeg ik een loos antwoord van dat die nog bezig was etc. Toen ik weer geen respons kreeg nadat ik zei dat ik in mijn pauze zat, heb ik een schop tegen dat trapje gegeven zodat die kloot zijn evenwicht verloor enik bij mijn chips kon. Zodoende. En een oude mevrouw was het met me eens hoor. Wie niet horen wil moet maar voelen, zei ze nog tegen me.

Conclusie: De klant is koning en de vakkenvuller is onderdanig aan de klant. Het was gewoon een laks joch dat een beetje her-opvoeding nodig had.

weg
pi_16281182
je bent dus niet alleen schorum opt forum maar ook irl. kben het niet eens met je handelswijze. Je had ook eerst ff je andere boodschappen kunnen pakken, of als je je er echt aan irriteerde had je naar de bedrijfsleider kunnen gaan. Maar waarschijnlijk durfde je dat niet omdat jezelf ook niet helemaal vrijuit ging met je gedrag.

jammer

chanceless
  donderdag 15 januari 2004 @ 13:00:13 #57
76143 Forumschorem
pi_16281277
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 12:56 schreef TheShadow het volgende:
je bent dus niet alleen schorum opt forum maar ook irl. kben het niet eens met je handelswijze. Je had ook eerst ff je andere boodschappen kunnen pakken, of als je je er echt aan irriteerde had je naar de bedrijfsleider kunnen gaan. Maar waarschijnlijk durfde je dat niet omdat jezelf ook niet helemaal vrijuit ging met je gedrag.

jammer

Ik had al mijn boodschappen al, hij had best aan de kant kunnen gaan en ik ben geen mietje die gelijk naar de manager loopt. Ik kan het ook wel alleen af. Echt hoor, die vakkenvullers van tegenwoordig...
weg
  Eindredactie Games donderdag 15 januari 2004 @ 13:01:04 #58
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_16281298
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 12:50 schreef Forumschorem het volgende:
Kijk, ik vroeg het dus vriendelijk of die hond een stapje opzij wilde gaan zodat ik mijn chips kon pakken. Daar kreeg ik geen antwoord op. Toen vroeg ik of die wat aan zijn oren mankeerde, en toen kreeg ik een loos antwoord van dat die nog bezig was etc. Toen ik weer geen respons kreeg nadat ik zei dat ik in mijn pauze zat, heb ik een schop tegen dat trapje gegeven zodat die kloot zijn evenwicht verloor enik bij mijn chips kon. Zodoende. En een oude mevrouw was het met me eens hoor. Wie niet horen wil moet maar voelen, zei ze nog tegen me.

Conclusie: De klant is koning en de vakkenvuller is onderdanig aan de klant. Het was gewoon een laks joch dat een beetje her-opvoeding nodig had.

en voel je je nou een toffe bink... moet je voor de grap eens in amsterdam doen... we trappen je persoonlijk wel naar het politieburo...jouw missen we toch niet in de maatschappij
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  donderdag 15 januari 2004 @ 13:06:06 #59
76143 Forumschorem
pi_16281440
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 13:01 schreef donald_dick het volgende:

[..]

en voel je je nou een toffe bink... moet je voor de grap eens in amsterdam doen... we trappen je persoonlijk wel naar het politieburo...jouw missen we toch niet in de maatschappij

Wie niet luisteren wil moet maar voelen. Het is toch niet te veel gevraagd om even aan de kant te gaan??? Jullie vullers komen allemaal voor elkaar op, begrijpelijk. Hij zat fout, ik ondernam actie.
weg
pi_16281497
best wel verwend eigenlijk ...
pi_16281511
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 13:01 schreef donald_dick het volgende:

[..]

jouw missen we toch niet in de maatschappij

idd
chanceless
  Eindredactie Games donderdag 15 januari 2004 @ 13:09:41 #62
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_16281537
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 13:06 schreef Forumschorem het volgende:

[..]

Wie niet luisteren wil moet maar voelen. Het is toch niet te veel gevraagd om even aan de kant te gaan??? Jullie vullers komen allemaal voor elkaar op, begrijpelijk. Hij zat fout, ik ondernam actie.

wachtwel totdat de kranten koppen komen zoals: Man weer mishandelt door winkelpersoneel
pi_16281566
Ik ben ook 1,5 jaar vakkenvuller geweest... en als klanten klachten hebben moeten ze bij de informatie balie een klachten formulier halen en dan word diegene daarop aangesproken, niet meteen agressief beginnen te reageren
pi_16281603
Ja, ik liep laatst in de Edah rond. Opeens zie ik zo'n vakkenvuller, en ik schop hem keihard tegen de grond. Zegt dat kansloos figuur, he, mijn lichaam, wat doe je?! Ik zo van, ja, indirect betaal ik je loon, dus heb ik je toch een beetje gekocht? Whehehe.
  donderdag 15 januari 2004 @ 13:24:39 #65
76143 Forumschorem
pi_16281931
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 13:12 schreef Lexie het volgende:
Ja, ik liep laatst in de Edah rond. Opeens zie ik zo'n vakkenvuller, en ik schop hem keihard tegen de grond. Zegt dat kansloos figuur, he, mijn lichaam, wat doe je?! Ik zo van, ja, indirect betaal ik je loon, dus heb ik je toch een beetje gekocht? Whehehe.
Kansloos figuur ben je, rot uit mijn topic!
weg
pi_16282062
he ik ken het hoor, die breezervullers van tegenwoordig
het grootst tuig dat er is, vraag je naar iets omdat je het niet kan vinden, zeggen ze doodleuk 9/10 keer dat verkopen we niet... even later vraag je het de manager of vind je het toch zelf

en stoer kijken dat volk, een en al desintresse .. en altijd in de weg lopen he , en je dan dom aankijken, zovan heb je wat makker ? (theekransjes idd, aan de kassa ook altijd... mag ik afrekenen mevrouw kuch ... heeft u even )
na 3 keer beleeft pardon ... kuch mag ik even passeren... ja nu oprotten ik moet er langs breezerjeugd.. nou ja dat droom ik dan maar ik ben niet zo'n held

pi_16282086
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 13:24 schreef Forumschorem het volgende:

[..]

Kansloos figuur ben je, rot uit mijn topic!

Maar ik had er toch gepost?
  Eindredactie Games donderdag 15 januari 2004 @ 13:31:36 #68
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_16282114
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 13:29 schreef bugsweeping_brill het volgende:
het grootst tuig dat er is, vraag je naar iets omdat je het niet kan vinden, zeggen ze doodleuk 9/10 keer dat verkopen we niet... even later vraag je het de manager of vind je het toch zelf

en stoer kijken dat volk, een en al desintresse .. en altijd in de weg lopen he , en je dan dom aankijken, zovan heb je wat makker ? (theekransjes idd, aan de kassa ook altijd... mag ik afrekenen mevrouw kuch ... heeft u even )
na 3 keer beleeft pardon ... kuch mag ik even passeren... ja nu oprotten ik moet er langs breezerjeugd.. nou ja dat droom ik dan maar ik ben niet zo'n held

stiekum wil je al dat breezerjeugd nueke...maar zo dapper menneke ben je niet omdat toe te geven... je hoopt stiekum dat 1 eentje vraagt als ze jouw wil trekke achter de flessenautomaat...

beetje gefrustreertd?

pi_16282242
. Moet je bij ons proberen, binnen no-time weten alle vakkenvullers het en voortaan zal je strak aangekeken worden .

* Supaaah ook zo weer gaat werken .

pi_16282351
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 13:29 schreef bugsweeping_brill het volgende:
Klopt, als ik iets niet weet en ik heb veel te doen (dus weinig zin om naar de bedrijfsleider te lopen die het ook druk heeft) dan zeg ik dat we het niet hebben. 1+1 = 2 toch? Want ik mag er wel vanuitgaan dat de betreffende klant ook even gezocht heeft . Helaas zijn het meestal van die kansloze figuren die direct als ze binnen komen naar je toe komen zonder ook maar 1 blik in de schappen te werpen

Maar meestal help ik de klanten wel, is tenminste ff wat anders dan saaie vakkenvullen en meestal kom je ook nog n collega tegen, dus gelijk ff praatje maken .

[Dit bericht is gewijzigd door Supaaah op 15-01-2004 13:50]

pi_16282360
Wat een afkeer tegen vakkenvullers, je moest eens een keer aan de andere kant kijken. Bijvoorbeeld klanten die ons in de weg lopen, met 5 man en karren gewoon ff 45 min met elkaar gaan lullen midden in het gangpad. Ga dat thuis doen ofzo. Klanten kunnen ook zwaar irritant zijn. Vragen ze iets, ga je het zoeken in het magazijn. Heb je het gevonden en is de klant ineens weg. Denk er nog maar eens over na hoe belangrijk wij zijn, als wij niet vullen heb jij geen boodschappen....
pi_16282422
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 13:38 schreef odebeijer het volgende:
. Heb je het gevonden en is de klant ineens weg. Denk er nog maar eens over na hoe belangrijk wij zijn, als wij niet vullen heb jij geen boodschappen....
Zoiets had ik dus op mn eerste werkdag bij de supermarkt.. Klant vraagt wat een bepaald product kost, stond geen prijskaartje bij dus ikke loop naar de kassa en vraag aan zo'n muts mijn collega wat het product kost.
Kom ik terug, klant weg.
pi_16282522
nouja he... ik heb nu net een voorliefde voor wat oudere dames 25+ zoals mijn vriendin

zeg waar werken jullie dan ?
ik heb wel zin in een potje matten samen met de fok! antivakvulgepeupel knokploeg
stiekem is zo'n welwillig breezer sletje wel leuk he soms .. met zak over het hoofdje tegen de makeup plumuurstank en ducktape tegen het dom geblaat.. neukt dat wel lekker weg
de jeugd van tegenwoordig prachtig is het

pi_16282596
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 13:38 schreef odebeijer het volgende:
Wat een afkeer tegen vakkenvullers, je moest eens een keer aan de andere kant kijken.
Zo werd ik laatst van mn trapje afgeschopt. Ik was ff bezig bij de chips en toen vroeg een of andere gozen of ik op wou tyfen. Direct 2 seconden ernaa schopte hij mn trapje onder me weg.

Gaat ie spijt van krijgen !!

chanceless
pi_16282636
en nee ik ben geen kansloosfiguur die niet goed zoekt voordat hij iets vraagt
het type vakkenvuller wat ik tegenkom is gewoon kansloos met hun makeup
en prada sjaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')