quote:Als je daar bent ga je alleen de tenten in die airco hebben, anders word je gek!
Op woensdag 14 januari 2004 15:46 schreef markiemark het volgende:[..]
hoezo kwam je er niet in? mocht je er niet in of had je geen zin om er heen te gaan?
quote:ohw hehe ok.. wat is de gem. temp. daa zo'n beetje?
Op woensdag 14 januari 2004 15:48 schreef mrcool het volgende:[..]
Als je daar bent ga je alleen de tenten in die airco hebben, anders word je gek!
quote:Graad of 38, in Augustus iig! Soms over de 40 graden!
Op woensdag 14 januari 2004 15:55 schreef markiemark het volgende:[..]
ohw hehe ok.. wat is de gem. temp. daa zo'n beetje?
quote:Bij dat hotel zat ik dus ook! In de zomer van 2002.. wanneer was jij in Bodrum?
Op woensdag 14 januari 2004 15:58 schreef mrcool het volgende:
Echt heet is het iig niet omdat je dicht bij de zee zit, in de avond kan het zelfs koud worden, alleen als je ergens binnen bent zonder airco dan word je echt gek! Hier zat ik trouwens: http://www.arakea.be/site/hotel_5379.htm
quote:ja das wel relaxt zo bij de zee... zonder airco zal het wel benauwd worden denk ik..
Op woensdag 14 januari 2004 15:58 schreef mrcool het volgende:
Echt heet is het iig niet omdat je dicht bij de zee zit, in de avond kan het zelfs koud worden, alleen als je ergens binnen bent zonder airco dan word je echt gek! Hier zat ik trouwens: http://www.arakea.be/site/hotel_5379.htm
quote:2003, goed hotel hoor, lekker eten ook!
Op woensdag 14 januari 2004 16:04 schreef Sjwerver het volgende:[..]
Bij dat hotel zat ik dus ook! In de zomer van 2002.. wanneer was jij in Bodrum?
quote:Dat weet ik wel zeker, zorg hoe dan ook dat je airco in je hotelkamer hebt!
Op woensdag 14 januari 2004 16:05 schreef markiemark het volgende:[..]
ja das wel relaxt zo bij de zee... zonder airco zal het wel benauwd worden denk ik..
quote:Ja, online geboekt bij een Belgische maatschappij, weet ff niet meer wat de naam was, volgens mij iets als Corendon ofzo, weet het echt niet zeker! Je word gewoon vervoerd met een bus vanuit het vliegveld! Hou wel rekening ermee dat dat vliegveld dus echt kut is, is een oude legerbasis! Je mag eerst 2 uur op je visum gaan wachtten alvorens ze je paspoort gaan controleren! En geloof me als ik zeg dat die lui hard controleren, ze zijn niet zuinig daar in Turkije!
Op woensdag 14 januari 2004 16:09 schreef markiemark het volgende:
ziet er wel goed uit dat hotel.. had jij bij een reisorganisatie geboekt? zo ja, welke?
en hoe zit het met vervoer vanaf de luchthaven naar je hotel?
En zodra ze merken dat je Nederlands ben kom je helemaal niet meer van ze af, want ze hebben bijna allemaal familie in Nederland en kunnen dan ook wat woorden Nederlands (Bassie en Adriaan). Als je daar een dag rondloopt word je daar helemaal gek van, ik in ieder geval wel.
Er waren wel een hoop discotheken, kroegen en restaurantjes, waarvan een aantal ook Nederlands. Als je ervan houdt is het leuk, maar ik vond het Salou-gehalte veels te hoog.
quote:Dan is Bodrum echt het tegenovergestelde gewoon!
Op woensdag 14 januari 2004 16:11 schreef ToXiCitY het volgende:
Ik ben vorig jaar 2x in Marmaris geweest (werk), en het viel me op dat er daar erg weinig te doen is. Op het strand liggen zou je zeggen, maar het strand daar was over het algemeen ranzig (vuilnis), klein (je stapt er zo overheen), en het water nodigde nou ook niet uit tot een duik. De enige manier om daar op het strand te liggen was op een ligstoel op het smalle strand langs de boulevard, waar je constant lastiggevallen werd door lui die je van alles probeerden aan te smeren.En zodra ze merken dat je Nederlands ben kom je helemaal niet meer van ze af, want ze hebben bijna allemaal familie in Nederland en kunnen dan ook wat woorden Nederlands (Bassie en Adriaan). Als je daar een dag rondloopt word je daar helemaal gek van, ik in ieder geval wel.
Er waren wel een hoop discotheken, kroegen en restaurantjes, waarvan een aantal ook Nederlands. Als je ervan houdt is het leuk, maar ik vond het Salou-gehalte veels te hoog.
quote:Ik ben toen een dagje naar Marmaris geweest, maar ik moest ook helaas constateren dat Marmaris echt het tegenovergestelde is van Bodrum, Bodrum ruleert! Ik doe het zeker nog eens. Aanrader!
Op woensdag 14 januari 2004 16:13 schreef mrcool het volgende:[..]
Dan is Bodrum echt het tegenovergestelde gewoon!
Alanya ben ik btw ook geweest.. maar dat vond ik maar niets.. maar ik was ook pas 13 en ging niet uit ofzo.
quote:Idd, ik hoor van vele mensen dat Bodrum veruit het beste is, ik ga er ook zeker nog een keertje heen!
Op woensdag 14 januari 2004 16:21 schreef Sjwerver het volgende:[..]
Ik ben toen een dagje naar Marmaris geweest, maar ik moest ook helaas constateren dat Marmaris echt het tegenovergestelde is van Bodrum, Bodrum ruleert! Ik doe het zeker nog eens. Aanrader!
Alanya ben ik btw ook geweest.. maar dat vond ik maar niets.. maar ik was ook pas 13 en ging niet uit ofzo.
quote:Je wilde negatieve dingen horen: (Marmaris)
Op woensdag 14 januari 2004 16:11 schreef ToXiCitY het volgende:
Ik ben vorig jaar 2x in Marmaris geweest (werk), en het viel me op dat er daar erg weinig te doen is. Op het strand liggen zou je zeggen, maar het strand daar was over het algemeen ranzig (vuilnis), klein (je stapt er zo overheen), en het water nodigde nou ook niet uit tot een duik. De enige manier om daar op het strand te liggen was op een ligstoel op het smalle strand langs de boulevard, waar je constant lastiggevallen werd door lui die je van alles probeerden aan te smeren.En zodra ze merken dat je Nederlands ben kom je helemaal niet meer van ze af, want ze hebben bijna allemaal familie in Nederland en kunnen dan ook wat woorden Nederlands (Bassie en Adriaan). Als je daar een dag rondloopt word je daar helemaal gek van, ik in ieder geval wel.
Het blijft een 3e wereldlandachtig dwz.
- Kijk uit met wat je eet, bij ons was zon beetje iedereen aan de schijt, behalve ik
- inenten
- Zorg dat je je paspoort ed. (zoals ik) niet kwijt raakt. Want dan heb je een GROOT probleem.
-edit-
Wat hierboven gezegd werd dus..
[Dit bericht is gewijzigd door Lucyfurr op 14-01-2004 16:30]
quote:Inenten heb ik niet gedaan, is pas nodig bij een verblijf van een aantal maanden hebben ze mij verteld.
Op woensdag 14 januari 2004 16:26 schreef DIA het volgende:[..]
Je wilde negatieve dingen horen: (Marmaris)
- zoals gezegd geen mooie witte brede zandstranden
- De plaatselijke turken proberen je van alles aan te smeren en geld afhandig te maken. Ze zijn wel overdreven vriendelijk, maar niet voor hun lol. Turken zijn handerlaars.
-uitgaan is leuk, entree gratis en prijzen normaal 3 euro voor biertje
-Het is warm, toen ik er was toevallig erg warm 45+ die plaatselijke turken gingen soms kapot van de hitte.
-vervoer goedkoop taxi enzv.
-Marmaris zelf is totaal opgezet voor toerisme dus een beetje salouachtig met veel disco's eetgelegenheden enz. Je hebt dus niet echt t idee in turkije te zijn.
-Kijk in geheel Turkije uit met Turkse meisjes, ook in discotheken enzv. Je zal niet de eerste zijn die klappen krijgt van broers of neven omdat je met of te dicht bij haar danste.
- Het is niet zo wijfenneukachtig als Salou, dus niet allemaal breezers in de disco maar t is allemaal iets volwassenerHet blijft een 3e wereldlandachtig dwz.
- Kijk uit met wat je eet, bij ons was zon beetje iedereen aan de schijt, behalve ik
- inenten
- Zorg dat je je paspoort ed. (zoals ik) niet kwijt raakt. Want dan heb je een GROOT probleem.
quote:hmmzz ok lijkt me duidelijk.. heb je ook nog wat neg. dingen over bodrum, of iemand anders, want daar ben ik nu wel benieuwd naar!
Op woensdag 14 januari 2004 16:26 schreef DIA het volgende:[..]
Je wilde negatieve dingen horen: (Marmaris)
- zoals gezegd geen mooie witte brede zandstranden
- De plaatselijke turken proberen je van alles aan te smeren en geld afhandig te maken. Ze zijn wel overdreven vriendelijk, maar niet voor hun lol. Turken zijn handerlaars.
-uitgaan is leuk, entree gratis en prijzen normaal 3 euro voor biertje
-Het is warm, toen ik er was toevallig erg warm 45+ die plaatselijke turken gingen soms kapot van de hitte.
-vervoer goedkoop taxi enzv.
-Marmaris zelf is totaal opgezet voor toerisme dus een beetje salouachtig met veel disco's eetgelegenheden enz. Je hebt dus niet echt t idee in turkije te zijn.
-Kijk in geheel Turkije uit met Turkse meisjes, ook in discotheken enzv. Je zal niet de eerste zijn die klappen krijgt van broers of neven omdat je met of te dicht bij haar danste.
- Het is niet zo wijfenneukachtig als Salou, dus niet allemaal breezers in de disco maar t is allemaal iets volwassenerHet blijft een 3e wereldlandachtig dwz.
- inenten
quote:De GGD laat je er ook nog eens een keer flink voor betalen!
Op woensdag 14 januari 2004 16:30 schreef markiemark het volgende:
turkije staat gewoon op mn legitimatiebewijs.. en heb je een visum nodig?!
en inentingen? iemand die me daar iets over kan vertellen want over het algemeen ben ik redelijk bang voor lange harde dingen die mijn lichaam binnen treden...
quote:wat mag dat kosten dan? hoeveel heb jij voor de hele reis betaald?
Op woensdag 14 januari 2004 16:31 schreef mrcool het volgende:[..]
De GGD laat je er ook nog eens een keer flink voor betalen!
quote:Oh, dat weet ik echt niet meer, de GGD vraagt iig veel geld voor die inentingen, hoeveel weet ik niet meer precies, kijk anders ff op hun site!
Op woensdag 14 januari 2004 16:34 schreef markiemark het volgende:[..]
wat mag dat kosten dan? hoeveel heb jij voor de hele reis betaald?
quote:Je bent daar wel meteen multi-miljonair als je 10 euro pint!
Op woensdag 14 januari 2004 16:37 schreef DIA het volgende:
inentingen hoeft niet persee, ik ben daar 15 dagen geweest. Ik leef nu nog dus.....
Je kan erin met een legitimatie bewijs. Een visum koop je daar als je uit het vliegtuig komt en het land binnengaat. Kost dacht ik iets van 10 euro.
Ze betalen daar met Turkse Lire, dus neem wel een rugzak mee als je gaat stappen, 0,60 eurocent is namelijk 1 000 000 TL. Ik weet niet hoe het nu is het is namelijk niet zon harde munt. Je kunt het beste in Turkije Lire pinnen, Want met Euro's word je daar afgezet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |