abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16548876
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 14:33 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ben maar een amateur maar vind het wel gaar dat het in zowel mozilla, IE, opera en volgens mij ook netscape wel werkt en dat safari het dan voor elkaar krijgt om er iets anders van te maken.
Ja natuurlijk, maar dat heeft dan toch te maken met de stylesheet die er aan hangt, niet de HTML zelf. Als jij een tekstblokkie in een div gooit en mooi <div class="naam"><hx>kopje</hx><p>eelveeltekst</p></div> of weet ik het doet is dat HTML-technisch helemaal okay, maar ligt het er nog maar aan wat je met je CSS allemaal uitspookt wil het er altijd goed uitzien .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_16561758
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 19:23 schreef CrashOne het volgende:

Niet echt mooi dus.

zow.. das beter

pi_16610872
simpel design, maar toch wel handig als startpagina.
als iemand t script wil hebben moet hij het maar zeggen.

[geen spam]
is toch alleen voor één gebruiker

zie het maar als hulp aan de Fok! Community

Internet Manager

Kusje
pi_16612880
Ik heb nu ook soortvan hover in m'n tabellen, met behulp van deze code
code:
 <td onMouseover="this.style.backgroundColor='#9999FF'" onMouseout= "this.style.backgroundColor=''">
en ik had dus nooit gedacht dat dat nog simpeler kon. je kan gewoon in css ook TD:hover gebruiken!!!
code:
TD:hover {
background-color: #9999FF;
}

alleen wel jammer dat Opera en Firebird dat wel doet en IE niet

[Dit bericht is gewijzigd door spectrumanalyser op 26-01-2004 23:45]

Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 26 januari 2004 @ 23:44:30 #80
14806 CrashOne
100% compliant
pi_16613781
quote:
Op maandag 26 januari 2004 23:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik heb nu ook soortvan hover in m'n tabellen, met behulp van deze code
code:
 <td onMouseover="this.style.backgroundColor='#9999FF'" onMouseout= "this.style.backgroundColor=''">
en ik had dus nooit gedacht dat dat nog simpeler kon. je kan gewoon in css ook TD:hover gebruiken!!!
code:
TD:hover {
background-color: #9999FF;
}

Klopt, maar werkt niet in IE, die ondersteund alleen :hover op het a element.
pi_16618523
vanmiddag om 13:45 moet ik de website presenteren aan docenten en de "opdrachtgever" - een klasgenoot. iemand nog lastminute-tips!
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  dinsdag 27 januari 2004 @ 10:30:19 #82
62944 STFU
Blain (NTCE Chaingunner)
pi_16619416
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
vanmiddag om 13:45 moet ik de website presenteren aan docenten en de "opdrachtgever" - een klasgenoot. iemand nog lastminute-tips!
Tip: maak hem werkend!
ik krijg alleen shots en scheve elementen!
Hank Evans: Well fuck my ozone.
Hank Evans: Hey, Ringworm! Yeah I'm talking to you, you toxic waste of life. You gonna pick up that butt or do I have to glue it to my shoe and stick it up your big pimply a-hole.
pi_16620938
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
maak de achtergrond van het inlogknopje de zelfde kleur als de achtergrond van de tabel
Kusje
pi_16621049
Ik heb een site gemaakt en gisteren op het net gezet. Behalve het schrijfwerk ben ik er een uurtje of 3 mee bezig geweest.

Ik heb de site gemaakt om als ik straks in Indonesie zit mijn verslag online kan bijhouden

ik heb de site gemaakt met CuteSITEBuilder

Wat denken jullie ervan http://www.onzereizen.nl ?

En weet iemand misschien een script waarmee ik vanaf iedere computer makkelijk mijn site kan bijhouden.

dinsdag 27 januari 2004 @ 12:02:39 #85
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_16621718
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 11:38 schreef nodisch18 het volgende:

je code is een beetje een zooitje

maar voor een prive webdingetje is het wel grappig.

- roomijs met stukjes melkchocolade is lekker!
  dinsdag 27 januari 2004 @ 13:25:41 #86
62944 STFU
Blain (NTCE Chaingunner)
pi_16623824
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 11:38 schreef nodisch18 het volgende:
Ik heb een site gemaakt en gisteren op het net gezet. Behalve het schrijfwerk ben ik er een uurtje of 3 mee bezig geweest.

Ik heb de site gemaakt om als ik straks in Indonesie zit mijn verslag online kan bijhouden

En weet iemand misschien een script waarmee ik vanaf iedere computer makkelijk mijn site kan bijhouden.

zoeken naar een CMS script.
Of een CMS progje downloaden
Hank Evans: Hey, Ringworm! Yeah I'm talking to you, you toxic waste of life. You gonna pick up that butt or do I have to glue it to my shoe and stick it up your big pimply a-hole.
  dinsdag 27 januari 2004 @ 16:35:38 #87
33356 KitteKat
Kittekat voor een fitte kat
pi_16630110
Ik heb dus een website gebouwt maar als ik naar me vader''s computer ga om hem daar te bekijken dan zie ik witte streep onder het logen en is het menu naar beneden opgeschoven hebben meer mensen hier last van? het gaat om www.vf-kartracing.nl/v2

pi_16630151
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 16:35 schreef KitteKat het volgende:
Ik heb dus een website gebouwt maar als ik naar me vader''s computer ga om hem daar te bekijken dan zie ik witte streep onder het logen en is het menu naar beneden opgeschoven hebben meer mensen hier last van? het gaat om www.vf-kartracing.nl/v2

[afbeelding]

Heb het ook, net als plaatje. Met welke browser bekijk jij je site?

[Dit bericht is gewijzigd door StephanL op 27-01-2004 16:38]

pi_16630190
quote:

[afbeelding]

Er staat op je site, Zijn deuren/werkplaats

Dit moet volgens mij Haar zijn

Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_16637701
Hey Spectrum sjek ff je topic van je hoek bureau of neem ff contact met me op!
pi_16659474
http://www.originalmobile.nl

wat kan er beter?
alleen de hoofdpagina werkt nu!!

woensdag 28 januari 2004 @ 17:36:06 #92
14806 CrashOne
100% compliant
pi_16662187
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 16:04 schreef yogidrink het volgende:

wat kan er beter?

-Check je source
-Check http://validator.w3.org/
-Check in mozilla
  woensdag 28 januari 2004 @ 22:59:57 #93
62944 STFU
Blain (NTCE Chaingunner)
pi_16672570
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 16:04 schreef yogidrink het volgende:

wat kan er beter?

Laat jij als profit organisatie eens zien dat jij anders bent dan alle andere bel&ringtone site'tjes.
Volgens mij bestaat 60% van je pagina uit een contentripper van een adere beltoon site!
Ten 2e... waar is je header? had je nog geen zin om er 1 te maken?
Kortom bagger uit de eerste rij!
pi_16689278
quote:

[afbeelding]

Dit zou kunnen komen door de resolutie... kijk eens welke resolutie jij en je vader hebben....... wss. heb jij een resolutie van 800x600 en je vader een hogere resolutie...
als je niet kunt winnen van je tegenstander, word dan vrienden
pi_16704934
Ik wil graag deze site laten keuren:
http://www.gsmpics.com/

Wat vinden jullie vooral van het idee? Het is volgens mij nog vrij uniek. Men upload hun gsm foto's en deze worden niet getoond voordat ze gekeurd zijn. Thumbnails worden automatisch aangemaakt.

Ik heb de layout netjes en rustig gehouden, omdat er toch (hopelijk later) vrij veel kleine voorbeeldfoto's moeten worden ingeladen. Een langzame layout helpt dan niet echt mee...

Laat het me maar weten wat je ervan vindt

vrijdag 30 januari 2004 @ 01:23:50 #96
65470 Kindred_Spirits
K i n d r e d _ S p i r i t s
pi_16705380
het idee is super! de layout spreek mij redelijk aan en dat is ook goed en vooral overzichtelijk...

-ps je vroeg of er al zo'n page was...
ongeveer wel.. waar je foto's met je mobiel van kontjes kon uploaden..

ben de url kwijt (doodzonde)

_________________________________________BEK HOUWE_______________________________________________
  vrijdag 30 januari 2004 @ 10:53:25 #97
62944 STFU
Blain (NTCE Chaingunner)
pi_16709870
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 00:55 schreef KwebeMark het volgende:
Ik wil graag deze site laten keuren:
http://www.gsmpics.com/

Wat vinden jullie vooral van het idee? Het is volgens mij nog vrij uniek. Men upload hun gsm foto's en deze worden niet getoond voordat ze gekeurd zijn. Thumbnails worden automatisch aangemaakt.

Ik heb de layout netjes en rustig gehouden, omdat er toch (hopelijk later) vrij veel kleine voorbeeldfoto's moeten worden ingeladen. Een langzame layout helpt dan niet echt mee...

Laat het me maar weten wat je ervan vindt

Laat ik het zo zeggen... je idee is leuk maar het bestaat al wel zoals eerder gezegt.
Je layout vind ik niet knetterend eruit komen, mis namelijk ook een header.
  vrijdag 30 januari 2004 @ 13:08:07 #98
64108 EgoTrippin
what I mean, not what I say
pi_16713117
Al eerder gepost in een apart topic, maar dichtgegooid, dus nu hier:

Deze multiplayer-game. Ik wil hem met zoveel mogelijk gebruikers testen, dus als je nog wat mensen kunt optrommelen, graag

of niet
pi_16713990
www.quadmusic.net - website van mijn punkrockband.
Ik ben inmiddels heel tevreden over de layout. Soms komt het echter voor dat mensen een bepaald iets niet meteen kunnen vinden op de site. Wat vinden jullie? Is de navigatie logisch en staat de info op de juiste plek?

Bedankt voor de moeite.

pi_16748490
www.brouwhuis.com familie siteje :-)

html coding is nog niet klaar. het moet in een popup komen ect.
maar de layout is klaar

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')