Nee toch? dat MEEN je niet. nieuwe spel op consoles???quote:Op zondag 31 oktober 2004 09:32 schreef Steeven het volgende:
Ehh waar heb je dat vandaag Balthar?
Allereerst komen er patches uit, AI fixes enzo.
Ten tweede komt er een expansie, dat duurt nog wel even.
Ten derde hebben ze hier 4-6 jaar over gedaan, dus reken niet op een nieuw spel van ze binnen 4 jaar.
Ten vierde hebben ze al lang terug aangekondigd hun nieuwe spel op CONSOLES uit te brengen. Dat wordt dan ook geen Total War.
Ten vijfde zullen ze geweren uit het spel houden, waar is het TW gevoel met geweren? In Medieval was dit ook al niet geslaagd, en de Napoleonic mod was retesaai. Paf, Paf, Paf, zzzz.
En last but not least, de laatste geruchten zeggen een Medieval Remake op een nieuwe, betere engine, maar hier ben ik nogal sceptisch over.
Nou jij weer.
laten we het hopen... Ik vind zelf die periode het leukst, maar dan in de style/engine van Rome...quote:Op zondag 31 oktober 2004 09:32 schreef Steeven het volgende:
En last but not least, de laatste geruchten zeggen een Medieval Remake op een nieuwe, betere engine, maar hier ben ik nogal sceptisch over.
Dit heb ik uit de vorige Pc Gameplay.quote:Op zondag 31 oktober 2004 09:32 schreef Steeven het volgende:
Ehh waar heb je dat vandaag Balthar?
Allereerst komen er patches uit, AI fixes enzo.
Ten tweede komt er een expansie, dat duurt nog wel even.
Ten derde hebben ze hier 4-6 jaar over gedaan, dus reken niet op een nieuw spel van ze binnen 4 jaar.
Ten vierde hebben ze al lang terug aangekondigd hun nieuwe spel op CONSOLES uit te brengen. Dat wordt dan ook geen Total War.
Ten vijfde zullen ze geweren uit het spel houden, waar is het TW gevoel met geweren? In Medieval was dit ook al niet geslaagd, en de Napoleonic mod was retesaai. Paf, Paf, Paf, zzzz.
Nou jij weer.
nice....quote:Op zondag 31 oktober 2004 11:40 schreef Steeven het volgende:
Juist Stranger. Neem eens een kijkje hier:
http://www.twcenter.net/forums/index.php?showtopic=13162
De modders poepen er elke dag echt een hoop skins uit, sommigen zijn echt tof.
Over enkele weken is deze mod af en kunnen we Medievallen.
Afwijzen en Rome overnemen.quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:07 schreef Rahl het volgende:
damn die senaat
ze willen dat mijn faction leader zelfmoord pleegt
Kun je de Senaat niet uitmoorden....quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:07 schreef Rahl het volgende:
damn die senaat
ze willen dat mijn faction leader zelfmoord pleegt
In de Total Realism mod hebben ze Egypte veel minder sterk gemaakt, hernoemd naar de Ptolemaic Empire, en een grote Hellenische invloed gegeven. Weg farao's.quote:Op zondag 31 oktober 2004 18:24 schreef Djaser het volgende:
Net voor het eerst het Egyptische leger gezien, wat een indomper zeg
Alle soldaten zien er als farao's. En dan ook geen Griekse soldaten maar een of andere belachelijke Perzon klonen met speren in het leger.![]()
Nee naar al het andere wat ik tot nu toe heb gezien is dit toch echt een dieptepunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |