quote:boefje!
Op woensdag 14 januari 2004 16:12 schreef Bananenman het volgende:
Een vriend van mij heeft een schakelbrommer die een beetje opgevoerd is (kom maar moraalridders), hij loopt 110. Nu kwam hij dus een controle tegen en moest hij afstappen, en moest zijn schakelbrommer op de rollerbank. Daar stond de idiootste agent ooit bij die niet door had hoe je moest schakelen. Dat ding stond dus te brommen in z'n eerste versnelling en die vent had het niet door
. Die gast tilt hem eraf, zegt 'netjes, mooi ding trouwens. Goeiedag!' en hij mag verder rijden.
![]()
quote:rekel
Op woensdag 14 januari 2004 16:14 schreef TheSeeker_NL het volgende:[..]
boefje!
dat waren pas krachttermen; rekel, boefje, vlegel...dat sloeg in als een bom
[Dit bericht is gewijzigd door Famas op 14-01-2004 16:16]
Wat een slimbo die agent
[Dit bericht is gewijzigd door TradeMarkie op 14-01-2004 16:16]
quote:Jaja, ik geloof niet dat die agent zo dom is.
Een vriend van mij heeft een schakelbrommer die een beetje opgevoerd is (kom maar moraalridders), hij loopt 110. Nu kwam hij dus een controle tegen en moest hij afstappen, en moest zijn schakelbrommer op de rollerbank. Daar stond de idiootste agent ooit bij die niet door had hoe je moest schakelen. Dat ding stond dus te brommen in z'n eerste versnelling en die vent had het niet door
. Die gast tilt hem eraf, zegt 'netjes, mooi ding trouwens. Goeiedag!' en hij mag verder rijden.
![]()
quote:Niet echt slim nee voor iemand die dus dergelijke controles uit moet voeren.
![]()
(..., Maar ik heb nog nooit geschakeld op een brommer / motor / geval... )
quote:Vandaar dat hij er nu nog vrolijk op rond rijdt.
Op woensdag 14 januari 2004 16:15 schreef Eye_of_god het volgende:[..]
Jaja, ik geloof niet dat die agent zo dom is.
Jouw vriend is gepakt, heeft een vette bekeuring maar geeft een slinger aan het hele verhaal zodat niet _hij_ maar de agent dom lijkt.
En Oldbie is het reageren eigenlijk niet eens waard. Maar ik doe het toch. Kneus.
Zoja, mag natuurlijk niet, maar dan ben je nog een beetje slim bezig
Zonee, wat een kneus en ik mag lijden dat ie een vrachtwagen tegenkomt
En als die agent dat ding wil laten draaien in zijn 1, dan zal ie toch echt de koppeling in moeten knijpen, en dan heeft hij echt wel door dat er geschakelt moet worden hoor.
quote:bij een rollerbank is vaak ook een motoragent
Op woensdag 14 januari 2004 16:14 schreef bong0 het volgende:
welke dombo laat zijn brommer dan ook op de rollerbank neerzetten, gewoon wegrijden die auto's houden je toch nooit bij
quote:Jeeeej, de eerste
Op woensdag 14 januari 2004 16:18 schreef Nimitz het volgende:
heeft ie z'n remmen ook aangepast?Zoja, mag natuurlijk niet, maar dan ben je nog een beetje slim bezig
Zonee, wat een kneus en ik mag lijden dat ie een vrachtwagen tegenkomt
Ga ik op reageren:
De remmen van schakelbrommers zijn erop gemaakt om brommers die 110 kunnen af te remmen.
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 16:19 schreef vogeltje het volgende:[..]
Bij een rollerbank zijn ook altijd meerdere motoragenten
quote:Ja maar, ja maar......ja maar motoragenten weten toch niet hoe ze moeten schakelen??
Op woensdag 14 januari 2004 16:19 schreef vogeltje het volgende:[..]
bij een rollerbank is vaak ook een motoragent
quote:Wie zegt dat de motoragent ook die controle uitvoerde?
Op woensdag 14 januari 2004 16:20 schreef Oldbie het volgende:[..]
Ja maar, ja maar......ja maar motoragenten weten toch niet hoe ze moeten schakelen??
Toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |