quote:Ik bedoelde het meer in de zin van meteen shockeren. Je hebt idd gelijk dat je iemand beter kan overdonderen, maar je moet als aanvaller wel zeker weten dat hij echt wil gaan vechten. Daarmee niet dat je eerst klappen moet gaan staan vangen en dan een keer iets terug gaat doen, maar gewoon kijken of diegene die naar je toe komt ook echt wat van plan is. Het kan namenlijk ook gewoon iemand zijn die stomdronken is en het pak slaag niet eens waard is. Een simple stap uit de richting is dan meestal al voldoende
Op dinsdag 20 januari 2004 16:06 schreef Quack het volgende:
afwachten? en je tegenstander de ruimte geven om toe te slaan? Ik dacht het niet, zodra mijn tegenstander zijn handen op heft, ga ik over tot actie en overdonder hem. In de huidige maatschappij wordt elk gevocht vuil gevochten, en zo moet je je tegenstander niet de tijd geven om na te denken.
[Dit bericht is gewijzigd door Jatoch op 21-01-2004 18:09]
maar een goed en beter draagbaar alternatief zou pepperspray zijn, mits dit legaal zou worden. klote-nederlands gezeik, je moet je maar laten beroven en verkrachten, maar zelf bescherming mag niet, want dan kon je ze nog eens pijn doen.. Fok! dat.
quote:mja dat vind ik dus ook.
Op woensdag 21 januari 2004 22:15 schreef PietF het volgende:
[afbeelding]maar een goed en beter draagbaar alternatief zou pepperspray zijn, mits dit legaal zou worden. klote-nederlands gezeik, je moet je maar laten beroven en verkrachten, maar zelf bescherming mag niet, want dan kon je ze nog eens pijn doen.. Fok! dat.
quote:*Mee eens is*
Op dinsdag 20 januari 2004 23:52 schreef Exision het volgende:[..]
Ik bedoelde het meer in de zin van meteen shockeren. Je hebt idd gelijk dat je iemand beter kan overdonderen, maar je moet als aanvaller wel zeker weten dat hij echt wil gaan vechten. Daarmee niet dat je eerst klappen moet gaan staan vangen en dan een keer iets terug gaat doen, maar gewoon kijken of diegene die naar je toe komt ook echt wat van plan is. Het kan namenlijk ook gewoon iemand zijn die stomdronken is en het pak slaag niet eens waard is. Een simple stap uit de richting is dan meestal al voldoende
quote:Hmm dit is een interessant wapen zeg, maar eigenlijk kan je dat beter op je auto doen
Op woensdag 21 januari 2004 22:15 schreef PietF het volgende:
[afbeelding]maar een goed en beter draagbaar alternatief zou pepperspray zijn, mits dit legaal zou worden. klote-nederlands gezeik, je moet je maar laten beroven en verkrachten, maar zelf bescherming mag niet, want dan kon je ze nog eens pijn doen.. Fok! dat.
quote:Best te dragen, je wordt vanzelf wel stiekem sterk.
Op donderdag 22 januari 2004 23:30 schreef yup het volgende:[..]
Hmm dit is een interessant wapen zeg, maar eigenlijk kan je dat beter op je auto doen
quote:Lijkt me ook ja
Op donderdag 22 januari 2004 23:32 schreef Quack het volgende:[..]
Best te dragen, je wordt vanzelf wel stiekem sterk.
Maar je moet wel het bijbehorende vest dragen om het ding te verankeren anders vliegt ie weg. Het ding geeft een terugslag waar je niet goed van wordt.
quote:Dan moet je wel een hele sterke handrem hebben
Op donderdag 22 januari 2004 23:30 schreef yup het volgende:[..]
Hmm dit is een interessant wapen zeg, maar eigenlijk kan je dat beter op je auto doen
quote:nee man, neem een WInchester 1700 (6 schots shotgun en bijna de lichste verkrijgbaar of een Mosberg 590 met ingekorte butt.
Op woensdag 14 januari 2004 15:44 schreef Kjew het volgende:[..]
Krav Maga; schijnt zeer effectief te zijn.
Die Barret is vette onzin ja!
neem dan een Mossberg ofzo..
= wel effectief om op korte afstand te hanteren...
Als je wordt aangevallen, zijn er idd geen regels vind ik... helaas denkt justitie daar anders over en moet je gepast reatie-geweld gebruiken anders kon jij wel eens degene zijn die en probleem heeft...
![]()
![]()
en dan wel de verlenge met 8 of 9 .12 hagelatronen.
is erg in bij de yanks in de auto.
quote:Moeten ze me eerst te pakken krijgen.
Op vrijdag 23 januari 2004 05:10 schreef Sessy het volgende:
en weet je wie er dan de gevangenis in moet, als jij ze neerschiet?
niet zij...
nee hoor als ik niet optijd weg kan lopen. dan maar mn handjes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |