quote:flikker toch op, man.
Op dinsdag 13 januari 2004 22:34 schreef baziz het volgende:
Je weet niet wat die leraar heeft gedaan natuurlijk, kan ook iets verschrikkelijks zijn geweest.Maar begrijp me niet verkeerd, gewoon opsluiten die kerel voor een jaar of 10.
quote:dat kan en mag never nooit een excuus zijn!
Je weet niet wat die leraar heeft gedaan natuurlijk, kan ook iets verschrikkelijks zijn geweest.
Dus het maakt wel verschil.
quote:Site.....please?
Op dinsdag 13 januari 2004 22:22 schreef Nyrem het volgende:Volgens leerlingen van het Terra College is de verdachte, die door een aantal van hen Ali werd genoemd, enkele dagen geleden geschorst en zou hij nu verhaal zijn komen halen. Andere scholieren menen dat het om ene Murat gaat. Op de website van deze persoon staan inmiddels reacties, variërend van 'Klootzak...ophangen moeten ze je', tot 'ik kan je frustraties wel begrijpen, die racisten gaan soms te ver (...) dus ik hoop dat ze je nooit zullen vinden'.
[Copyright 2004, Novum]
quote:
Je weet niet wat die leraar heeft gedaan natuurlijk, kan ook iets verschrikkelijks zijn geweest.
Die man doet toch ook gewoon zijn werk, en dan nog kies je er toch niet voor om iemand neer te schieten.
Ik hoor net op Nova dat het slachtoffer iemand is die ontzettend veel tijd steekt in het onderwijs.
quote:lees deze topic maar door.....
Op dinsdag 13 januari 2004 22:37 schreef tongytongylickylicky het volgende:[..]
Site.....please?
quote:Zeg ik toch ook niet, maar je moet niet oordelen over iets waar je maar een kant van het verhaal van kent
Op dinsdag 13 januari 2004 22:36 schreef just me het volgende:[..]
dat kan en mag never nooit een excuus zijn!
quote:ja, zn CU2! en dat is.... http://www.cu2.nl/browse.php?id=969824
Op dinsdag 13 januari 2004 22:37 schreef tongytongylickylicky het volgende:[..]
Site.....please?
quote:flikker op, joh, zielig figuur
Op dinsdag 13 januari 2004 22:39 schreef baziz het volgende:[..]
Zeg ik toch ook niet, maar je moet niet oordelen over iets waar je maar een kant van het verhaal van kent
Misschien neukte die z'n zusje van 13 wel in d'r kont, ligt gevoellig hoor bij die gasten.
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 22:38 schreef cptmarco het volgende:[..]
lees deze topic maar door.....
Wat is ze username dan?
quote:* CybErik mee eens is.
Je weet niet wat die leraar heeft gedaan natuurlijk, kan ook iets verschrikkelijks zijn geweest.Maar begrijp me niet verkeerd, gewoon opsluiten die kerel voor een jaar of 10.
[Dit bericht is gewijzigd door CybErik op 13-01-2004 22:42]
quote:Ga toch weg man! Dan nog knal je niemand af.
Op dinsdag 13 januari 2004 22:39 schreef baziz het volgende:
Zeg ik toch ook niet, maar je moet niet oordelen over iets waar je maar een kant van het verhaal van kent
Misschien neukte die z'n zusje van 13 wel in d'r kont, ligt gevoellig hoor bij die gasten.
quote:Procentueel is het zo in Nederland dat als 1 Nederlander iemand vermoord er al 17 buitenlanders een moord hebben gepleegd toch waanzin
Op dinsdag 13 januari 2004 22:19 schreef cptmarco het volgende:
het zou me echt jeuken wat de nationaliteit is eigenlijk...Wordt het minder erg als een Nederlander deze man had neergeschoten? Of is het erger omdat een allochtoon het gedaan zou hebben?
quote:Bron?
Op dinsdag 13 januari 2004 22:41 schreef Aeroxie het volgende:[..]
Procentueel is het zo in Nederland dat als 1 Nederlander iemand vermoord er al 17 buitenlanders een moord hebben gepleegd toch waanzin
quote:doe eens normaal man
Op dinsdag 13 januari 2004 22:39 schreef baziz het volgende:
quote:Het leven?
Op dinsdag 13 januari 2004 22:42 schreef CybErik het volgende:[..]
Bron?
quote:Jij bent getuige van alle moorden die in Nederland worden gepleegd?
Op dinsdag 13 januari 2004 22:43 schreef Quack het volgende:[..]
Het leven?
quote:Verre van, maar het opendoen des ogen en onbevooroordeeld en realistisch rondkijken in de wereld/land/regio waar men leeft, voegt een gigantische hoeveelheid praktische kennis over onze medemens toe aan je algemene ontwikkeling
Op dinsdag 13 januari 2004 22:44 schreef CybErik het volgende:[..]
Jij bent getuige van alle moorden die in Nederland worden gepleegd?
quote:Kijk opsporing verzocht. Elke aflevering meer buitenlanders op bewakingscamera dan Nederlanders. Terwijl wij (Nederlanders) toch in de meerderheid.
Op dinsdag 13 januari 2004 22:42 schreef CybErik het volgende:[..]
Bron?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |