quote:Altijd alles van de positieve kant bekijken, hè?
Op maandag 19 januari 2004 16:36 schreef Gia het volgende:[..]
Daar hoef ik me niet ongerust over te maken.
quote:Ben benieuwd of ik jou daar nog ooit tegen kom!
Op maandag 19 januari 2004 17:02 schreef KirmiziBeyaz het volgende:[..]
Altijd alles van de positieve kant bekijken, hè?
quote:Insaallah (Als Allah het wil).
Op maandag 19 januari 2004 18:50 schreef Gia het volgende:[..]
Ben benieuwd of ik jou daar nog ooit tegen kom!
Waarom laten zij (de islamitische vluchtelingen) zich dan niet ook in Turkije begraven. Ze weten daar dat hun manier van begraven algemeen geaccepteerd is.
quote:Zo hoort het
Almere krijgt joodse begraafplaats
Gepubliceerd op woensdag 28 januari 2004
ALMERE (ANP) - Op het algemene kerkhof in Almere Stad komt een joodse begraafplaats. Het is voor het eerst sinds de Tweede Wereldoorlog dat er weer een joodse grafakker wordt aangelegd in Nederland, aldus een gemeentewoordvoerder woensdag.Op de joodse begraafplaats in Almere is ruimte voor ongeveer honderd graven. Het terrein wordt op dit moment opgeknapt en over een half jaar ingezegend. Direct daarna kan het in gebruik worden genomen. Initiatiefnemer de Nederlands Israëlitische Gemeente Almere heeft de grond gekocht van de gemeente, want volgens het joodse geloof heeft een overledene recht op eeuwige grafrust. Nederlandse graven worden normaal gesproken geruimd na tien of twintig jaar.
Er zijn plannen om in Almere Haven ook een islamitisch kerkhof aan te leggen. In die religie geldt ook eeuwige grafrust.
Maar wat zou het kosten??
quote:Hangt ervan af wat voor bestemming er op de grond ligt. Landbouwgrond doet gemiddeld zo'n 30.000 euro/ha, misschien wat minder in de Flevopolder. Een hectare lijkt me wat ruim voor honderd graven (tenzij je graven van 10x10m wilt hebben
Op woensdag 28 januari 2004 16:27 schreef schatje het volgende:Maar wat zou het kosten??
Er is gewoon een hoekje van de algemene begraafplaats verkocht, dus veel kosten wat betreft aanleggen zul je niet hebben.
[Dit bericht is gewijzigd door freako op 28-01-2004 16:38]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |