quote:Ja natuurlijk, maar dat heeft dan toch te maken met de stylesheet die er aan hangt, niet de HTML zelf. Als jij een tekstblokkie in een div gooit en mooi <div class="naam"><hx>kopje</hx><p>eelveeltekst</p></div> of weet ik het doet is dat HTML-technisch helemaal okay, maar ligt het er nog maar aan wat je met je CSS allemaal uitspookt wil het er altijd goed uitzien
Op zaterdag 24 januari 2004 14:33 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ben maar een amateur maar vind het wel gaar dat het in zowel mozilla, IE, opera en volgens mij ook netscape wel werkt en dat safari het dan voor elkaar krijgt om er iets anders van te maken.
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 19:23 schreef CrashOne het volgende:Niet echt mooi dus.
zow.. das beter
[geen spam]
is toch alleen voor één gebruiker
zie het maar als hulp aan de Fok! Community
code:en ik had dus nooit gedacht dat dat nog simpeler kon. je kan gewoon in css ook TD:hover gebruiken!!!<td onMouseover="this.style.backgroundColor='#9999FF'" onMouseout= "this.style.backgroundColor=''">
code:alleen wel jammer dat Opera en Firebird dat wel doet en IE nietTD:hover {
background-color: #9999FF;
}
[Dit bericht is gewijzigd door spectrumanalyser op 26-01-2004 23:45]
quote:Klopt, maar werkt niet in IE, die ondersteund alleen :hover op het a element.
Op maandag 26 januari 2004 23:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik heb nu ook soortvan hover in m'n tabellen, met behulp van deze codecode:en ik had dus nooit gedacht dat dat nog simpeler kon. je kan gewoon in css ook TD:hover gebruiken!!!<td onMouseover="this.style.backgroundColor='#9999FF'" onMouseout= "this.style.backgroundColor=''"> code:TD:hover {
background-color: #9999FF;
}
quote:Tip: maak hem werkend!
Op dinsdag 27 januari 2004 09:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
vanmiddag om 13:45 moet ik de website presenteren aan docenten en de "opdrachtgever" - een klasgenoot. iemand nog lastminute-tips!
quote:maak de achtergrond van het inlogknopje de zelfde kleur als de achtergrond van de tabel
Op dinsdag 27 januari 2004 09:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
vanmiddag om 13:45 moet ik de website presenteren aan docenten en de "opdrachtgever" - een klasgenoot. iemand nog lastminute-tips!
Ik heb de site gemaakt om als ik straks in Indonesie zit mijn verslag online kan bijhouden
ik heb de site gemaakt met CuteSITEBuilder
Wat denken jullie ervan http://www.onzereizen.nl ?
En weet iemand misschien een script waarmee ik vanaf iedere computer makkelijk mijn site kan bijhouden.
quote:je code is een beetje een zooitje
Op dinsdag 27 januari 2004 11:38 schreef nodisch18 het volgende:ik heb de site gemaakt met CuteSITEBuilder
maar voor een prive webdingetje is het wel grappig.
quote:zoeken naar een CMS script.
Op dinsdag 27 januari 2004 11:38 schreef nodisch18 het volgende:
Ik heb een site gemaakt en gisteren op het net gezet. Behalve het schrijfwerk ben ik er een uurtje of 3 mee bezig geweest.Ik heb de site gemaakt om als ik straks in Indonesie zit mijn verslag online kan bijhouden
ik heb de site gemaakt met CuteSITEBuilder
En weet iemand misschien een script waarmee ik vanaf iedere computer makkelijk mijn site kan bijhouden.
quote:Heb het ook, net als plaatje. Met welke browser bekijk jij je site?
Op dinsdag 27 januari 2004 16:35 schreef KitteKat het volgende:
Ik heb dus een website gebouwt maar als ik naar me vader''s computer ga om hem daar te bekijken dan zie ik witte streep onder het logen en is het menu naar beneden opgeschoven hebben meer mensen hier last van? het gaat om www.vf-kartracing.nl/v2
[Dit bericht is gewijzigd door StephanL op 27-01-2004 16:38]
quote:Er staat op je site, Zijn deuren/werkplaats
Ik heb dus een website gebouwt maar als ik naar me vader''s computer ga om hem daar te bekijken dan zie ik witte streep onder het logen en is het menu naar beneden opgeschoven hebben meer mensen hier last van? het gaat om www.vf-kartracing.nl/v2
Dit moet volgens mij Haar zijn
quote:-Check je source
Op woensdag 28 januari 2004 16:04 schreef yogidrink het volgende:
http://www.originalmobile.nlwat kan er beter?
alleen de hoofdpagina werkt nu!!
quote:Laat jij als profit organisatie eens zien dat jij anders bent dan alle andere bel&ringtone site'tjes.
Op woensdag 28 januari 2004 16:04 schreef yogidrink het volgende:
http://www.originalmobile.nlwat kan er beter?
alleen de hoofdpagina werkt nu!!
quote:Dit zou kunnen komen door de resolutie... kijk eens welke resolutie jij en je vader hebben....... wss. heb jij een resolutie van 800x600 en je vader een hogere resolutie...
Wat vinden jullie vooral van het idee? Het is volgens mij nog vrij uniek. Men upload hun gsm foto's en deze worden niet getoond voordat ze gekeurd zijn. Thumbnails worden automatisch aangemaakt.
Ik heb de layout netjes en rustig gehouden, omdat er toch (hopelijk later) vrij veel kleine voorbeeldfoto's moeten worden ingeladen. Een langzame layout helpt dan niet echt mee...
Laat het me maar weten wat je ervan vindt
-ps je vroeg of er al zo'n page was...
ongeveer wel.. waar je foto's met je mobiel van kontjes kon uploaden..
ben de url kwijt (doodzonde)
quote:Laat ik het zo zeggen... je idee is leuk maar het bestaat al wel zoals eerder gezegt.
Op vrijdag 30 januari 2004 00:55 schreef KwebeMark het volgende:
Ik wil graag deze site laten keuren:
http://www.gsmpics.com/Wat vinden jullie vooral van het idee? Het is volgens mij nog vrij uniek. Men upload hun gsm foto's en deze worden niet getoond voordat ze gekeurd zijn. Thumbnails worden automatisch aangemaakt.
Ik heb de layout netjes en rustig gehouden, omdat er toch (hopelijk later) vrij veel kleine voorbeeldfoto's moeten worden ingeladen. Een langzame layout helpt dan niet echt mee...
Laat het me maar weten wat je ervan vindt
Deze multiplayer-game. Ik wil hem met zoveel mogelijk gebruikers testen, dus als je nog wat mensen kunt optrommelen, graag
Bedankt voor de moeite.
html coding is nog niet klaar. het moet in een popup komen ect.
maar de layout is klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |