quote:dat je lacht om een misselijkmakende grap, dat is toch wel duidelijk?
Op woensdag 14 januari 2004 11:56 schreef Blasted_Billy het volgende:[..]
Wat is er in hemelsnaam misselijkmakend aan, ik leg alleen een "incident" voor
En waarom zou iemand die om zulke humor lacht het niet erg vinden wat er is gebeurt?? Volgens mij vindt iedereen het harstikke erg, alleen sommige mensen begrijpen dat de humor los staat van wat er gebeurt is op die school!
quote:Heb jij nu echt nog nooit om een erg foute grap kunnen lachen?
Op woensdag 14 januari 2004 11:58 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
dat je lacht om een misselijkmakende grap, dat is toch wel duidelijk?
quote:ach flikker toch op, ga maar lachen om die kutgrapjes van je broertje
Op woensdag 14 januari 2004 12:40 schreef Blasted_Billy het volgende:
wm is roomser dan de paus lijkt wel nu
van wie ben je eigenlijk een kloon?
quote:Het was z'n broertje ...
Op woensdag 14 januari 2004 13:55 schreef Ghansje het volgende:
Sorry hoor TS maar ik vind jou erg sneu, niet alleen dat je dat op MSN doet maar ook om het hier nog effe te melden!
het ligt voor een deel aan hoe je je tegenover de situatie hebt opgesteld en hoe je daarmee omgaat.
ik vind het vrij belachelijk dat er mensen zijn die het zo ziek vinden dat zoiets nou eenmaal gebeurt. iedereen reageert anders.
quote:onzin.
Op donderdag 15 januari 2004 21:04 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Zolang de grap goed is mag je overal grappen om maken. Dit is echter geen goede grap.
quote:Het was dan ook mijn persoonlijke mening, als dat nog niet duidelijk was.
Op donderdag 15 januari 2004 21:35 schreef releaze het volgende:[..]
onzin.
een grap is als kunst, het wekt een unieke reactie op bij iemand.
Er is geen bewijs voor het feit dat dit een slechte grap is. Alleen maar jouw mening hierover maakt de opmerking 'dit is echter geen goede grap' niet meer waar, of meer waard.
Ik vindt het niet grappig, maar meningen verschillen.
Ik zie het probleem niet zo, eigenlijk
Als je vader word doodgeschoten door een 17 jarige turk en iemand maakt er een grapje over... vind je dat dan ook leuk en vind je het dan ook moet kunnen ?? nee, omdat het je vader is. Je zou je eens moeten inleven in de familie van het slachtoffer. schaam je heel erg diep !!
quote:Je kunt moeilijk anderen verbieden om te lachen, omdat jij het niet grappig vindt...
Op vrijdag 16 januari 2004 13:38 schreef ramsesii het volgende:
iedereen die om deze grap heeft gelachen moet zich diep schamen...Als je vader word doodgeschoten door een 17 jarige turk en iemand maakt er een grapje over... vind je dat dan ook leuk en vind je het dan ook moet kunnen ?? nee, omdat het je vader is. Je zou je eens moeten inleven in de familie van het slachtoffer. schaam je heel erg diep !!
Ik zelf zal -net als jij- niet snel lachen om grappen over dit soort dingen, maar als iemand anders dat wel doet, dat heb ik daar niks over te zeggen.
quote:ik zeg ook niet dat ze niet mogen lachen, alleen moeten ze wel weten dat ze zich er diep voor moeten schamen. Die mensen lachen ook alleen maar omdat ze niet in dezelfde situatie zitten... anders zouden ze net zo hard mehuilen als degene die ervoor hebben gehuild. En daarom moeten ze zich ervoor schamen.
Op vrijdag 16 januari 2004 13:47 schreef TheDon18 het volgende:[..]
Je kunt moeilijk anderen verbieden om te lachen, omdat jij het niet grappig vindt...
Ik zelf zal -net als jij- niet snel lachen om grappen over dit soort dingen, maar als iemand anders dat wel doet, dat heb ik daar niks over te zeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |