Help mee met het Fok!woordenboek
Het Fok!Woordenboek deel 2
MET BETEKENIS natuurlijk!
Kosteren Secuur oude, gesloten topics in een reeks/SC terug gaan lezen.
N.a.v. DJ Koster die bij de Nachtbar alles terugleest
JaWi-en Melden in een reeks/SC dat je er bent en vervolgens, als niemand reageert, een monoloog beginnen door jezelf te quoten en erop te reageren.
karnen aftrekken--een vage kennis noemt het zo.
karnofiel zo noemen mijn maat en ik die vage kennis.
hij is stiekum van Jack Spijkerman op een van die hilarische bandjes van een aantal jaar geleden...
quote:daar is toch al 'begeren' voor
Op woensdag 14 januari 2004 01:11 schreef DrekOor het volgende:
gaaiewarn - iets erg graag willen hebben, "Dat zou ik wel ~"
hij is stiekum van Jack Spijkerman op een van die hilarische bandjes van een aantal jaar geleden...
Het golfje meestel links boven je toetsenboord naast de "1"
Wat de man na het plassen doet om druppels kwijt te raken...
Als je ff niet op een woord komt. (bijv. Scroll flubbel -> wheel)
Als je op een toets een bepaalde molecuulsoort niet meer weet, maar de rest van de som wel...
Bij een alkaan een zij-tak.
Een onbekend materiaal dat aan een lichaamsdeel hangt bijv. aan de neus, wat weggehaald dient te worden.
Een vet Flubbel, die vooral zichtbaar is indien het persoon zit..
gozerin vrouwlijke gozer zie ook lui-in
Iedereen kent het wel: een verjaardag/feestje waar je weinig mensen kent en het gebruikelijke weerpraatje de boventoon voert. [in de verjaardagshouding zitten]
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 01:07 schreef bas-beest het volgende:
Oesteren Na een heftig verlopen stapavond qua alcohol e.d. met een kater opstaan, en dan in je tuin of op je balkon in een stoel gaan zitten en dan een uur of wat eigenlijk helemaal niks doen, behalve heel langzaam terugkeren naar de werkelijkheid van alledag.
- Meest voorkomend op een zaterdag of zondag, alhoewel de dag op zich niet echt uitmaakt.
- Vanwege de actie eigenlijk alleen uit te voeren in de lente of zomer als het te doen is buiten.
Iemand die veel vlees eet. Zo ongeveer min of meer het tegenovergestelde van een vegetariër dus.
Uitroep, tussenwerpsel, om aan te geven dat je iets heel erg goed, mooi, leuk vindt. Kan in enkele gevallen ook bijvoegelijk gebruikt worden.
(Ik vond dat je er laatst echt paan uit zag.)
[Dit bericht is gewijzigd door Takje op 17-01-2004 16:58]
Het moet gezegd, briljant....
Overduidelijke opzettelijke verschrijving / verspreking van een ander woord, in deze gebruikt ter aanduiding van tienermeisjes die doelloos rondhangen en proberen zich interessanter te profileren dan ze daadwerkelijk zijn, onder andere door anderen tot overlast te zijn.
Raadselachtig woord dat ontstond na een mislukte puzzeltocht op het strand van Texel.
Het doet nog het meest denken aan een alleraardigst tropisch zangvogeltje
quote:Gatver, dat klinkt als de Scientology Kerk.
Op zaterdag 17 januari 2004 16:47 schreef Takje het volgende:
Minkiepapje - Klein wezentje met driehoekig hoofd dat vaak in associatie wordt gebracht met Ralph Inbar. Men spreekt wel van: Ralph Inbar en zijn minkiepapjes. De wezentjes hebben in principe geen nut, maar versterken wel bepaalde onderhuidse gevoelens die vrijkomen bij het nuttigen van een paasei.
quote:ook bekend als: Kronkeltje
Op zondag 18 januari 2004 15:36 schreef Stephan4kant het volgende:
Fliepeltje Tilde (linksboven op je toetsenbord, naast de 1).
quote:Beter bekend als flubbel (zie mijn definitie een paar posts hoger)
Op zondag 18 januari 2004 15:37 schreef Dodec het volgende:[..]
ook bekend als: Kronkeltje
Tappels - Tepels
Stieve Tappels - Stijve tepels
Pammel - Piemel (ook wel pimmel, pemmel of pommel genoemd)
Jopen - Borsten, tieten, memmen, prammen etc.
Blik-blik (Tsjechisch, spreek uit als bliek-bliek) - als ik met bepaalde Tsjechische vriendinnen over straat loop zeggen we dat om aan te geven als we ineens linksaf of rechtsaf moeten. Vaag, maar wel grappig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |