hulde@watnou.com
quote:Wie is "je" en hoe moet "je" wat doen?
Op woensdag 14 januari 2004 14:22 schreef Versie1 het volgende:
Misschien moet je het eens proberen zoals ik doe...
quote:Inderdaad, ik denk juist dat mensen die op zo'n moment hun hart willen luchten naar zo'n weblog toe gaan en dan is het toch jammer dat je voor een dichte deur staat...
Op woensdag 14 januari 2004 14:23 schreef DaCybrSrfr het volgende:
slechte zaak.. het haalt geen fuck uit net zoals die stille tochten.
dat is ondertussen toch wel heel duidelijk gebleken.
quote:Je kan op die 'zwarte' pagina gewoon doorklikken naar de logs hoor
Op woensdag 14 januari 2004 14:20 schreef doublecheeseburger het volgende:
En wat doe je dan? Na enig speuren kwam ik er achter dat er nog wel een weblog is dat vandaag een feestdag heeft: watnou.com heeft vandaag wulpse woensdag --> veel mooie vrouwen!
hulde@watnou.com
quote:Probeer eens op een van de logo's te klikken....:O
Op woensdag 14 januari 2004 14:24 schreef doublecheeseburger het volgende:[..]
Inderdaad, ik denk juist dat mensen die op zo'n moment hun hart willen luchten naar zo'n weblog toe gaan en dan is het toch jammer dat je voor een dichte deur staat...
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 14:25 schreef ByteMe het volgende:
De drie genoemde weblogs bereiken echter wel een groot publiek, niet alleen jeugd, dus ik denk dat het wel effect heeft. Hulde!
Zo denk ik er ook over..
Als iets de eerste keer niet lukt doe je het nog een keer.. Of zijn alle Fokkers van die opgevers? Het is onzinnig om te stellen dat het geen zin heeft omdat het voorheen geen effect zou hebben.
Maar ik heb niet de illusie dat hierdoor een soortgelijke daad in de toekomst wordt voorkomen. Helaas.
quote:Helaas lopen er kneuzen genoeg rond die niet zo denken.. triest eigenlijk.
Op woensdag 14 januari 2004 14:31 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Ik heb de irritante neiging om te leren van dingen die in het verleden gebeurt zijn.... (vooral als ze vaker voorkomen)
quote:Grappig ja,
Op woensdag 14 januari 2004 14:52 schreef alaaf123 het volgende:
woei, net op mijn verjaardag, leuk kadootje
quote:Feliciteerd.
Op woensdag 14 januari 2004 14:52 schreef alaaf123 het volgende:
woei, net op mijn verjaardag, leuk kadootje
Maar zo'n zwarte dag haalt geen ene donder uit.
quote:Mijn allerdiepste respect !
Op woensdag 14 januari 2004 14:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb m'n weblog vandaag ook op zwart gegooid.Maar ik heb niet de illusie dat hierdoor een soortgelijke daad in de toekomst wordt voorkomen. Helaas.
edit: @ TS: jammer dat je er geen reet van begrijpt.......
quote:dankje
Op woensdag 14 januari 2004 20:29 schreef buzzer het volgende:[..]
Mijn allerdiepste respect !
Ik vind dat je het op een schitterende manier hebt gedaan
quote:Volgens mij is TS al weg wegens spam. Wellicht dat dat z'n OP verklaart
edit: @ TS: jammer dat je er geen reet van begrijpt.......
quote:Hoezo slechte zaak...het is een kwestie van respect en medeleven betonen. Ze maken een statement dat ze niet staan achter de redenatie van de dader om conflicten met geweld op te lossen. Ik denk dat je hier jongeren mee bereikt, hoewel je misschien geen geweld voorkomt. Bovendien weet je niet of stille tochten/op zwart gaan in het verleden misschien niet 1 of meerdere incidenten hebben voorkomen. Gekken zullen er altijd zijn, daar helpen deze acties niet tegen.
Op woensdag 14 januari 2004 14:23 schreef DaCybrSrfr het volgende:
slechte zaak.. het haalt geen fuck uit net zoals die stille tochten.
dat is ondertussen toch wel heel duidelijk gebleken.
Denk wel dat ze de fora ook beschermen tegen oplaaiende rassendiscussies op deze manier, zoals gisteren immers ook op fok gebeurde.
quote:Vandaag is het weer zover, opnieuw de hele dag Wulpse Dames!
Op woensdag 14 januari 2004 14:20 schreef doublecheeseburger het volgende:
En wat doe je dan? Na enig speuren kwam ik er achter dat er nog wel een weblog is dat vandaag een feestdag heeft: watnou.com heeft vandaag wulpse woensdag --> veel mooie vrouwen!
hulde@watnou.com
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |