abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 mei 2004 @ 14:08:52 #26
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_19193540
Mijn ouders zijn er helaas vorige week ook ingetrapt, en na het bekijken van Kassa zaterdag willen ze er toch af.

Vandaag kwam het pakket binnen, en natuurlijk de telefoon gepakt en geanuleerd. Bij de vraag of we een schriftelijke bevestiging hiervan krijgen was het antwoord nee. Wel kon ik de naam van de telefoniste krijgen.

Toch blijf ik met een naar gevoel achter zitten. Ik heb het gevoel dat we toch binnenkort rekeningen zullen ontvangen. Ik heb dus vandaag nog een aangetekende brief de deur uit gedaan, waarin ik nogmaals uitleg waarom we stoppen, en verwijs ik naar het telefonisch gesprek.

Denken jullie dat ik het op deze manier goed heb aangepakt, of is jullie ervaring dat Durion niets aantrekt van het annuleren van de overeenkomst?
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_19194310
ik heb ook gebeld voor Durion, na een maandje onstlag genomen, trap er niet in, het is oplichterij
  maandag 17 mei 2004 @ 14:40:19 #28
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_19194483
we zijn er dus al ingetrapt, wat is jouw ervaring, zijn we nu van hen af of kunnen we nog rekeningen verwachten?

ALs dat het geval is, wat kunnen we dan het beste doen?
pi_19196356
als je het pakket ontvangen hebt is er kans dat er al iets van 10 euro is afgeschreven geloof ik, dat zag ik toen in een uitzending van kassa, er wordt je als callcenter medewerker natuurlijk verder niks verteld over de negatieve kanten van je product, maar die begonnen op een gegeven moment steeds meer te komen, negatieve artikelen in de krant enzo

als het goed is moet het verder wel geregeld zijn als je direct geannuleerd hebtmaar ik kan er naast zitten, ik heb geen ervaring met het ontvangen van het pakket zelf, ik heb 2 keer die lui zelf aan de ljin gehad en ben er niet op ingegaan
  maandag 17 mei 2004 @ 16:09:28 #30
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_19196884
Inmiddels naar de bank gegaan, als we een dagafschrijving krijgen moeten we meteen naar de bank gaan waarna zij het bedrag kunnen storneren. Bij 2x worden ze geblokkeerd

Nu maar hopen dat die ¤10 niet is afgeschreven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')