abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 16:14:11 #76
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_22421943
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 03:35 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Tunnels
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 06:59 schreef got.rice het volgende:
op een 2.6 Ghz / 512MB RAM en Radeon 9600 128 MB, zelfs tijdens grote battles en Sieges!
Sieges zijn dus (vind ik) het tofste, je kan vanalles doen om in de stad te komen, Een muurtje slopen, gates neerhalen, of met ladders via de muren.. ik heb gehoord dat je ook ondergronds kon ofzo, moet ff kijken of dat waar is..
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 08:25 schreef ViLLzZ het volgende:
Je kan alle factions ook unlocken ( behalve een paar, die zul je moeten vernietigen, wat barbaarse factions ) door de campaign uit te spelen.
en ja je kan ook onder de grond graven en mannetjes door je vers gegraafde tunneltje sturen, bij sommige units zie je bij de infocard : can sap, dat betekent dat ze een tunnel kunnen graven ( in sieges )
Maar laatst genoemd persoon zal wel uit zijn nek kletsen aangezien sap volgens mij iets anders betekent (en volgens het woordenboek ook).
Pest is trouwens opgelost.
Maar nieuw vraagje: Is het mogelijk om andere eenheden in siege towers/op ladders te sturen. Dus niet degene die starten met de torens/ladders maar een andere infantrie unit die er achter staat.
pi_22421991
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 16:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:

Maar nieuw vraagje: Is het mogelijk om andere eenheden in siege towers/op ladders te sturen. Dus niet degene die starten met de torens/ladders maar een andere infantrie unit die er achter staat.
Ja.
New Yorker in spe
http://www.thefootballbox.nl
pi_22425953
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 12:52 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Nu je het zegt, een van die gasten leek wel op Obelix Maar Gauls staat voor Galliers dus? Vanavond ga ik ze uitmoorden en verleg dan me empire naar de duitsers.
Je moet de druide pakken, dan is iedereen m.u.v. Obelix geen gevaar meer!!
pi_22427700
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 08:25 schreef ViLLzZ het volgende:
Je kan alle factions ook unlocken ( behalve een paar, die zul je moeten vernietigen, wat barbaarse factions ) door de campaign uit te spelen.
Volgens mij moet je het spel met meerdere factions uitspelen voordat je er meer factions bijkrijgt.
Ik had in mijn eerste campagne met de Julii de Macedoniėrs vernietigd, maar na 50 provincies waaronder Rome te hebben bezet was mn campagne klaar, maar kon ik nog steeds niet de Macedoniėrs kiezen.
Comfortably numb
pi_22432255
Elke faction die je vernietigd kun je spelen. Hoewel wat modden in de text files of op enkele fansites kijken kan ook geen kwaad, dan kun je gewoon iets downloaden waarmee je ze allemaal kunt spelen.
Wanneer je een vijandelijke stad inneemt, kill niet alleen de bevolking, maar vernietig ook alle cultuurbonusgebouwen, zoals tempels. Dat scheelt weer riots als je rijk groter wordt en je steden groeien.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_22435364
Weer een wreed avondje achter de rug. De gauls zijn niet meer, en ook van de spanjaarden is weinig over.. alleen nog een paar slaven Had trouwens veel screens gemaakt met PrtScr maar dat is geen standaard optie blijkt, want kan ze nergens vinden. Weet iemand dus hoe je screenies kan maken?
Where facts are few, experts are many.
pi_22436137
Geweldig dit, je kunt precies zien waar m'n Phalanx eenheden hebben gestaan. Er kwam niets door:

Edit - Schijt picserver

Anyway, er wordt aan het volgende gewerkt:

- Bloodmod (bloed scheen er al in te zitten, maar niet geactiveerd, het is nog te bezien hoe dit eruit gaat zien)
- LOTR mod, battle for middle-earth kan beter gecancelled worden. Skinnen is makkelijk, zodra er nog wordt uitgevonden hoe men de models zelf kan aanpassen zal het niet lang meer duren. Banners, emblemen, schilden en alles kan nl. al aangepast worden naar keuze.
- Meer units die uit het spel zijn gehaald worden toegevoegd
- En nog meer

Het ziet er naar uit dat Activision niet langer meer wilde wachten. Creative Assembly heeft nog talloze opties opengelaten...

[ Bericht 70% gewijzigd door Steeven op 06-10-2004 09:05:38 ]
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_22441844
Je ziet in het filmpje geloof ik zo'n schildentroep die een welbekend vierkantje vormt (zo een waar Asterix dan zo doorheen sloeg) met een dak van schilden erop, hoe maak je die?

Bloed valt me nu niet op, maar ik mis het ook niet echt.
pi_22443780
Testudo formatie? Die krijg je pas na de Marian Reforms, nog ff doorspelen dus.
pi_22445906
Als je tijdens een oorlog je troepen verplaatst dan lopen ze vaak uit hun posities zodat ze niet meer met hun gezicht aar de enemy staan. Weet iemand hoe ej ze in positie kunt houden?
pi_22446099
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 16:48 schreef Da_Koen het volgende:
Als je tijdens een oorlog je troepen verplaatst dan lopen ze vaak uit hun posities zodat ze niet meer met hun gezicht aar de enemy staan. Weet iemand hoe ej ze in positie kunt houden?
Ja goeie vraag idd, hoe roteer je je troep de goeie kant op.
  Redactie Games woensdag 6 oktober 2004 @ 17:37:35 #87
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_22447044
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 16:56 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Met de "<" en ">" toetsen....
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_22447077
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 16:56 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Ik weet iig zeker dat het kan, een huisgenoot van me deet het een keer perongeluk.
pi_22456624
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 15:14 schreef Steeven het volgende:
Testudo formatie? Die krijg je pas na de Marian Reforms, nog ff doorspelen dus.
Ik had ze al Wist alleen niet welke unit t deed. Zijn geloof ik de Preatorian Cohorts

Vlak na deze shot kwamen er chariots aanrijden die er finaal overheen vlogen. Ze maakten een soort schans ofzo
pi_22466195
Je Early Legionnairy Cohorts kunnen ook al de Testudo formatie doen. Op twcenter.net zijn ze bezig met nieuwe skins van de Praetorian en Spartanen. Zien er goed uit , veel donkerder en gruwelijker. Neem een kijkje als je geintereseerd bent; het is geen site promotie alleen vinden de RTW fans dat vast wel prettig.
pi_22472538
Hmmm...is er een manier om je stormram veilig bij de stadspoorten te krijgen? Irritante archers en spearmen zorgen er altijd voor dat ik strand voor de poorten...
Digital Drivel.com - Talking your kind of rubbish
pi_22473210
MRJonez, ligt eraan wat voor stad je bestormt? Een dorpje is geen probleem nl., maar stenen stadsmuren zijn erg naar. Kun je beter die Sap Point bouwen, graven ze een tunnel ^^.
pi_22477910
Aaaaaaah, da's wat die sappoints doen (Ik zou echt eens moeten beginnen met manuals lezen...)...

Maareh, kunnen paarden door die tunnels heen?
Digital Drivel.com - Talking your kind of rubbish
pi_22479575
Nee, paarden niet (geloof ik).
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 01:37:47 #95
44906 merino
World of Sleepers
pi_22482288
Heb na het lezen van looooovende recensies maar even de demo gecheked daarnet.

Moet zeggen dat ik het een heel bijzonder en levend spel vind. Kan begrijpen dat je hierin weer helemaal mee kan gaan. Beetje het Age of Empires 1 gevoel destijds.
Jammere vind ik alleen wel dat ik echt geen hol begrijp van wat ik allemaal doe.
Ik doe maar beetje wat met mijn mannetjes ala AoE stijl. Gewoon alles of niets op een hoopje gooien. Lukte met easy en medium met gemak en werd met hard al stukje lastiger maar wel elke keer met succes.
Vind wel jammer dat het zo snel en chaotisch is waardoor ik helemaal geen idee heb hoe ik het taktisch het best kan doen.

Ligt het nou aan mij of hoe zit dat??
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_22485734
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 01:37 schreef merino het volgende:
Heb na het lezen van looooovende recensies maar even de demo gecheked daarnet.

Moet zeggen dat ik het een heel bijzonder en levend spel vind. Kan begrijpen dat je hierin weer helemaal mee kan gaan. Beetje het Age of Empires 1 gevoel destijds.
Jammere vind ik alleen wel dat ik echt geen hol begrijp van wat ik allemaal doe.
Ik doe maar beetje wat met mijn mannetjes ala AoE stijl. Gewoon alles of niets op een hoopje gooien. Lukte met easy en medium met gemak en werd met hard al stukje lastiger maar wel elke keer met succes.
Vind wel jammer dat het zo snel en chaotisch is waardoor ik helemaal geen idee heb hoe ik het taktisch het best kan doen.

Ligt het nou aan mij of hoe zit dat??
Ik vond het met de demo ook wel wat chaotisch, met die olifanten enzo.. Maar als je het complete spel speelt is het zoveel meer als gewoon de veldslagen. Je hebt namelijk een tactische map met steden waarop je je legers verplaatst. Zoiezo speel je ook niet meteen tegen hele sterke legers, maak je zelf je units waardoor je ook meer begrijpt wat ze kunnen en doen en kies je vaak zelf de lokatie van het gevecht uit en wanneer je aanvalt
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 14:52:45 #97
44906 merino
World of Sleepers
pi_22490276
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 11:02 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Ik vond het met de demo ook wel wat chaotisch, met die olifanten enzo.. Maar als je het complete spel speelt is het zoveel meer als gewoon de veldslagen. Je hebt namelijk een tactische map met steden waarop je je legers verplaatst. Zoiezo speel je ook niet meteen tegen hele sterke legers, maak je zelf je units waardoor je ook meer begrijpt wat ze kunnen en doen en kies je vaak zelf de lokatie van het gevecht uit en wanneer je aanvalt
mmkay, maar even het complete spel checken dan...

probeerde daarnet de demo te spelen vanaf de romeinse kant en nu wordt ik juist gigantisch ingemaakt zonder dat ik weet waarom. Begrijp niet echt veel van de demo nu....
hoop dat het hele spel me meer ligt
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_22497810
Hehe, als je in het hele spel elke battle iedereen overal maar massaal op af stuurt heb je snel verloren .

EDIT - Waarschijnlijk wordt je ingemaakt als de Romeinen en win je makkelijk als de Carthagen, omdat de demo zwaar gescript is. Carthagen hebben een enorm voordeel qua armor, wapens en ervaring.
  Moderator maandag 11 oktober 2004 @ 12:50:34 #99
8781 crew  Frutsel
pi_22551535
ik vind ut zwaar tegenvallen... zeker in de multiplayer mode....
legertje kopen en hoppa..that's all...

dan maar Knights of Honor proberuh
pi_22551756
Rome TW

of Knights of Honor

Niet echt vergelijkingsmateriaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')