Ga toch aan 't werk! Daar wordt je voor betaald!
quote:Alsof jij nooit praat als je werkt
Op woensdag 14 januari 2004 17:03 schreef kasper het volgende:
Wat mij het meest irriteert aan vakkenvullers (behalve dat ze idd de gave hebben om in de weg te staan) is dat ze altijd met elkaar aan het praten zijn. Het lijkt soms wel een theekransje.Ga toch aan 't werk! Daar wordt je voor betaald!
quote:En hebben ze dat niet dan moeten ze maar een echt vak leren
Op woensdag 14 januari 2004 17:00 schreef sanchezz het volgende:
Klant is koning. Vakkenvullers moeten respect hebben voor de klant
quote:Hij is dokter (check profiel) wordt er voor betaald om niks te doen en slap te lullen.
Alsof jij nooit praat als je werkt . Wat moet je dan: heel de dag je mond houden? Dan kom je ook maar saai over .
quote:Vakkenvullers delen de werkvloer met klanten.
Op woensdag 14 januari 2004 17:05 schreef mamamiep het volgende:
Alsof jij nooit praat als je werkt. Wat moet je dan: heel de dag je mond houden? Dan kom je ook maar saai over
.
quote:Dat had ik niet gezien, maar bijna niemand zal er op worden aangekeken als je praat tijdens je werkt. Waarom zij dan wel
Op woensdag 14 januari 2004 17:06 schreef marcom2 het volgende:[..]
Hij is dokter (check profiel) wordt er voor betaald om niks te doen en slap te lullen.
maarja.. zelfs als die op een minitrapje staat word er niet naar em geluistert
[Dit bericht is gewijzigd door EmmYKuHh op 14-01-2004 17:10]
quote:Als ik met een patient bezig ben, ga ik echt niet met een collega over koetjes en kalfjes praten hoor.
Op woensdag 14 januari 2004 17:09 schreef mamamiep het volgende:
Dat had ik niet gezien, maar bijna niemand zal er op worden aangekeken als je praat tijdens je werkt. Waarom zij dan wel
quote:Ja, ze moeten wel opzij gaan enzo, maar even praten, daar is toch niets mis mee. Is gewoon sociaal, al ben ik het met je eens dat ze niet heel de dag door moeten kletsen. Daar zijn er ook zat van, die praten heel de dag en ze doen minder. Ik ben geen vakkenvuller, maar bij ons in de winkel praten ze wel, maar ze zijn ondertussen wel serieus bezig. En ze zijn ook niet constant aan het kletsen, want dat kan best irritant worden ja
Op woensdag 14 januari 2004 17:08 schreef kasper het volgende:[..]
Vakkenvullers delen de werkvloer met klanten.
Dan ben ik dus van mening dat ze hun gedrag daar op moeten aanpassen.
quote:Oh jij werkt daar ook?
Op woensdag 14 januari 2004 17:10 schreef EmmYKuHh het volgende:
Waarom geloof ik je niet en ben je gewoon terug gekomen zoals die dwerg zei
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 17:10 schreef kasper het volgende:[..]
Als ik met een patient bezig ben, ga ik echt niet met een collega over koetjes en kalfjes praten hoor.
quote:Respect voor klanten in NEDERLAND? Bwhahahahahaha!!!!
Op woensdag 14 januari 2004 17:00 schreef sanchezz het volgende:
Klant is koning. Vakkenvullers moeten respect hebben voor de klant
Jij bent grappig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |