Als er chariots aankomen en je hebt units in testudo formaties dan maken ze een schans waar die chariots door over de kop vliegenquote:Op zondag 31 oktober 2004 10:38 schreef Buck_Turgidson het volgende:
Iemand anders een effectieve strategie tegen scythed chariots??
Echt? Vet, nog nooit gezienquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:11 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Als er chariots aankomen en je hebt units in testudo formaties dan maken ze een schans waar die chariots door over de kop vliegen
nog 1 te gaanquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:24 schreef Da_Koen het volgende:
Ja, als je populair genoeg bent bij het volk(minstens 8 van de 10).
Als je een grote stad als Rome besieged, en je wilt naar het plein toe waar de vijandelijke generaal staat, dan ben je Testudo dankbaar, want die torens blijven op je schieten; ook in de stad.quote:Op maandag 1 november 2004 13:02 schreef Da_Koen het volgende:
Ik gebruik het eigenlijk ook nooit. Ze staan bij mij altijd buiten het bereik van archers en als ze aanvallen laat ik ze gewoon sprinten. Ik zie het nut van de textudo niet echt...
En hoe kan je er dan voor zorgen dat er niemand de stad in- of uitkomt?quote:Op donderdag 4 november 2004 19:07 schreef Steeven het volgende:
De pest gaan vanzelf over. Vergeet niet je aanwezige soldaten te retrainen zodra de pest is verdwenen. En zorg dat niemand de stad in- of uitkomt. Verspreiding is klote. Of gebruik het als biologische oorlogvoering
.
met een diplomaat moet het lukken hoor. Zo heb ik al aardig wat familieleden weten om te kopen . Maar ik speel nog niet op hoogste niveau, misschien dat dat het is.quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:45 schreef Georges het volgende:
Heb die guide gelezen van Gamespy, best handig. Ben nu al een tijdje bezig met die Bruti factie oid.
Gebruik veel wardogs, erg effectieve beestjes.
Het is me nog niet gelukt om legers te briben. Weet iemand hoe je dat doet?
Ik heb het geprobeerd met diplomaten en spionnen.
Je kan je hoofdstad verplaatsen! Enslave is wel goede optie als de stad die je gaat innemen al veel bevolking heeft. De bevolking gaat dan naar steden van jou waar je familieleden in hebt. Als je al genoeg bevolking hebt en stad die je inneemt heeft al bijv 20.000 inwoners dan kan je ze beter afslachten.quote:Op zaterdag 6 november 2004 10:14 schreef Georges het volgende:
Zo dit is wel een verslavend spel zeg, en vrij moeilijk ook. Ben nu bezig met de imperial campaign dat je 50 provincies moet innemen en Rome.
Als een stad te ver van de hoofdstad ligt dan komen er onherroepelijk problemen (cultuurverschillen en afstand hoofdstad).
Bij een nieuwe stad gebruik ik meestal enslave populace, is dat de beste optie?
Dat retrain begrijp ik niet helemaal. Krijgen units dan weer volle health of is het heel wat anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |