abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 20:17:07 #26
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_21517209
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 19:53 schreef Steeven het volgende:

[..]

Omdat het niet zo was. Barbaren waren wel degelijk georganiseerd. Later hebben ze tenslotte zelfs Rome geplunderd.
Rome was in die tijd wel erg zwak hoor, ook de bewapening van het leger was sterk teruggelopen.

Maar dat ze georganiseerd waren weet ik wel alleen dat is het punt niet. Het gaat erom of ze te primitief werden afgebeeld in Praetorians en andere spellen.
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 20:21:47 #27
102340 Chaud
Samurai of the 21th century
pi_21517343
Toen de serie timecommanders nog op BBC was volgde ik hem op de voet. Ik was daarom ook zeer verheugd toen de demo uit was. De demo laa voldeed in op het gebied van de gameplay en de graphics aan m'n verwachtingen, op strategisch gebied was het wat minder, maar ik hoop dat dat in de echte versie beter zal zijn
...
pi_21518826
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 20:17 schreef Djaser het volgende:

[..]

Rome was in die tijd wel erg zwak hoor, ook de bewapening van het leger was sterk teruggelopen.

Maar dat ze georganiseerd waren weet ik wel alleen dat is het punt niet. Het gaat erom of ze te primitief werden afgebeeld in Praetorians en andere spellen.
Ja dat werden ze dus. En ik weet ook wel dat de Romeinen toen zwak waren (door de barbaren), ik wou alleen maar een argument geven dat de barbaren niet zo primitief waren.

En deze demo is echt niet bedoeld voor de strategen maar voor de massa. Ik kan niet wachten tot dit spel uitkomt. Bij Medieval TW heb ik vele battles vermeden omdat ik geen zin had uren te vechten. Bij Rome komt er echt meer tactiek bij kijken.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_21522711
quote:
Mod Update v0.3

Ok guys update:
http://home.earthlink.net/~axel44/PlayAsGaulsTutorialMod.zip
Just extract these updated files over the old ones.

Now you have the choice of playing as the romans or the gauls, I couldn't get the senate to work as a playable faction (maybe because it's not playable in the game anyway) so the julii are in command of the senate forces. Also, if you are playing the AI and want it to be attacking or defending open up the ustr.txt file and change the followng:

alliance romans_julii, romans_senate, attacking
alliance gauls, defending

Change the defending/attacking to what you want it to be. Also I enlarged the armys and made them all green(no valour armour etc). This will probably be the last update as I am going to florida tommorow and won't be back till sunday, when I come back maybe i'll add a feature to select which units you want for each faction.
Oh, and tell me if you have any problems or anything. Enjoy!
Kijk, nu komt er meer strategie bij kijken. Het is echt vet om met de Romeinen te spelen, hoewel de Gauls ook wel tof zijn.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  woensdag 25 augustus 2004 @ 07:32:57 #30
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_21526984
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 21:09 schreef Steeven het volgende:

[..]

Ja dat werden ze dus. En ik weet ook wel dat de Romeinen toen zwak waren (door de barbaren), ik wou alleen maar een argument geven dat de barbaren niet zo primitief waren.

En deze demo is echt niet bedoeld voor de strategen maar voor de massa. Ik kan niet wachten tot dit spel uitkomt. Bij Medieval TW heb ik vele battles vermeden omdat ik geen zin had uren te vechten. Bij Rome komt er echt meer tactiek bij kijken.
Barbaren is in het latijn toch gewoon "mensen die een andere taal spreken" ?
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_21527073
ja, voor de Romeinen ook mensen die cultureel anders zijn dan de Romeinen, en het is eigenlijk grieks, dus het leenwoord voor het latijn
pi_21535845
Nieuwe pics:

LOL, LOTR:BFME stelt echt geen ene ruk voor vergeleken met dit . Check die campaignmap btw, echt supergroot.
pi_21549685
Zojuist mn eigen battle gemaakt . check hier:

pi_21557930
Ik zit dat nu ook ff te proberen, maar het lukt niet, mensen toevoegen.
New Yorker in spe
http://www.thefootballbox.nl
pi_21558694
Je moet ze ook een plek op de map toewijzen.
pi_21558855
Als ik het aantal mannetjes van een groep verander van bijv 40 naar 100, dan gebeurd er ook niets. Die coordinaten, hoe werken die?
New Yorker in spe
http://www.thefootballbox.nl
pi_21558895
zou er over 2000 jaar een dergelijk spel uitkomen met een play as the Nazi's patch
  donderdag 26 augustus 2004 @ 16:48:33 #38
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_21559875
Of als play as Al-Qeada patch
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_21572186
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 16:09 schreef Jeroenus het volgende:
Als ik het aantal mannetjes van een groep verander van bijv 40 naar 100, dan gebeurd er ook niets. Die coordinaten, hoe werken die?
www.totalwarcenter.com

Op die forums is het modden begonnen en nog steeds erg actief.

En @ patches, wtf lullen jullie over?
pi_21582114
OMG dit spel heerst!!!!!!
Age Of Empires 2: The Conquerors...the memory remains...
pi_21593529
Ik heb de demo ook gespeelt, erg vermakelijk.. en chaotisch En als ik sommige screens mag geloven was dat nog maar t begin. Erg gaaf!
Where facts are few, experts are many.
pi_21617357
Op de forums van totalwarcenter.com is een nieuwe programmaatje verschenen waarmee je met enkele drukken op de muisknop battles kunt maken. 3vs1, 2vs2, alles kan. Zelfs de grootste klungels kunnen hiermee aan de slag. Nou, waar wacht je op .
  zondag 29 augustus 2004 @ 14:48:58 #43
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_21618087
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 16:02 schreef Steeven het volgende:
Je moet ze ook een plek op de map toewijzen.
Dat is wel héél realistisch.

Ik wil deze!

Is er ook een Germaanse factie of alleen Galliërs? Een stel Goten of Longobarden zouden niet misstaan denk ik.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_21619201
Je hebt de volgende volkeren:

Julii
Brutii
Scipii
then:
Parthians
Selucids
GCS
Gauls
Britons
Germans
Carthage
Egyptians

En nog 7 kleinere niet speelbare volkeren, maar dat zal toch wel gemod worden zodat je er wel mee kunt spelen. Een heleboel dus! Persoonlijk geef ik de voorkeur aan de Germanen op dit moment. Hoewel de Carthagen ook zeer stoere units hebben.
pi_21620123
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 14:10 schreef Steeven het volgende:
Op de forums van totalwarcenter.com is een nieuwe programmaatje verschenen waarmee je met enkele drukken op de muisknop battles kunt maken. 3vs1, 2vs2, alles kan. Zelfs de grootste klungels kunnen hiermee aan de slag. Nou, waar wacht je op .
Heb je een linkje ofzo, ik kan t echt niet vinden.. Ook bij de downloadsectie van de site zie ik geen editor staan
Where facts are few, experts are many.
pi_21620376
Hmm zo te zien is het forum kapot nu. Gebeurt wel vaker, is zo wel gefixed. Als het gerepareerd is kom ik met een linkje .
pi_21620481
Ben de demo ook nu aan het downen, hoop dat hij op mijn systeem draait.
pi_21621997
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 15:41 schreef Steeven het volgende:
Persoonlijk geef ik de voorkeur aan de Germanen op dit moment. Hoewel de Carthagen ook zeer stoere units hebben.
\]

Historisch gezien niet zo bijster slim

Misschien er toch nog maar een nachtje over slapen?
pi_21624984
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 18:16 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

\]

Historisch gezien niet zo bijster slim

Misschien er toch nog maar een nachtje over slapen?
Kan zijn, maar ik hou van een uitdaging.

En voor de battlemaker: http://www.totalwarcenter(...)&type=post&id=141797

Als dat niet werkt, in deze topic staat ie, 2e post: http://www.totalwarcenter.com/forums/index.php?showtopic=7298
  maandag 13 september 2004 @ 00:31:25 #50
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_21915685
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 16:05 schreef Steeven het volgende:

LOL, LOTR:BFME stelt echt geen ene ruk voor vergeleken met dit . Check die campaignmap btw, echt supergroot.
Er zijn trouwens veel Total War series fans die ook met Rome zullen gaan MODDEN.

Voor Medieval Total War bijv is een Helenic MOD > Compleet nieuwe map compleet nieuwe gebouwen compleet andere eenheden uit het oude griekenland.
Ook is er napoleontic mod met Napoleontische eenheden.

Dit zal voor Rome : Total War ook zeker gemaakt worden!

Dat is wel supergroote extra , daarom speel ik medieval total war ook nog steeds.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')