Rome was in die tijd wel erg zwak hoor, ook de bewapening van het leger was sterk teruggelopen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:53 schreef Steeven het volgende:
[..]
Omdat het niet zo was. Barbaren waren wel degelijk georganiseerd. Later hebben ze tenslotte zelfs Rome geplunderd.
Ja dat werden ze dus. En ik weet ook wel dat de Romeinen toen zwak waren (door de barbaren), ik wou alleen maar een argument geven dat de barbaren niet zo primitief waren.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:17 schreef Djaser het volgende:
[..]
Rome was in die tijd wel erg zwak hoor, ook de bewapening van het leger was sterk teruggelopen.
Maar dat ze georganiseerd waren weet ik wel alleen dat is het punt niet. Het gaat erom of ze te primitief werden afgebeeld in Praetorians en andere spellen.
Kijk, nu komt er meer strategie bij kijken. Het is echt vet om met de Romeinen te spelen, hoewel de Gauls ook wel tof zijn.quote:Mod Update v0.3
Ok guys update:
http://home.earthlink.net/~axel44/PlayAsGaulsTutorialMod.zip
Just extract these updated files over the old ones.
Now you have the choice of playing as the romans or the gauls, I couldn't get the senate to work as a playable faction (maybe because it's not playable in the game anyway) so the julii are in command of the senate forces. Also, if you are playing the AI and want it to be attacking or defending open up the ustr.txt file and change the followng:
alliance romans_julii, romans_senate, attacking
alliance gauls, defending
Change the defending/attacking to what you want it to be. Also I enlarged the armys and made them all green(no valour armour etc). This will probably be the last update as I am going to florida tommorow and won't be back till sunday, when I come back maybe i'll add a feature to select which units you want for each faction.
Oh, and tell me if you have any problems or anything. Enjoy!
Barbaren is in het latijn toch gewoon "mensen die een andere taal spreken" ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:09 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ja dat werden ze dus. En ik weet ook wel dat de Romeinen toen zwak waren (door de barbaren), ik wou alleen maar een argument geven dat de barbaren niet zo primitief waren.
En deze demo is echt niet bedoeld voor de strategen maar voor de massa. Ik kan niet wachten tot dit spel uitkomt. Bij Medieval TW heb ik vele battles vermeden omdat ik geen zin had uren te vechten. Bij Rome komt er echt meer tactiek bij kijken.
www.totalwarcenter.comquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:09 schreef Jeroenus het volgende:
Als ik het aantal mannetjes van een groep verander van bijv 40 naar 100, dan gebeurd er ook niets. Die coordinaten, hoe werken die?
Dat is wel héél realistisch.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:02 schreef Steeven het volgende:
Je moet ze ook een plek op de map toewijzen.
Heb je een linkje ofzo, ik kan t echt niet vinden.. Ook bij de downloadsectie van de site zie ik geen editor staanquote:Op zondag 29 augustus 2004 14:10 schreef Steeven het volgende:
Op de forums van totalwarcenter.com is een nieuwe programmaatje verschenen waarmee je met enkele drukken op de muisknop battles kunt maken. 3vs1, 2vs2, alles kan. Zelfs de grootste klungels kunnen hiermee aan de slag. Nou, waar wacht je op.
\]quote:Op zondag 29 augustus 2004 15:41 schreef Steeven het volgende:
Persoonlijk geef ik de voorkeur aan de Germanen op dit moment. Hoewel de Carthagen ook zeer stoere units hebben.
Kan zijn, maar ik hou van een uitdaging.quote:Op zondag 29 augustus 2004 18:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
\]
Historisch gezien niet zo bijster slim![]()
Misschien er toch nog maar een nachtje over slapen?
Er zijn trouwens veel Total War series fans die ook met Rome zullen gaan MODDEN.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:05 schreef Steeven het volgende:
LOL, LOTR:BFME stelt echt geen ene ruk voor vergeleken met dit. Check die campaignmap btw, echt supergroot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |