abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16244606
Mijn broertje had gisteravond als msn naam: "Er is een vacature voor conrector in Den Haag vrijgekomen"

Ik moest er eigenlijk wel een beetje om grinniken. Toch typisch, hoe erg iets ook is wat er gebeurt er altijd soms binnen een uur al grappen over verschijnen danwel gemaakt worden.

Not tonight, I've got a headache[br]Rokers zijn potentiele kankerlijers
  woensdag 14 januari 2004 @ 09:02:12 #2
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_16244620
Van mij mag je erom lachen. Ik vind het sneue kut humor, maargoed smaken verschillen.
pi_16244626
Ik vind het fucking triest. Maar ja, zo ben ik nu eenmaal opgevoed.
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_16244636
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 09:02 schreef ShaoliN het volgende:
Van mij mag je erom lachen. Ik vind het sneue kut humor, maargoed smaken verschillen.
beetje grinniken, met plaatsvervangende schaamte!
pi_16244637
wat een trieste actie
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_16244639
Triest.
For great justice!
pi_16244647
Je doet maar.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_16244649
Juist omdat het zo schokerend (ik weet ff niet meer hoe je dat schrijft hoor, ben moe) moeten mensen het relativeren om door te kunnen gaan. Niet dat iedereen het doet en het goed is ofzo, maar mensen doen dat nou eenmaal. Is een natuurlijke reactie denk ik. Ik weet het niet precies, heb me dit ook maar een paar dagen geleden bedacht toen mijn vriend de slappe lach kreeg van de 'Pianist' ...
The only chance you had with me was when I was unconscious...
  FOK!fotograaf woensdag 14 januari 2004 @ 09:03:56 #9
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_16244651
vind het gewoon grof zoiets...
dit soort grappen worden nu eenmaal gemaakt.
iedereen krijgt ze te horen, en blijkbaar vindt het merendeel van nederland ze leuk omdat ze gemaakt blijven worden
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_16244655
Toch typisch, over 9-11 gingen binnen een dag ook de photoshopplaatjes over het net van mailbox naar mailbox...
pi_16244657
Maar dit is toch geen "grap" ? 't Is gewoon een opmerking. Een grap heeft een clou.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_16244672
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 09:04 schreef Blasted_Billy het volgende:
Toch typisch, over 9-11 gingen binnen een dag ook de photoshopplaatjes over het net van mailbox naar mailbox...
en dan krijg je toch niet de indruk dat men er zoveel moeite mee heeft maar als je het vraagt dan "vindt men het niet kunnen"
pi_16244673
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 09:04 schreef Jarno het volgende:
Maar dit is toch geen "grap" ? 't Is gewoon een opmerking. Een grap heeft een clou.
Er is ook niets grappigs aan. Het is gewoon triest.
For great justice!
pi_16244690
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 09:04 schreef Blasted_Billy het volgende:
Daar had ik destijds dezelfde mening over als hierboven.
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_16244697
Wat is er nou eigenlijk precies gebeurt? Ik woon normaal gesproken in Den-Haag, maar ik zit nu in Aruba en ik heb alleen via dit forum wat stukjes opgevangen maar precies volgen doe ik het niet. Ik weet, Stevin college, 17 jarige jongen, en blijkbaar conrector.
Was er nog een reden waarom? En wanneer precies?
pi_16244703
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 09:06 schreef Horny-Little-DeviL het volgende:
Wat is er nou eigenlijk precies gebeurt? Ik woon normaal gesproken in Den-Haag, maar ik zit nu in Aruba en ik heb alleen via dit forum wat stukjes opgevangen maar precies volgen doe ik het niet. Ik weet, Stevin college, 17 jarige jongen, en blijkbaar conrector.
Kijk even op de frontpage.
pi_16244707
Domme humor. Best wel triest.

[Dit bericht is gewijzigd door rena op 14-01-2004 09:07]

And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_16244710
Tuurlijk mag je hier om lachen * lacht stiekem mee *. Wat een onzin om gelijk weer zo serieus te doen .
  woensdag 14 januari 2004 @ 09:07:26 #19
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_16244711
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 09:06 schreef Horny-Little-DeviL het volgende:
Sjezus lees je in. Jongen 17 boos omdat hij geschorst is. Gaat verhaal halen met een pistool.
pi_16244716
Heel triest..
pi_16244717
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 09:07 schreef VoodooChild het volgende:
Tuurlijk mag je hier om lachen * lacht stiekem mee *. Wat een onzin om gelijk weer zo serieus te doen .
Maar wat is er dan LEUK aan? Of lach je nou (mee) om mensen te willen shockeren?
pi_16244725
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 09:07 schreef MaartenGrendel het volgende:

[..]

Kijk even op de frontpage.

Tnx.
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 09:07 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Sjezus lees je in. Jongen 17 boos omdat hij geschorst is. Gaat verhaal halen met een pistool.

Waar moet ik het lezen dan? Het enigste wat ik hier kan vinden zijn reacties erop. Ik kan het toch vragen? Hoef je niet zo te reageren.
  woensdag 14 januari 2004 @ 09:09:32 #23
11502 nipeng
The last ride is free
pi_16244747
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 09:07 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Met als resultaat een vacature voor conrector in Den Haag.
pi_16244751
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 09:07 schreef VoodooChild het volgende:
Zou jij het leuk vinden als het jouw pa was, en men zou er om lachen, en het zelfs stoer vinden dat hij vermoord is?
  woensdag 14 januari 2004 @ 09:09:59 #25
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_16244754
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 09:08 schreef Horny-Little-DeviL het volgende:

[..]

Waar moet ik het lezen dan? Het enigste wat ik hier kan vinden zijn reacties erop. Ik kan het toch vragen? Hoef je niet zo te reageren.

Er staan 5 topics in NWS, en er staat genoeg op de FP. Je kunt ook is van je luie arubaanse reet afkomen en zelf wat research doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')