abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16245991
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 10:11 schreef capibar het volgende:

[..]

niet in mijn mailbox iniedergeval.

wil je er over praten?
Not tonight, I've got a headache[br]Rokers zijn potentiele kankerlijers
pi_16246076
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 10:21 schreef WebForce het volgende:

[..]

Je praat alleen met je moeder, vader en eventuele broers/zussen?

Je praat immers niet met mensen die je niet kent...

moeilijk he, zo'n tekst interpreteren

ik zeg niet dat je niet mag praten met iemand die je niet persoonlijk kent, ik vind het alleen niet echt oprecht als je zomaar ergens roept 'gelukkig nieuwjaar' terwijl je niet eens weet tegen wie je het wenst, je kan daaruit afleiden dat men gelukkig nieuwjaar wenst omdat 'men dat eenmaal hoort te doen', want hoe kan je nou iets wensen zonder dat er iemand is waar je het tegen zegt.

Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
pi_16246088
je mag er van mij om lachen, als je maar weet dat ik jou (en je broertje) dan een kankerlijer vind
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_16246442
Humor is prima maar die "grap" vind ik dus echt niks.
pi_16246444
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 10:28 schreef WeirdMicky het volgende:
je mag er van mij om lachen, als je maar weet dat ik jou (en je broertje) dan een kankerlijer vind
ach ja ieder zo zijn eigen mening he
  woensdag 14 januari 2004 @ 10:46:45 #81
62338 Maxster4th
...Are You Kiddin' Me...
pi_16246481
Vrij kansloos zo'n nickname.... hoe oud is je broertje?
Soms zegt stilte meer dan 1000 woorden kunnen
pi_16246607
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 10:46 schreef Maxster4th het volgende:
Vrij kansloos zo'n nickname.... hoe oud is je broertje?
ik gok 21...
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
pi_16246622
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 10:15 schreef Hayek het volgende:

[..]

Wel als je niet eens weet tegen wie je praat zoals op een anoniem forum, dan zijn gelukwensen nogal twijfelachtig

Wat een nonsens. Stel je voor, ik ben een heel aardig persoon en ik wens iedereen op aarde een fijn leven toe. Hypocrisie? Neen. Naïef? Wellicht.
quote:
Waar leid je dat uit af?
Jij stelt met je eerder door mij aangehaalde bericht in principe dat algemene omgangsvormen hypocriet zijn.
quote:
Ja, want dat doe je omdat je het grappig vind, en niet omdat 'men' van je verlangt geschrokken en verdrietig te zijn, ook al zegt je gevoel iets anders
Je gevoel zegt iets anders in deze? Goh, bizar gevoel heb jij. Dat terzijde, die grapjes storen mij niet zo heel erg hoor. Als jij (of ik) dat leuk vindt dan moet je er vooral om lachen. Wat mij stoort is dat jij beweert dat de gevoelens van schok en dergelijke "nep" zijn en voortkomen uit een vorm van massahysterie of zo.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  woensdag 14 januari 2004 @ 10:53:43 #84
57030 Johnson17
Je leeft maar 1 keer!!!!
pi_16246661
TRIEST!!! maar ja iedereen zijn eigen humor
pi_16246695
Moet ik daar nog gaan zeggen wat ik er van vind?

Je raad maar

pi_16246706
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 10:51 schreef Hayek het volgende:

[..]

ik gok 21...

Kijk, jij hebt opgelet!
  woensdag 14 januari 2004 @ 10:59:17 #87
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_16246776
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 10:23 schreef Blasted_Billy het volgende:

[..]

wil je er over praten?

tuurlijk, ga je gang.
  woensdag 14 januari 2004 @ 11:01:04 #88
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_16246814
De grap is gewoon kut, hij is namelijk absoluut niet grappig, maar als jij het leuk vindt dan mag dat lekker van mij, zal me voor de rest verrotten wat je doet, of je nu doodvalt of tot je tachtigste leeft zal me werkelijk aan mijn aars oxyderen, ieder zijn ding, ik vind het niet verkeerd dat je erom lacht, maar ik vind het zelf nogal een simpele niet glimlachopwekkende uitspraak.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_16246876
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 11:01 schreef Piro het volgende:
De grap is gewoon kut, hij is namelijk absoluut niet grappig, maar als jij het leuk vindt dan mag dat lekker van mij, zal me voor de rest verrotten wat je doet, of je nu doodvalt of tot je tachtigste leeft zal me werkelijk aan mijn aars oxyderen, ieder zijn ding, ik vind het niet verkeerd dat je erom lacht, maar ik vind het zelf nogal een simpele niet glimlachopwekkende uitspraak.
dat zal ik ook niet ontkennen, het is alleen een beetje jeukerig hoe sommigen hier reageren: alsof alle grenzen van de moraal zijn doorbroken...

En dan wel vervolgens iemand kankerlijer gaan noemen

pi_16246924
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 10:52 schreef Karboenkeltje het volgende:

Wat een nonsens. Stel je voor, ik ben een heel aardig persoon en ik wens iedereen op aarde een fijn leven toe. Hypocrisie? Neen. Naïef? Wellicht.

En stel dat Marc Dutroux zit mee te lezen, wens je hem dan ook automatisch een fijn jaar?
quote:
Jij stelt met je eerder door mij aangehaalde bericht in principe dat algemene omgangsvormen hypocriet zijn.
Nee maar wel als een van oorpsrong persoonlijke gelukwens of rouwbetuiging zomaar over het internet wordt gestrooid, in veel gevallen zonder dat men de achtergrond kent. Bijvoorbeeld allerlei huilsmileys bij een bericht dat er een of andere schrijver is overleden, terwijl eigenlijk niemand hem kent. Denk je dat die users dan ook echt aan het huilen zijn? Het is gewoon een verkapte manier van laten zien dat je beschaafd bent om het erg te vinden, maar ik kan me niet voorstellen dat het echt iemand raakt als een totaal onbekend persoon is overleden.
quote:
Je gevoel zegt iets anders in deze? Goh, bizar gevoel heb jij.
Ik heb nog niets over mijn gevoel gezegd, ik legde alleen een principe uit
quote:
Dat terzijde, die grapjes storen mij niet zo heel erg hoor. Als jij (of ik) dat leuk vindt dan moet je er vooral om lachen. Wat mij stoort is dat jij beweert dat de gevoelens van schok en dergelijke "nep" zijn en voortkomen uit een vorm van massahysterie of zo.
En dat is meestal ook zo. Ook bij politici zie je dit vaak terug, dan lees je bijvoorbeeld "Balkenende geschokt", of "Bos woedend over [...]" maar in werkelijkheid lijkt het hun weinig te boeien.
pi_16246982
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 11:03 schreef Blasted_Billy het volgende:
En dan wel vervolgens iemand kankerlijer gaan noemen
ow, iemand een kklijer noemen is wel erg, grappen maken over iemands dood niet
pi_16246993
Stakker!
Uhm...
pi_16247196
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 11:08 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

ow, iemand een kklijer noemen is wel erg, grappen maken over iemands dood niet

wel als je eerst propageert dat grappen maken over iemands dood niet kan. Mij kan het niet verrotten wat je me noemt, maar als je eerst de moraalridder uithangt en vervolgens scheldwoorden gebruikt die eigenlijk niet kunnen volgens de algemeen geldende norm ben je imho erg hypocriet bezig.

[Dit bericht is gewijzigd door Blasted_Billy op 14-01-2004 11:23]

woensdag 14 januari 2004 @ 11:21:51 #94
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_16247275
Is voor mij toch wel even te ernstig voor grapjes, al helemaal de dag erop al.
/-=]
|o-0
~~~`
pi_16247301
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 09:02 schreef MaartenGrendel het volgende:
Ik vind het fucking triest. Maar ja, zo ben ik nu eenmaal opgevoed.
Ben je fucking triest opgevoed?
Hij stootte zijn lans diep in de vochtige grot, maar helaas, de kip had reeds de geest gegeven.[br]Zorgt voor de tumor op fok.
pi_16247577
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 11:18 schreef Blasted_Billy het volgende:

[..]

wel als je eerst propageert dat grappen maken over iemands dood niet kan. Mij kan het niet verrotten wat je me noemt, maar als je eerst de moraalridder uithangt en vervolgens scheldwoorden gebruikt die eigenlijk niet kunnen volgens de algemeen geldende norm ben je imho erg hypocriet bezig.

nee, je moet geen appels met peren vergelijken

een scheldwoord is niet hetzelfde als grappen maken cq. lachen om iemands dood cq. moord

pi_16247787
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 11:33 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

nee, je moet geen appels met peren vergelijken

een scheldwoord is niet hetzelfde als grappen maken cq. lachen om iemands dood cq. moord

Nee natuurlijk niet... je kan beter langzaam sterven aan kanker dan een kogel door je kop krijgen...
pi_16247847
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 11:40 schreef Blasted_Billy het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet... je kan beter langzaam sterven aan kanker dan een kogel door je kop krijgen...

het is slechts een woord ter verduidelijking van je misselijkmakende topic
pi_16247911
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 11:05 schreef Hayek het volgende:

[..]

En stel dat Marc Dutroux zit mee te lezen, wens je hem dan ook automatisch een fijn jaar?

Ik? Nou, laat ik mijn hypothetische voorstelling van zaken maar even doorzetten: Ja, hoor en natuurlijk ook veel beterschap met zijn kwalijke afwijkingen.
quote:
Nee maar wel als een van oorpsrong persoonlijke gelukwens of rouwbetuiging zomaar over het internet wordt gestrooid, in veel gevallen zonder dat men de achtergrond kent. Bijvoorbeeld allerlei huilsmileys bij een bericht dat er een of andere schrijver is overleden, terwijl eigenlijk niemand hem kent. Denk je dat die users dan ook echt aan het huilen zijn? Het is gewoon een verkapte manier van laten zien dat je beschaafd bent om het erg te vinden, maar ik kan me niet voorstellen dat het echt iemand raakt als een totaal onbekend persoon is overleden.
Ik denk dat een hoop mensen die rouwberichten eerder plaatsen als steun en inderdaad, uit beschaving. Dat maakt het nog geen hypocrisie. Een huilsmilie zie ik ook zelden als een aanwijzing dat degene die hem geplaatst heeft aan't huilen is. Eerder als teken dat die persoon iets triest vindt of verdrietig is.

Overigens kende ik de goede man (weer een voorbeeld van standaard omgangsvormen) niet maar deze moord "raakt" me meer dan elke andere moord waar ik tot zover bekend mee ben. Wellicht omdat ikzelf ooit nog het onderwijs in ga. Ik vind de verontwaardiging in dit geval ook in ruime mate terecht.

quote:
Ik heb nog niets over mijn gevoel gezegd, ik legde alleen een principe uit
Okay, mijn excuses dan voor de beschuldiging.
quote:
En dat is meestal ook zo. Ook bij politici zie je dit vaak terug, dan lees je bijvoorbeeld "Balkenende geschokt", of "Bos woedend over [...]" maar in werkelijkheid lijkt het hun weinig te boeien.
Ik kan me best voorstellen (nu ken ik maar één beroepspoliticus en bij die meneer is dat zeker niet het geval) dat grote mediagevoelige zaken een politicus extra raken. Al was het alleen al omdat zij (indirect) verantwoordelijk zijn voor allerlei zaken die fout gaan in het land of er in ieder geval op aangekeken worden.
En laten we wel wezen: De toenemende agressie (althans, de escalatie van het uiten daarvan) op met name scholen is een direct gevolg van een falend overheidsbeleid. Meer nog dan bijvoorbeeld criminaliteit in achterstandswijken.

Maar goed, ik houd er over op want ik merk dat ik hartstikke off-topic ga.

Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_16248216
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 11:42 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

het is slechts een woord ter verduidelijking van je misselijkmakende topic

Wat is er in hemelsnaam misselijkmakend aan, ik leg alleen een "incident" voor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: