quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 03:35 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Tunnels
quote:Op dinsdag 28 september 2004 06:59 schreef got.rice het volgende:
op een 2.6 Ghz / 512MB RAM en Radeon 9600 128 MB, zelfs tijdens grote battles en Sieges!
Sieges zijn dus (vind ik) het tofste, je kan vanalles doen om in de stad te komen, Een muurtje slopen, gates neerhalen, of met ladders via de muren.. ik heb gehoord dat je ook ondergronds kon ofzo, moet ff kijken of dat waar is..
Maar laatst genoemd persoon zal wel uit zijn nek kletsen aangezien sap volgens mij iets anders betekent (en volgens het woordenboek ook).quote:Op dinsdag 28 september 2004 08:25 schreef ViLLzZ het volgende:
Je kan alle factions ook unlocken ( behalve een paar, die zul je moeten vernietigen, wat barbaarse factions ) door de campaign uit te spelen.
en ja je kan ook onder de grond graven en mannetjes door je vers gegraafde tunneltje sturen, bij sommige units zie je bij de infocard : can sap, dat betekent dat ze een tunnel kunnen graven ( in sieges )
Ja.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Maar nieuw vraagje: Is het mogelijk om andere eenheden in siege towers/op ladders te sturen. Dus niet degene die starten met de torens/ladders maar een andere infantrie unit die er achter staat.
Je moet de druide pakken, dan is iedereen m.u.v. Obelix geen gevaar meer!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:52 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Nu je het zegt, een van die gasten leek wel op ObelixMaar Gauls staat voor Galliers dus? Vanavond ga ik ze uitmoorden en verleg dan me empire naar de duitsers.
Volgens mij moet je het spel met meerdere factions uitspelen voordat je er meer factions bijkrijgt.quote:Op dinsdag 28 september 2004 08:25 schreef ViLLzZ het volgende:
Je kan alle factions ook unlocken ( behalve een paar, die zul je moeten vernietigen, wat barbaarse factions ) door de campaign uit te spelen.
Ja goeie vraag idd, hoe roteer je je troep de goeie kant op.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:48 schreef Da_Koen het volgende:
Als je tijdens een oorlog je troepen verplaatst dan lopen ze vaak uit hun posities zodat ze niet meer met hun gezicht aar de enemy staan. Weet iemand hoe ej ze in positie kunt houden?
Met de "<" en ">" toetsen....quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:56 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ja goeie vraag idd, hoe roteer je je troep de goeie kant op.
Ik weet iig zeker dat het kan, een huisgenoot van me deet het een keer perongeluk.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:56 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ja goeie vraag idd, hoe roteer je je troep de goeie kant op.
Ik had ze alquote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:14 schreef Steeven het volgende:
Testudo formatie? Die krijg je pas na de Marian Reforms, nog ff doorspelen dus.
Ik vond het met de demo ook wel wat chaotisch, met die olifanten enzo.. Maar als je het complete spel speelt is het zoveel meer als gewoon de veldslagen. Je hebt namelijk een tactische map met steden waarop je je legers verplaatst. Zoiezo speel je ook niet meteen tegen hele sterke legers, maak je zelf je units waardoor je ook meer begrijpt wat ze kunnen en doen en kies je vaak zelf de lokatie van het gevecht uit en wanneer je aanvaltquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 01:37 schreef merino het volgende:
Heb na het lezen van looooovende recensies maar even de demo gecheked daarnet.
Moet zeggen dat ik het een heel bijzonder en levend spel vind. Kan begrijpen dat je hierin weer helemaal mee kan gaan. Beetje het Age of Empires 1 gevoel destijds.
Jammere vind ik alleen wel dat ik echt geen hol begrijp van wat ik allemaal doe.
Ik doe maar beetje wat met mijn mannetjes ala AoE stijl. Gewoon alles of niets op een hoopje gooien. Lukte met easy en medium met gemak en werd met hard al stukje lastiger maar wel elke keer met succes.
Vind wel jammer dat het zo snel en chaotisch is waardoor ik helemaal geen idee heb hoe ik het taktisch het best kan doen.
Ligt het nou aan mij of hoe zit dat??
mmkay, maar even het complete spel checken dan...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:02 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik vond het met de demo ook wel wat chaotisch, met die olifanten enzo.. Maar als je het complete spel speelt is het zoveel meer als gewoon de veldslagen. Je hebt namelijk een tactische map met steden waarop je je legers verplaatst. Zoiezo speel je ook niet meteen tegen hele sterke legers, maak je zelf je units waardoor je ook meer begrijpt wat ze kunnen en doen en kies je vaak zelf de lokatie van het gevecht uit en wanneer je aanvalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |