Iemand al eerste indrukken van het spel gekregenquote:Minimum System Requirements
• English version of Microsoft® Windows® 98SE/ME/2000/XP
• Pentium® III 1.0GHz (1000MHz) or Athlon™ 1.0GHz (1000MHz) processor or higher
• 256MB RAM
• 8x Speed CD-ROM drive (1200KB/sec sustained transfer rate) and latest drivers
• 2.9GB of uncompressed free hard disk space (plus 500MB for Windows® swap file)
• 100% DirectX® 9.0b compatible 16-bit sound card and latest drivers
• 100% Windows® 98SE/ME/2000/XP compatible mouse, keyboard and latest drivers
• DirectX® 9.0b (included)
• 1024 x 768 Monitor Resolution
• 3D Hardware Accelerator Card Required - 100% DirectX® 9.0b compatible 64MB Hardware Accelerated video card and the latest drivers*.
ATI® Radeon® 8500
ATI® Radeon 9000
ATI® Radeon 9500
ATI® Radeon 9600
ATI® Radeon 9700
ATI® Radeon 9800
All Nvidia® GeForce® 3 and higher
Important Note: *Some 3D accelerator cards with the chipsets listed here may not be compatible with the 3D acceleration features utilized by Rome: Total War™. Please refer to your hardware manufacturer for 100% DirectX 9.0b compatibility.
Multiplayer Requirements:
• Internet (TCP/IP) and LAN (TCP/IP) play supported.
• Internet play requires broadband connection and latest drivers.
• LAN play requires network interface card and latest drivers.
Ja vertel dan wat meer man. Heb je hem zoals het hoort uit de winkel? zo ja, welke?quote:Op zondag 26 september 2004 18:36 schreef pimpin het volgende:
ja dikke shit is het!
We shoppen bij dezelfde winkel denk ikquote:Op woensdag 29 september 2004 00:26 schreef -Xerxes- het volgende:
De winkel is hem "as we speak"aant bezorgen hier
Bribe ze. Rebellen zijn goedkoop (1000 - 2000 voor een leader), gewone factions duurder (3000 tot tienduizenden als er een dik leger onder hangt).quote:Op woensdag 29 september 2004 00:21 schreef Jeroenus het volgende:
Hoe kom ik eigenlijk aan meer mensen die voor governer kunnen spelen in een stadje want ik heb veel te weinig mensen om mijn rijk te controleren?
Niet te veel op focussen. Steden met meer inwoners betalen meer mee aan je legers dan steden met minder inwoners. Dat betekent niet dat steden met veel inwoners niks in het laatje brengen. Als je zo'n stad op zou geven, moeten alle kosten door andere steden worden gedragen en ben je netto veel verder van huis.quote:En hoe zorg je ervoor dat je stad een positief saldo krijgt?
Als ik zo'n rebellen leger bribe dan verdwijnen ze gewoon van de kaart ipv aansluiten. Sommige legers kan ik niet briben en eentje die ik wel gebribed heb, was alleen de generaal en 0 soldaten.quote:Op donderdag 30 september 2004 15:53 schreef Jenga het volgende:
Bribe ze. Rebellen zijn goedkoop (1000 - 2000 voor een leader), gewone factions duurder (3000 tot tienduizenden als er een dik leger onder hangt).
Niet te veel op focussen. Steden met meer inwoners betalen meer mee aan je legers dan steden met minder inwoners. Dat betekent niet dat steden met veel inwoners niks in het laatje brengen. Als je zo'n stad op zou geven, moeten alle kosten door andere steden worden gedragen en ben je netto veel verder van huis.
Zorg dat je alle taxes op high kunt houden door tijdig happiness-gebouwen kunt laten bouwen, dan zul je niet snel een geldprobleem hebben. Hou je taxes op low, dan groeit de bevolking na een bepaald punt veel sneller dan je met bouwen kunt bijhouden en krijg je een negatieve spiraal naar een revolt. Zorg dus dat je de bevolkingsgroei in de hand hebt als het moet (door hoge belastingen dus).
Ja, da's een nogal irritant klein puntje. De Senaat wilde ineens ook dat ik in Spanje een handelverdrag ging sluiten binnen 10 beurten, terwijl ik nog niet verder dan Marseille (althans, de Romeinse tegenhanger ervan) was gekomen...beetje jammer.quote:Op maandag 4 oktober 2004 09:49 schreef Atreidez het volgende:
Vanavond weer verder. Het lukt me trouwens ook niet altijd binnen de tijd de missies te doen van de senate. Mede omdat ze me naar een stad willen sturen die ik nog niet eens op de kaart heb staan. Verder is t echt een top spel
Eh dus, net of ik dat niet wist? Ik mod ook voor Rome, zo moeilijk is het niet.quote:Op maandag 13 september 2004 00:31 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Er zijn trouwens veel Total War series fans die ook met Rome zullen gaan MODDEN.
Voor Medieval Total War bijv is een Helenic MOD > Compleet nieuwe map compleet nieuwe gebouwen compleet andere eenheden uit het oude griekenland.
Ook is er napoleontic mod met Napoleontische eenheden.
Dit zal voor Rome : Total War ook zeker gemaakt worden!
Dat is wel supergroote extra , daarom speel ik medieval total war ook nog steeds.
Tunnelsquote:Op maandag 4 oktober 2004 23:06 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Speel het nu ook een paar dagen en vind het echt een heel mooi en gaaf spel. Maar ik heb twee vraagjes die jullie misschien kunnen beantwoorden?
1)Hierboven las ik iets over het graven van tunneltjes hoe doe je dat?
2)In één van mijn steden is de pest uitgebroken. Heb nog niemand verplaatst. Maar hoe zorg ik ervoor dat die verdwijnt? Door riolering ofzo te bouwen? Of moet ik gewoon wachten tot mijn halve stad is uitgestorven?
Asterix en Obelix??quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 03:35 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Tunnels
Ik zit ook in een heftige oorlog met de Gauls en heb met me romeinse legertje alle regions van ze op 1 na ingepikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |