de site : http://217.122.25.116/login/
dankje voor de medewerking
mocht je nog opmerkingen bugs etc hebben ? laat mij het weten
de pagina is gemaakt met dreamweaver, en gebruikt alleen html (op een javascript counter na).
quote:hij doet het niet, cannot find server
Op zaterdag 7 februari 2004 22:07 schreef Sn03pz4k het volgende:
Ik heb deze week een login script geschreven... als member zijnde kun je prive berichten naar elkaar toe sturen en nog veel meer dingen...
alleen zoek ik nog mensen die hem eventueel drek even willen testen of het aanmelden enzo luktde site : http://217.122.25.116/login/
dankje voor de medewerking
mocht je nog opmerkingen bugs etc hebben ? laat mij het weten
quote:ik vind het er knap uit zien, wel een beetje druk. de groene letters op gele achtergrond vind ik lastig te lezen. verder erg ok.
Op zaterdag 7 februari 2004 21:45 schreef Grrrlllpower het volgende:
Ik heb de volgende site gemaakt: www.blikopener.tk . Voor alle film-en boekrecensies die je zelf eens wilt plaatsen.Ik heb het gemaakt met frontpage. Ik denk dat de schermgrote nog een probleem kan opleveren (ik heb het gemaakt voor 1024x768), maar daar hoor ik graag jullie reacties op.
Ik ben geen professional, ik doe het voor de lol, dus bekijk de site ook met die ogen. Maar ik sta open voor alle suggesties om en nog iets beters van te maken.
quote:*wiseguy*
Op vrijdag 6 februari 2004 15:22 schreef Obie het volgende:[..]
Als je ff gekeken had naar de error's, dan had je gezien dat dat door het volgende komt; het boxmodel. Daar heb je nu eenmaal een "hack" voor nodig (de eerste vier regels van mijn stylesheet) om dit recht te zetten.
Enige kennis van zaken is ook wel handig...
Lees anders ook ff dit artikel.
Helaas heb je de site inclusief stylesheet al weggehaald, maar ik meen me te herinneren dat de eerste item begon met een * { (correct me if I'm wrong)
Boxmodel ken ik zeer goed, maar van een asterisk als ID heb ik nog nooit gehoord. Misschien was het een mislukte comment...
quote:ik persoonlijk vindt hem akelig mooi
Op zaterdag 7 februari 2004 21:45 schreef Grrrlllpower het volgende:
Ik heb de volgende site gemaakt: www.blikopener.tk . Voor alle film-en boekrecensies die je zelf eens wilt plaatsen.Ik heb het gemaakt met frontpage. Ik denk dat de schermgrote nog een probleem kan opleveren (ik heb het gemaakt voor 1024x768), maar daar hoor ik graag jullie reacties op.
Ik ben geen professional, ik doe het voor de lol, dus bekijk de site ook met die ogen. Maar ik sta open voor alle suggesties om en nog iets beters van te maken.
maar goed ben een beginner
quote:Navigatie is zeer duidelijk. Layout ziet er ook verzorgd uit, maar het is wel een beetje "leeg". Probeer de hele pagina te benutten, maar maak het niet te druk. Lettertype van je buttons is ook redelijk te lezen, maar kan iets beter. Al met al een hele nette site.
Op zaterdag 7 februari 2004 23:12 schreef Byte_Me het volgende:
ik heb mijn eerste site gemaakt. hij is nog niet af qua inhoud, maar wel qua layout. ik zou graag jullie mening over de layout en navigatie weten, aangezien het mijn eerste site is. ik maak me een beetje zorgen over het lettertype van de buttons. zijn ze goed leesbaar?de pagina is gemaakt met dreamweaver, en gebruikt alleen html (op een javascript counter na).
quote:1 ding: ik heb persoonlijk een hekel aan het lettertype Comic Sans. Ik zou een ander lettertype aanraden... Verder ok hoor!
Op zaterdag 7 februari 2004 23:12 schreef Byte_Me het volgende:
ik heb mijn eerste site gemaakt. hij is nog niet af qua inhoud, maar wel qua layout. ik zou graag jullie mening over de layout en navigatie weten, aangezien het mijn eerste site is. ik maak me een beetje zorgen over het lettertype van de buttons. zijn ze goed leesbaar?de pagina is gemaakt met dreamweaver, en gebruikt alleen html (op een javascript counter na).
quote:Thanx
Op zondag 8 februari 2004 00:36 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:[..]
ik persoonlijk vindt hem akelig mooi
maar goed ben een beginner
quote:ik ben nog op zoek naar een leuke font. misschien lucida of zo. het moet ook weer niet te strak, maar wel goed leesbaar...
Op zondag 8 februari 2004 02:48 schreef doedelzak13 het volgende:[..]
1 ding: ik heb persoonlijk een hekel aan het lettertype Comic Sans. Ik zou een ander lettertype aanraden... Verder ok hoor!
quote:hij is zo leeg omdat ik de breedte op 800 heb gehouden. leek me de meest standaard resolutie, 800*600. linksboven moet nog een plaatje komen. ik wil daar een random foto in laten afbeelden, maar moet nog uitzoeken hoe dat moet.
Op zondag 8 februari 2004 01:05 schreef mcdronkz het volgende:[..]
Navigatie is zeer duidelijk. Layout ziet er ook verzorgd uit, maar het is wel een beetje "leeg". Probeer de hele pagina te benutten, maar maak het niet te druk. Lettertype van je buttons is ook redelijk te lezen, maar kan iets beter. Al met al een hele nette site.
[Dit bericht is gewijzigd door Byte_Me op 08-02-2004 12:00]
quote:Ik ben persoonlijk fan van verdana. Dat ziet er op sites gewoon echt het beste uit - daar is het ook voor ontwikkeld. Maar ik kan me voorstellen dat je het niet goed bij jouw site vindt passen.
Op zondag 8 februari 2004 11:30 schreef Byte_Me het volgende:[..]
ik ben nog op zoek naar een leuke font. misschien lucida of zo. het moet ook weer niet te strak, maar wel goed leesbaar...
quote:Misschien een beetje OT, maar een asterisk is een zgn. Universal selector
Op zondag 8 februari 2004 00:25 schreef ELTino het volgende:[..]
maar van een asterisk als ID heb ik nog nooit gehoord. Misschien was het een mislukte comment...
quote:Inderdaad
Op zondag 8 februari 2004 15:50 schreef Berkery het volgende:[..]
Misschien een beetje OT, maar een asterisk is een zgn. Universal selector
http://www.w3.org/TR/REC-CSS2/selector.html#universal-selector
quote:CSS2
Op zondag 8 februari 2004 15:50 schreef Berkery het volgende:[..]
Misschien een beetje OT, maar een asterisk is een zgn. Universal selector
http://www.w3.org/TR/REC-CSS2/selector.html#universal-selector
Weer wat erbij geleerd.. (ik gebruik altijd CSS1)
Wat wil ik laten checken:
De intro. De site is nog niet af.
Waarmee heb ik dit gemaakt:
Macromedia Flash MX 2004 Professional
Hoelang ben ik ermee bezig geweest:
Ongeveer 4 uur in totaal.
quote:Die link doet 't niet goed hier. Wat wel werkte is http://www.partypeepz.nl/rits/intro_preloader.swf en http://www.partypeepz.nl/rits/intro.swf - en dat wil je als intro gebruiken?
Op zondag 8 februari 2004 16:47 schreef WalfredGeesink het volgende:
http://www.partypeepz.nl/rits/
Veel te lang De enige reden dat ik 'm afkeek is omdat ik de Prodigy wel kan waarderen.
Wat er verbeter moet worden etc....
Ik hoor het wel
quote:Dat van 4 uur werk is te zien
Op zondag 8 februari 2004 16:47 schreef WalfredGeesink het volgende:
http://www.partypeepz.nl/rits/Hoelang ben ik ermee bezig geweest:
Ongeveer 4 uur in totaal.
Hij is veels te lang, vooral het begin. Dat cheesy shaduw effect bij de tekst aan het begin (die gradient die over de tekst heen gaat). Dat stuk daarna is onbegrijpelijk en past nou niet echt bij elkaar.
Zoek niet zoveel mogelijk effecten bij elkaar, maar maak er een soort 'verhaal' in en veel meer actie. Daarvoor is een intro in zo'n geval bedoeld.
quote:heey je tinoweb ligt eruit???
Op zondag 8 februari 2004 00:25 schreef ELTino het volgende:[..]
*wiseguy*
Helaas heb je de site inclusief stylesheet al weggehaald, maar ik meen me te herinneren dat de eerste item begon met een * { (correct me if I'm wrong)
Boxmodel ken ik zeer goed, maar van een asterisk als ID heb ik nog nooit gehoord. Misschien was het een mislukte comment...
Graag jullie meningen
quote:domein is verlopen (was alleen een domain forward) en wacht even tot ie is vrijgegeven, neem ik er gelijk hosting bij.
Op maandag 9 februari 2004 20:29 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:[..]
heey je tinoweb ligt eruit???
Kan hem nu tijdelijk bereiken onder
quote:Om nou te zeggen dat je veel adviezen hebt gevolgd
Op maandag 9 februari 2004 22:35 schreef WalfredGeesink het volgende:
Oke, ik heb een beetje wat adviezen gevolgd, en dit is eruit gekomen:
http://www.partypeepz.nl/rits/pestilence/Graag jullie meningen
Nog steeds is hij veels te lang en vind ik het er uitzien alsof het in swish is gemaakt (niks tegen swish voor elementaire dingen hoor ). Te weinig actie erin (nog steeds) en je hebt nu letterlijk een verhaal erin verwerkt. Maar het is nog steeds te lang en het houdt niet de aandacht vast. Ook die 'motion blur' bij tekst (die eigenlijk een gradient is) vind ik er nogal fake uitzien.
Een echte goede intro is heel lastig om te maken, er zijn dan ook weinig van. Teveel mensen denken dat het ook echt iets toevoegd aan de website, terwijl dat alleen zo is bij een echt goede intro. Veel mensen maken ook eerst een intro en dan de site zelf. Als je het omdraait krijg je iets dat goed bij elkaar past
quote:jij spreekt voor mij!
Op maandag 9 februari 2004 23:08 schreef ELTino het volgende:[..]
Om nou te zeggen dat je veel adviezen hebt gevolgd
Nog steeds is hij veels te lang en vind ik het er uitzien alsof het in swish is gemaakt (niks tegen swish voor elementaire dingen hoor
). Te weinig actie erin (nog steeds) en je hebt nu letterlijk een verhaal erin verwerkt. Maar het is nog steeds te lang en het houdt niet de aandacht vast. Ook die 'motion blur' bij tekst (die eigenlijk een gradient is) vind ik er nogal fake uitzien.
Een echte goede intro is heel lastig om te maken, er zijn dan ook weinig van. Teveel mensen denken dat het ook echt iets toevoegd aan de website, terwijl dat alleen zo is bij een echt goede intro. Veel mensen maken ook eerst een intro en dan de site zelf. Als je het omdraait krijg je iets dat goed bij elkaar past
quote:heb je nog de .fla (of de mp3 files) van audio.swf? ik zou graag die muziek willen gebruiken voor een project op school
Op maandag 9 februari 2004 23:04 schreef ELTino het volgende:[..]
domein is verlopen (was alleen een domain forward) en wacht even tot ie is vrijgegeven, neem ik er gelijk hosting bij.
Kan hem nu tijdelijk bereiken onder
http://www.curabell.nl/projects/tinoweb/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |