Ik moest er eigenlijk wel een beetje om grinniken. Toch typisch, hoe erg iets ook is wat er gebeurt er altijd soms binnen een uur al grappen over verschijnen danwel gemaakt worden.
quote:beetje grinniken, met plaatsvervangende schaamte!
Op woensdag 14 januari 2004 09:02 schreef ShaoliN het volgende:
Van mij mag je erom lachen. Ik vind het sneue kut humor, maargoed smaken verschillen.
quote:en dan krijg je toch niet de indruk dat men er zoveel moeite mee heeft maar als je het vraagt dan "vindt men het niet kunnen"
Op woensdag 14 januari 2004 09:04 schreef Blasted_Billy het volgende:
Toch typisch, over 9-11 gingen binnen een dag ook de photoshopplaatjes over het net van mailbox naar mailbox...
quote:Er is ook niets grappigs aan. Het is gewoon triest.
Op woensdag 14 januari 2004 09:04 schreef Jarno het volgende:
Maar dit is toch geen "grap" ? 't Is gewoon een opmerking. Een grap heeft een clou.
quote:Daar had ik destijds dezelfde mening over als hierboven.
Op woensdag 14 januari 2004 09:04 schreef Blasted_Billy het volgende:
Toch typisch, over 9-11 gingen binnen een dag ook de photoshopplaatjes over het net van mailbox naar mailbox...
quote:Kijk even op de frontpage.
Op woensdag 14 januari 2004 09:06 schreef Horny-Little-DeviL het volgende:
Wat is er nou eigenlijk precies gebeurt? Ik woon normaal gesproken in Den-Haag, maar ik zit nu in Aruba en ik heb alleen via dit forum wat stukjes opgevangen maar precies volgen doe ik het niet. Ik weet, Stevin college, 17 jarige jongen, en blijkbaar conrector.
Was er nog een reden waarom? En wanneer precies?
[Dit bericht is gewijzigd door rena op 14-01-2004 09:07]
quote:Sjezus lees je in. Jongen 17 boos omdat hij geschorst is. Gaat verhaal halen met een pistool.
Op woensdag 14 januari 2004 09:06 schreef Horny-Little-DeviL het volgende:
Wat is er nou eigenlijk precies gebeurt? Ik woon normaal gesproken in Den-Haag, maar ik zit nu in Aruba en ik heb alleen via dit forum wat stukjes opgevangen maar precies volgen doe ik het niet. Ik weet, Stevin college, 17 jarige jongen, en blijkbaar conrector.
Was er nog een reden waarom? En wanneer precies?
quote:Maar wat is er dan LEUK aan? Of lach je nou (mee) om mensen te willen shockeren?
Op woensdag 14 januari 2004 09:07 schreef VoodooChild het volgende:
Tuurlijk mag je hier om lachen * lacht stiekem mee *. Wat een onzin om gelijk weer zo serieus te doen![]()
.
quote:Tnx.
Op woensdag 14 januari 2004 09:07 schreef MaartenGrendel het volgende:[..]
Kijk even op de frontpage.
quote:Waar moet ik het lezen dan? Het enigste wat ik hier kan vinden zijn reacties erop. Ik kan het toch vragen? Hoef je niet zo te reageren.
Op woensdag 14 januari 2004 09:07 schreef ShaoliN het volgende:[..]
Sjezus lees je in. Jongen 17 boos omdat hij geschorst is. Gaat verhaal halen met een pistool.
quote:Met als resultaat een vacature voor conrector in Den Haag.
Op woensdag 14 januari 2004 09:07 schreef ShaoliN het volgende:[..]
Sjezus lees je in. Jongen 17 boos omdat hij geschorst is. Gaat verhaal halen met een pistool.
quote:Zou jij het leuk vinden als het jouw pa was, en men zou er om lachen, en het zelfs stoer vinden dat hij vermoord is?
Op woensdag 14 januari 2004 09:07 schreef VoodooChild het volgende:
Tuurlijk mag je hier om lachen * lacht stiekem mee *. Wat een onzin om gelijk weer zo serieus te doen![]()
.
quote:Er staan 5 topics in NWS, en er staat genoeg op de FP. Je kunt ook is van je luie arubaanse reet afkomen en zelf wat research doen.
Op woensdag 14 januari 2004 09:08 schreef Horny-Little-DeviL het volgende:[..]
Waar moet ik het lezen dan? Het enigste wat ik hier kan vinden zijn reacties erop. Ik kan het toch vragen? Hoef je niet zo te reageren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |