quote:Ik, maar ben geen actieve punker oid. Vind de muziek erg leuk en met feesten is het altijd lekker uit je dak gaan.
Op woensdag 14 januari 2004 10:06 schreef Krisso het volgende:
welke mensen houden nog meer van punkrock? zeg het hier want punkrock roeleert
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 10:22 schreef qube808 het volgende:
Punkers unite?
Hmm, punkers en zich organiseren. Het hééft iets tegenstrijdigs...
quote:je bent zeker zo'n meeloop punker... Eerst van weet ik wat voor muziek houden en dan nu ineens je haar in zo'n mini opgetut hannekammetje omhoog want The Transplants waren zo vet bij Snoop Doggy Fizzle Televizzle
Op woensdag 14 januari 2004 10:06 schreef Krisso het volgende:
welke mensen houden nog meer van punkrock? zeg het hier want punkrock roeleert
quote:Wow er zijn meer mensen die ze leuk vinden (meestal krijg ik te horen : "wie?" of "nah niet echt leuk")
Op woensdag 14 januari 2004 10:14 schreef Krisso het volgende:
the distillers zijn wel goed. vooral omdat er zo'n krachtige stem van die zangeres achter zit!!
quote:Als jij me verteld wat een echte punker is zal ik voor een keer geen flaim bait op je af gooien.
Op woensdag 14 januari 2004 10:31 schreef Pindakaasje het volgende:[..]
je bent zeker zo'n meeloop punker... Eerst van weet ik wat voor muziek houden en dan nu ineens je haar in zo'n mini opgetut hannekammetje omhoog want The Transplants waren zo vet bij Snoop Doggy Fizzle Televizzle
met je "roeleert" en je unite... tss, beetje jammer hoor}:|
quote:nee hoor ik heb nix met die dingen wat je nou zegt ik ben gewoon zo.
Op woensdag 14 januari 2004 10:31 schreef Pindakaasje het volgende:[..]
je bent zeker zo'n meeloop punker... Eerst van weet ik wat voor muziek houden en dan nu ineens je haar in zo'n mini opgetut hannekammetje omhoog want The Transplants waren zo vet bij Snoop Doggy Fizzle Televizzle
met je "roeleert" en je unite... tss, beetje jammer hoor}:|
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 10:40 schreef Foxx2k3 het volgende:[..]
Als jij me verteld wat een echte punker is zal ik voor een keer geen flaim bait op je af gooien.
En kijk even met de search op punk, punkrock en andere punkgerelateerde zoektermen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |