quote:is da een fatamorgeaan of is het een serieuze post?
Op dinsdag 13 januari 2004 23:48 schreef Lelyzee het volgende:
was een mirage
(ze laten zo'n ding liggen omdat dat goekoper is dan weghalen)
[Dit bericht is gewijzigd door ToXiCitY op 13-01-2004 23:50]
Niks vreemds aan hoor.
quote:Ja ik zag niet dus wat ervoor was, der was een zee? Omdat ze het 1min erna ook hadden over midden in de woestijn en ze er een nacht moesten blijven enzo
Op dinsdag 13 januari 2004 23:50 schreef SterkStaaltje het volgende:
Midden in de woestijn? Hij reed lans de zee, beetje opletten.(ze laten zo'n ding liggen omdat dat goekoper is dan weghalen)
quote:Nee dude, was grapje. Maar naar mijn mening is t ook niet bepaald
Op dinsdag 13 januari 2004 23:49 schreef Brendovic het volgende:[..]
is da een fatamorgeaan of is het een serieuze post?
quote:zo puur dun zand? Ik dacht er ook aan maar ik dacht dan is het nie zo mooi egaal bruin
Op dinsdag 13 januari 2004 23:50 schreef calvobbes het volgende:
Misschien dat daar vroeger een rivier heeft gelopen, dat schip is een keer gezonken en sindsdien heeft die rivier een andere loop gekregen.Niks vreemds aan hoor.
quote:Geef het een groot aantal jaar de tijd en het is 1 met de natuur.
Op dinsdag 13 januari 2004 23:51 schreef Brendovic het volgende:zo puur dun zand? Ik dacht er ook aan maar ik dacht dan is het nie zo mooi egaal bruin
quote:Jonge, zoals ik zeg, ik zapte op dat moment in dus daarom vraag ik het, en ja ik heb de 10 min erna ook gekeken, Vind rally rijden verder net zo boeiend als het Fok Eiland forum, niet zo een fan
Op dinsdag 13 januari 2004 23:52 schreef SterkStaaltje het volgende:
Waren beelde van vorige jaren, toen reden ze een stuk langs het strand. je zag net voor ie langs het schip reed dat ie langs de waterlijn reed. Slaap lekker. Kijk dakar nog wel ff af he.
quote:Tss, de puurste vorm van autosport een beetje bagatelliseren.
Op dinsdag 13 januari 2004 23:54 schreef Brendovic het volgende:
Jonge, zoals ik zeg, ik zapte op dat moment in dus daarom vraag ik het, en ja ik heb de 10 min erna ook gekeken, Vind rally rijden verder net zo boeiend als het Fok Eiland forum, niet zo een fan
quote:helemaal of alleen dat? Citroen is helemaal niet aan de winnende hand?
Op woensdag 14 januari 2004 00:03 schreef Butra het volgende:
Het waren trouwens beelden uit 1995.
quote:Ze hebben elke avond een stukje terugblik op vorige rally's. De rest was wel gewoon van vandaag.
Op woensdag 14 januari 2004 00:04 schreef Brendovic het volgende:[..]
helemaal of alleen dat? Citroen is helemaal niet aan de winnende hand?
quote:Klopt idd, waren beelden uit 1994 of zo? Toen zijn ze via de kustlijn naar Dakar gecrost (en terug naar parijs).
Op dinsdag 13 januari 2004 23:52 schreef SterkStaaltje het volgende:
Waren beelde van vorige jaren, toen reden ze een stuk langs het strand. je zag net voor ie langs het schip reed dat ie langs de waterlijn reed. Slaap lekker. Kijk dakar nog wel ff af he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |